![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متقدم
|
اولا مافيش حاجه اسمها الطير بيتسرق والمفهوم ده خاطأ بالمره لان اليمامه لو جت الرشه في دماغها هل هتتسرق يعني هيعدي من دماغها وهتفضل صاحيه اكيد لا طبعا
اظبط انتا بس نيشانك في الصيدو هتحس بفرق
__________________
احمد فتحي |
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: May 2012
المشاركات: 1,049
معدل تقييم المستوى: 56 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
حضرتك قصدق ايه يعني انشن في الدماغ بس ده صعب و كمان في يمامه انا ضربتها و طارت و وقفت علي شجره رحت دربتها كمان رشه و الحمد لله وقعت و لما مسكتها اتلاقيت ان الرشه الولي خرماها من عند صدرها كده و التنيه جت في دمغها فده المجنني ازاي ان اليمامه تتخرم و كمان تعرف تطير و متمتش ؟؟؟؟؟؟
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ارجو المساعده هام جدا | ahmedaoh | محدثات الصوت | 12 | 12-02-15 09:51 PM |
| يوم القيامه ( علميا) | kiko_2015 | الموضوعات العامه | 7 | 11-07-09 07:13 AM |
| ارجو*المساعده!!! | lastworld | سوق المنتدى | 0 | 11-02-24 12:33 PM |
| ارجو المساعده | mohammedhelmy56 | سوق المنتدى | 3 | 11-02-20 08:51 PM |
| ارجو المساعده | wael_496 | الصيد العام | 2 | 10-01-17 04:53 PM |