رد: عاجل / اليونان تحترق
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsm saber
بيقولك عندهم واحد اسمه اوكاشيوس صاحب قناة افلاطين
.
.
.ﺍﻟﻤﺮﺷﺪ ﺍﻟﻴﻮﻧﺎﻧﻲ ﺑﻴﻌﻠﻦ ﻋﺪﻡ ﻣﺸﺎﺭﻛﺔ ﺍﻻﺧﻮﺍﻥ ﺍﻟﻴﻮﻧﺎﻧﻴﻴﻦ ﻓﻲ ﺍﻟﺜﻮﺭﺓ
و هيرجع يقلك احنا اللى حمينا الميدان يوم موقعه حصان طروادة
.
.
.
الجنرال كوستا الرويني : حركه سكس اغريق لديها مخطط لتقسيم اليونان وتلقت تدريباتها في الاسكندريه تحت كوبري ستانلي
وظهور جماعة تسمي"احنا اسفين يا اوكتافيوس " :d
...
علي صعيد اخر ،، مسيرة التراس باناثانيكوس و اويمبياكوس تصل الى ميدان الاوليمب
و يهتفون "هنروح و نقول لمين .. اغريق معرـــــ"
|
ههههههههههههههه يا لعبك يا سمسم ...
__________________
✍
Smile ... tomorrow may be worse
فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله
معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا ..
™ AHMED ALI ™
THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF
✌ الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا ✌
ღ ♥ ♥ ღ
|