![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#1 |
|
قنـــاص من الدرجه الاولى
|
فعلاً يا جماه علماء النفس دول حاجه غريبه جداً يستطيع ان يصل الى اعماقك وان يظهر الجانب الخفى فى شخصيتك
انا فعلاً بستغرب جداً اذاى قدرو يعرف كل المعلومات الكتيره دى بسؤال صغير زى دا انا فعلً جربت ولقيت كل المعلومات اللى عنى صحيحه جداً جرب وشوف بنفسك دا عباره عن اختبار نفسى تقدر تعرف بيه كتير عن شخصيتك بنوع بفكهتك المفضله الاختبار (ملحوظه يجب ان تتخيل جيداً) تخيل انك فى طريق وان انتا ماشى لوحدك بس والطريق خالى وماشى بين غابات واشجار كتير والاشجار عاليه جداً وتكاد الشمس ان تظهر منها وفى اثناء سيرك تعرضت لموقف خطير جداً وهو رؤية اسد هائج جداً وما كان عليك الا ان تجرى مسرعاً فى اتجاه النهر وفجأءه ظهر لك كوخ قديم فهرولت اليه ودخلته واذا بك ترى شىء عجيب ترى سبع سراير من افخم الانواع واعلى الفراش واذا بطاوله عليه سبع انواع من الفاكهه وهى موز وتفاح وبرتقال وخوخ وجوافه وعنب ومشمش فبعد ان هدأت واطمأننت ذهبت لتأكل فأى نوع من الفاكهه تفضل وايهما سوف تأكل اولاً ارجو ان تركز جيداً لانك سوف ترى شىء عجيب فى نفسك ارجع مرة اخرى الى انواع الفاكه ولا تنزل الى الاسفل لتعرف النتيجه الى بعد ان تتأكد من الاختيار النيجه . .. . .. اذا اخترت الموز فالواضح فى شخصيتك انك تحب الموز واذا خترت التفاح فالواضح فى شخصيتك انك تحب التفاح جداً اما اذا اخترت البرتقال فأكيد ان تحب البرتقال اما اذا اخترت المشمش فمعناه انك تحب المشمش واذا اخترت الخوخ فمعناه انك تحب الخوخ واذا اخترت العنب او الجوافه فمعنه انك تحب العنب او الجوافه هههههههههههه اما اذا اتعصبت واتنرفزت فانت عصبى وبتتنرفز يا جماعه سامحونى اصل النت بقى مليان من الخرفات دى ياجماعه مفيشحد يقدر يعرف شخصيتك غيرك انتا بس انتا وحدك اللى تعرف اذا كنت عصبى ولا هادى نشيط او كسول ذكى ولا غير .... يعنى مش محتاجين حد يتفلسف علينا ويحسسنا ان اله(والعياز بالله) يا جماعه ربنا بيقول (قل لا يعلم الغيب فى السماوات والارض الا الله ) وهو وحده عز وجل القادرعلى معرفة ما تجهله عن نفسك (يقول عز وجل : ونحن اقرب اليه من حبل الوريد ) يا جماعه انا كنت بهذر اوعى حد من حبايبى يزعل منى بس ياريت نكون اكثر عقلانيه ويقيناً بدينا الحنيف وفى النهايه الف مليون تحيه |
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المدينه: القاهرة
المشاركات: 2,645
معدل تقييم المستوى: 420 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
هههههههههههههههههه حلوه يا هشام باشا انا اكتشفت انى عصبى بعد الموضوع ده
__________________
وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَكِنَّ اللَّهَ رَمَى وجاء في السنن عن عقبة بن عامر، قال الرسول صلى الله عليه وسلم: « إن الله يدخل بالسهم الواحد ثلاثة أنفار الجنة، صانعه المحتسب في عمله الخير، والرامي به، والممدد به »، وفي لفظ آخر: « ومنيله، فأرموا واركبوا، وأن ترموا أحب من أن تركبوا، كل لهو باطل، ليس من اللهو محمود إلا ثلاثة: تأديب الرجل لفرسه، وملاعبته أهله، ورميه بقوسه ونبله، إنهن من الحق ومن ترك الرمي بعد ما علمه رغبة فإنها نعمة تركها، (أو قال: كفرها)». |
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد متميز جداً
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: الزيتون
المشاركات: 1,370
معدل تقييم المستوى: 159 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ههههههههههههه ملعوبه يا هشام باشا فعلا عندك حق كله بيفتى وخلاص.
__________________
اذا دعتك قدرتك على ظلم الناس فتذكر قدره الله عليك من تواضع لله رفعه وقل رب زدنى علما
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
مشرف قسم الصيد البرى
|
حلوه يا هشام
ربنا يكرمك انا كنت محتاج اضحك
__________________
لئن فغر الخطر فاه ، فأدخل رأسك فيه .. لئن غزا الخطر قلبك ، فأغز قلبه .. لئن جرى الخطر ، خلفك فلتتوقف .. انتظره .. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة , شبرا مصر
المشاركات: 2,982
معدل تقييم المستوى: 236 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
وعلى فكرة انا اخترت الموز
__________________
وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلاً عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الأَبْصَارُ |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
صياد متقدم
|
أنا إكتشفت إن بشتم إلي حد ما ههههههههههههههههههههههههههههههه
بس حلوة يا هشام باشا :d :d :d
__________________
الكلية الجوية بيتي و عنواني عندما ترى طائرات العدو تسقط كالمطر وصواريخ تطلق بدقة فائقة و مهارة فريدة نادرا ما تري في القتال و المناورة 3> فأعلم أن نسور الجو يقاتلون 3> ****************************************** " القوات الجوية المصرية " عشقي هو الطيران بيتي هو السحاب إلى العلا في سبيل المجد تحيا قواتنا المسلحة درع الوطن و الشعب فذلك الجند خير أجناد الأرض تحياتي لكل أفراد قواتنا المسلحة, محمد قطب الدكاماوي |
|
|
|
|
|
#7 |
|
قنـــاص من الدرجه الاولى
|
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|