![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#6 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة , شبرا مصر
المشاركات: 2,982
معدل تقييم المستوى: 236 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
بص يابيشو في الوضع اللي احنا فيه ده لالالالالالالالالالالالالالالالالازم يكون فيه سلاح للدفاع عن النفس انا الحته حندنا كل يوم فيه خناقه وضرب نار وقرف والناس بتتصل الشرطه محدش بيجي ولو جم بيجوا بعد الخناقه
ولو الحكومه مش عايز ترخص السلاح للمواطنين يعملوا دوريات امنيه في الشارع علشان الناس المحترمه تحس بالامان والبلطجيه يخافوا شويه انما الواقع بقى لا البلطجيه هتبطل بلطجه ولا الشرطه هتشوف شغلها وعليه العوض ومنه العوض وربنا يسترها علينا كلنا
__________________
وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلاً عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الأَبْصَارُ |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|