![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 1,619
معدل تقييم المستوى: 29 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
لو البندقية سرعتها بين ال 180 الي 220 متر لنمرة 1 مع رش محترم سواء ماتش او هانتر(مومبيه) بيبقي افضل من اي حاجة و اسرع و ده خلاف الدقة المتناهية ..و علي فكرة لو الرمسيس اتركب لها سوستة 30 حلقة و جلبتها محترمة بتوصل سرعتها ل 200 متر و دي حاجة مثالية في الصيد
__________________
سبحان الله و بحمده . . . سبحان الله العظيم |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صيـــــــاد من الدرجـه الأولـي
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 2,940
معدل تقييم المستوى: 289 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
أفادكم الله , كلام سليم
__________________
-------------------------------------------- اللهم صلّ على سيدنا محمد و على آله و صحبه و سلّم -------------------------------------------- |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: القطاميه
المشاركات: 3,916
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
ازيك يا كبير انا بس مختلف معاك على ان الرمسيس سرعتها تصل ل200 لانى كنت مركب فى الرمسيس بتعتى سوسته 40 حلقه مجرى وعاملها جلبه ملهاش حل وجابت 175 بالعافيه بس هوه فعلا لحد 200 متر فى النمره 1 ولو بقى رش هالو بوينت يبقى هوه ده اللى من الاخر بس برده عاوزه صياد يكون مهتم اوووووووووووووى بمكان الاصابه وليس كم الصيد فقط
__________________
((فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا))
اللهم انى استغفرك واتوب اليك *اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت * |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 323
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() ![]() |
صباح الفل ياستاذ عادل عبده عامل ايه ياباشا
__________________
سبحان الله والحمد الله ولا الله الا الله والله اكبر |
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| سؤال محيرني | محمد حامد الحماقي | ادوات الصيد الثقيله | 12 | 12-01-28 06:06 PM |
| عندي سؤال محيرني | Android man | الصيد العام | 4 | 11-06-10 01:18 PM |
| سؤال محيرنى | silent_lover | ادوات الصيد الثقيله | 4 | 11-04-08 05:29 AM |
| سؤال محيرني | lion2004 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 2 | 11-04-03 10:49 AM |
| سؤال محيرنى عن الزخيرة | ابو الشوق | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 5 | 09-11-17 06:04 PM |