![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#1 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهره..مدينه نصر
المشاركات: 476
معدل تقييم المستوى: 47 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته مطلوب خدمه من اي حد اتعامل ع موقع امازون قبل كده واشتري منه حاجه لاني عايز اجيب حاجه
__________________
لا الـــــــــــــــه الا انــــــــــت ســـــــــبحانـــك انــــــي كــــنت من الظالـمين الــــــي هيقيمني هـا... والـــــي مش هيقيمني هـا...
التعديل الأخير تم بواسطة Angel ; 13-03-27 الساعة 02:31 PM |
|
|
|
|
|
#2 |
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
تم التعديل لحذف لينك الفيس يا فندم ممنوع اضافة لينكات مواقع اتصال اجتماعى
لو فى اى استفسار بخصوص مواقع البيع الالكترونى انا تحت امرك |
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: تحت الارض
المشاركات: 1,854
معدل تقييم المستوى: 64 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اعتقد ان امازون مبيرضاش يبيع حاجة لمصر
__________________
القوة الحقيقية في العقل وليس في العضلات |
|
|
|
|
|
#4 |
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهره..مدينه نصر
المشاركات: 476
معدل تقييم المستوى: 47 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ماشي يا انجيل باشا معلش انا متأسف
__________________
لا الـــــــــــــــه الا انــــــــــت ســـــــــبحانـــك انــــــي كــــنت من الظالـمين الــــــي هيقيمني هـا... والـــــي مش هيقيمني هـا...
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: 6 أكتوبر
المشاركات: 624
معدل تقييم المستوى: 45 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
عندك حلين ياباشا
1) انك تمشى فى الموضوع بنفسك وتستخدم خدمة Shop and Ship وديه خدمة مجانيه من شركات الشحن ولكن الشحن بقى مش مجانى بيدوك عنوان بره فى امريكا او بريطانيا انت اللى بتختار وبيوصلك الحاجات عليه وبعدين شركة الشحن بتبعتلك مصر وبتعيش بقى فى قصة الجمارك والتخليص الجمركى 2) انك تريح دماغك فى سبيل فلوس وتروح لخدمة "ادفعلى" اعمل عليها سيرش على جوجل هيطلعلك الموقع بتاعه واستخدم الاله الحاسبة بتاعتهم وشوف هتدفع كام كله وهم بيخلصوا الجمارك والضرايب وكل حاجة |
|
|
|
|
|
#8 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهره..مدينه نصر
المشاركات: 476
معدل تقييم المستوى: 47 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
الحاجه الي عايزها هيا اداه منزليه لوالدتي سعرها ع الموقع اقل النصف عن ما معروضه في مصر
هيا دي
__________________
لا الـــــــــــــــه الا انــــــــــت ســـــــــبحانـــك انــــــي كــــنت من الظالـمين الــــــي هيقيمني هـا... والـــــي مش هيقيمني هـا...
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
حضرتك اقراء الموضوع دى كويس و هتستفاد منة جداا فى الموضوع دة
http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=23258 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهره..مدينه نصر
المشاركات: 476
معدل تقييم المستوى: 47 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
الف شكر ياشباب انا حسبتها ع موقع ادفعلي لاقيته هياخد 7ونص دولار ع كل نص كيلو وهيا هتعملها حوالي 2 كيلو او اكتر وغير الاجزاء الي معاها 4 كلمت سيتروس القناه الي بيجي عليها لاقيت السعر مقارب ومعاها 7 اجزاء معاها لقيت الفرق حوالي 70 جنيه ده غير وزنها الي معرفوش لسه يعني ممكن تخش في 3 كيلو وكل ده بيعد عليا حسبتها ع 2 كيلو بقيت ب600جنيه وب4 اجزاء بس الف شكر خلاص وصلتلها
__________________
لا الـــــــــــــــه الا انــــــــــت ســـــــــبحانـــك انــــــي كــــنت من الظالـمين الــــــي هيقيمني هـا... والـــــي مش هيقيمني هـا...
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: تحت الارض
المشاركات: 1,854
معدل تقييم المستوى: 64 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
__________________
القوة الحقيقية في العقل وليس في العضلات |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهره..مدينه نصر
المشاركات: 476
معدل تقييم المستوى: 47 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ولا اي حاجه تنفع مع البنادق ريح نفسك يا باشا ولا تتعب دماغك واعصابك :]
__________________
لا الـــــــــــــــه الا انــــــــــت ســـــــــبحانـــك انــــــي كــــنت من الظالـمين الــــــي هيقيمني هـا... والـــــي مش هيقيمني هـا...
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: تحت الارض
المشاركات: 1,854
معدل تقييم المستوى: 64 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
طيب ممكن البندقية تتفكك نصفين الدبشك والحديد ويتحط فوقيهم اغراض كتيرة ومش هيبانو على الاكس راي في المطار
__________________
القوة الحقيقية في العقل وليس في العضلات |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهره..مدينه نصر
المشاركات: 476
معدل تقييم المستوى: 47 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
والطريقه دي لازم بنفسك الي تعملها تكون مسافر بس فيها مخاطره برده
__________________
لا الـــــــــــــــه الا انــــــــــت ســـــــــبحانـــك انــــــي كــــنت من الظالـمين الــــــي هيقيمني هـا... والـــــي مش هيقيمني هـا...
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى: 431 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اوعى تجيب بندقية شحن خالص اسمع كلامى انا مجرب خدنى عبرة وممكن تشوف موضوعى
http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=38333 اما لو عايز تشترى اى حاجة تانية من على النت وتوصلك لحد البيت انا هديلك تليفون واحد من اسكندرية اسمه الاستاذ حسن راجل سكره اتعاملت معاه كذا مره حتى كان هو الى مخلصلى التابلتات الى كنت ببيعها بص ده بتبعتله اللينك بتاع المنتج وهوالكميه وهو بيقولك تكلفك كام لحد باب بيتك هو بيحسب كله هو اصلا عنده مكتب تخليص جمركى وشغال فى الشغل ده ولو عايز تتاكد اكتب فى جوجل اشترى الى انته عايزه من امريكا وادخل على المدونه بتاعته راجل سكرة والله انا اتعاملت معاه كتيرر
__________________
![]() |
|
|
|
|
|
#17 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: تحت الارض
المشاركات: 1,854
معدل تقييم المستوى: 64 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ممكن نحط مثلا حلتين استانلس فوق الدبشك ومش هيبان فكرة بردة ومنتظر راي باقي الاعضاء
__________________
القوة الحقيقية في العقل وليس في العضلات |
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الشراء من موقع امازون | Egyptian_Destroyer | الصيد العام | 20 | 12-06-11 06:51 AM |
| استفسار بخصوص موقع امازون | caboman | الموضوعات العامه | 2 | 12-05-17 12:21 PM |
| جزاكم الله خيرا ممكن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ | kokohonda | ادوات الصيد الثقيله | 0 | 11-05-10 06:54 AM |
| استفسار عن نوع بارودة جزاكم الله خيرا | محمد شاهين | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 4 | 10-06-22 09:25 AM |
| مساعدة في نوعية سكوب جزاكم الله | دور الوسط | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 5 | 10-05-10 03:55 PM |