![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| صيد السمك معلومات عن انواع الاسماك وكيفيه واماكن الصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد نشيط
|
ههههههههههه كفاية نهضة بس حلوة التقفيزة ولازم تاخد احمد معاك في صيد البحر كمان
ممكن استفسار بسيط هو ممكن اصطاد كاليماري من اي شط عادي ولا لازم يكون هادي ولا بموج ؟ واقول للراجل عايز ربالة اية ومقاس اية لو هشتري ؟ وطريقة الصيد احدف وافضل المها تاني ولا احدف واستني تغمز ؟ معلش انا لكاك شوية بس حابب اجرب خصوصا اني من الاسكندرية العجمي علي البحر وان شاء الله هجرب
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
عضو مميز جداً
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المشاركات: 508
معدل تقييم المستوى: 130 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
الربالات هات من مقاس 3.5 4 4.5 طريقة الصيد تركب فوقها غماز وتتطول على حسب عمق المية وتحدف وتلم بالراحة لغاية ماتحس انها شبكت معاك فى الأرض ماتقلق دا كاليمارى لم يا باشا والف هنا ماتستانش تغمز لم واستناها تشبك وتحياتى لأهل اسكندرية كلهم وللعجماوية بالذات عشان خاطر عيونك يا نجم والموسم من 11 ل 3 تحياتى واى استفسار عيونى |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد نشيط
|
اقتباس:
10000000 شكر يا كبير بس يعني البحر عندنا بيكون من 1 متر ل 2 في العجمي وفي مووج فممكن ماتكونش شغالة !! وموج رززززززززززززع والربالة انا بشوف منهم اشكال كتييير يا تري انهي شكل ولا ليها اسم معين ؟ وبتعمل في حدود كام طبعا هتقولي ما تيجي اصطادلك انا احسن ههههههههههههه معلش يا كبير
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
عضو مميز جداً
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المشاركات: 508
معدل تقييم المستوى: 130 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
الوات الكاليمارى احمرات وفوشيهات.....وان كان عندى اعتقاد شخصى انة بياكل بأحساس مع الحركة الربالا صين من 7.5 ل 10 جنية ويا باشا انا اصطدهولك ووديهولك لغاية البيت كمان...كلنا هنا اخوات تحياتى |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عندما يعشق الكاليمارى 30 نوفمبر 2012 | tarekabasy | صيد السمك | 17 | 13-01-12 08:38 AM |
| سلام عليكم | وكيل النائب العام | مقتنيات الاعضاء | 17 | 12-06-10 03:20 AM |
| سلام عليكم | chernobyl | محدثات الصوت | 2 | 11-12-11 08:54 AM |
| سلام عليكم | التركى | صيد السمك | 2 | 11-08-07 12:15 PM |
| اتفرج يا سلام | الأفوكاتو | ادوات الصيد الثقيله | 11 | 11-06-14 02:50 PM |