![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| عيادة المنتدى الاسعافات الاوليه واجراءات الطواريء فى حالة الاصابه. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 469
معدل تقييم المستوى: 42 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اولا مينفعش تبني شقة وتصب نصف السقف بس وتقول كده كويس ويقدر يحميني
وفجاة لما الدنيا تشتي تلاقي كل البيت اتغرق ميه صح ؟ ثانيا فيه مسكن طبيعي وجميل جدا جدا وهو زيت القرنفل بتحط منه نقطتين علي الضرس وهيسكنلك القلم ثالثا مسكن ادوية وده بيتلخص في كتافاست او بروفين او كتافلام زي ما الاخ قال عنه ودي بتبقي كيس بودرة بتحطها علي نص كوب ميه وتقلبه كويس وتشربة وانصحك بالبروفين لانه احسن شوية وسريع في التسكين لحد ما تروح لدكتور والف سلام عليك يا باشا |
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|