الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-03-27, 09:28 PM   #1
big man
صياد قديم
 
الصورة الرمزية big man
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: تحت الارض
المشاركات: 1,854
معدل تقييم المستوى: 64
big man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: مطلوب خدمه من اي حد اتعامل مع موقع امازون واشتري من عليه جزاكم الله خير

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarara مشاهدة المشاركة
عندك حلين ياباشا
1) انك تمشى فى الموضوع بنفسك وتستخدم خدمة shop and ship وديه خدمة مجانيه من شركات الشحن ولكن الشحن بقى مش مجانى بيدوك عنوان بره فى امريكا او بريطانيا انت اللى بتختار وبيوصلك الحاجات عليه وبعدين شركة الشحن بتبعتلك مصر وبتعيش بقى فى قصة الجمارك والتخليص الجمركى
2) انك تريح دماغك فى سبيل فلوس وتروح لخدمة "ادفعلى" اعمل عليها سيرش على جوجل هيطلعلك الموقع بتاعه واستخدم الاله الحاسبة بتاعتهم وشوف هتدفع كام كله وهم بيخلصوا الجمارك والضرايب وكل حاجة
طيب الحل التاني دة ممكن ينفع مع البنادق ؟
__________________

القوة الحقيقية في العقل وليس في العضلات
big man غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-03-27, 09:34 PM   #2
mody_kamal
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهره..مدينه نصر
المشاركات: 476
معدل تقييم المستوى: 47
mody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر به
افتراضي رد: مطلوب خدمه من اي حد اتعامل مع موقع امازون واشتري من عليه جزاكم الله خير

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة big man مشاهدة المشاركة
طيب الحل التاني دة ممكن ينفع مع البنادق ؟
ولا اي حاجه تنفع مع البنادق ريح نفسك يا باشا ولا تتعب دماغك واعصابك :]
__________________
لا الـــــــــــــــه الا انــــــــــت ســـــــــبحانـــك انــــــي كــــنت من الظالـمين

الــــــي هيقيمني هـا... والـــــي مش هيقيمني هـا...
mody_kamal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الشراء من موقع امازون Egyptian_Destroyer الصيد العام 20 12-06-11 06:51 AM
استفسار بخصوص موقع امازون caboman الموضوعات العامه 2 12-05-17 12:21 PM
جزاكم الله خيرا ممكن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ kokohonda ادوات الصيد الثقيله 0 11-05-10 06:54 AM
استفسار عن نوع بارودة جزاكم الله خيرا محمد شاهين بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 4 10-06-22 09:25 AM
مساعدة في نوعية سكوب جزاكم الله دور الوسط بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 5 10-05-10 03:55 PM


الساعة الآن 08:20 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir