![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#14 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهره..مدينه نصر
المشاركات: 476
معدل تقييم المستوى: 47 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ههههههههههههههههههههه هناك بياخدو بالكبشه ياعم دي لو اتباعت في مصر هنشتري 1 بالعفيه كله عايز يكسب والي بيكسب بيكسب مبالغ ماهوله يعني جايبها مثلا ب60 جنيه من بره هيبيعها ب300 جنيه
قول هتعدي جمارك والكلام ده كله وكله كله هتخلص من بره علي 100 جنيه بالكتير هتتباع هنا ب300 200 مكسب 100 جنيه او 200 جنيه كتير برده الواحد مش هيقدر يشتري 1 بالعفيه والحاجه جميله وحلوه بس الي معاه بقي وتقبل مروري بس حجات روعه الصراحه شكرااا |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|