الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > الورشة

الورشة صيانه البنادق واصلاح مشاكلها الفنيه.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-04-18, 11:26 PM   #1
عادل عبده
صياد قديم
 
الصورة الرمزية عادل عبده
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: القطاميه
المشاركات: 3,916
معدل تقييم المستوى: 0
عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده
افتراضي رد: انقذوووونى ارجوكم

ياعم ومزعل نفسك اوووى كده ليه مافيش اسهل منها
ديه بتاعه تعليق الاجزاء وهى تركبيها سهل لو ايدى ماكنتش متبهدله كنت عملتلك ليها فيديو
__________________
((فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا))

اللهم انى استغفرك واتوب اليك

*اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت *
عادل عبده غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-04-18, 11:31 PM   #2
bastin
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Apr 2013
المشاركات: 19
معدل تقييم المستوى: 5
bastin مستواه غير معروف
افتراضي رد: انقذوووونى ارجوكم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده مشاهدة المشاركة
ياعم ومزعل نفسك اوووى كده ليه مافيش اسهل منها
ديه بتاعه تعليق الاجزاء وهى تركبيها سهل لو ايدى ماكنتش متبهدله كنت عملتلك ليها فيديو
انت بتحنسنى يا عم عادل دا المسدس مبقلوش معايا اسبوع و هتجنن والله
bastin غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-04-18, 11:33 PM   #3
bastin
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Apr 2013
المشاركات: 19
معدل تقييم المستوى: 5
bastin مستواه غير معروف
افتراضي رد: انقذوووونى ارجوكم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bastin مشاهدة المشاركة
انت بتحنسنى يا عم عادل دا المسدس مبقلوش معايا اسبوع و هتجنن والله
لو تساعدنى بس و تبحث معايا على فيديو او تقولى اسمها ايه القطعه دى بالانجليزى اكيد هلاقيلها فيديوهات على يوتيوب
bastin غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-04-18, 11:42 PM   #4
Ahmed El Sarky
صياد قديم
 
الصورة الرمزية Ahmed El Sarky
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 1,334
معدل تقييم المستوى: 42
Ahmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: انقذوووونى ارجوكم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bastin مشاهدة المشاركة
لو تساعدنى بس و تبحث معايا على فيديو او تقولى اسمها ايه القطعه دى بالانجليزى اكيد هلاقيلها فيديوهات على يوتيوب
السوستة ليها شفة بتركب عليها تحت الدراع نفسة انتا لو شيلت الدراع خالص هتلاقي مكانها بسهولة جدا
__________________
Live for nothing or die for something
the only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing


مات فى الحى كلب فأسترحنا من عواه فخلف الملعون جرو فاق فى النبح أباه، احرار قومى يقتلون ويذبحون كالشياه وفئة من القوم تنبح وتبرر للجرو مبتغاه
Ahmed El Sarky غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-04-18, 11:49 PM   #5
bastin
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Apr 2013
المشاركات: 19
معدل تقييم المستوى: 5
bastin مستواه غير معروف
افتراضي رد: انقذوووونى ارجوكم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el sarky مشاهدة المشاركة
السوستة ليها شفة بتركب عليها تحت الدراع نفسة انتا لو شيلت الدراع خالص هتلاقي مكانها بسهولة جدا
معلش يااحمد استحمل جهلى بس ايه هو الدراع و يعنى ايه شفه معلش اصلى جديد فى الحوار ده تماما
bastin غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 06:24 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir