![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#1 |
|
مشرف قسم التسليح المصري و العالمي
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: شبرا مصر
المشاركات: 3,610
معدل تقييم المستوى: 276 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
شبكة أخبار إسرائيل i.n.n || بتنسيق إسرائيلي..الجيش المصري يستعد لهجوم سيناء
متابعة : منار دياب كشف مصدر عسكري رفيع بان الجيش المصري يتحضر لاكبر عملية عسكرية ضد المسلحين في سيناء, وذلك بالتنسيق بين مصر و"اسرائيل" لادخال اليات عسكرية وطائرات حربية. واضاف المصدر الذي رفض الكشف عن اسمه ان "اسرائيل" ومنذ يومين طالبت مصر بالتصدي للجماعات الارهابية في سيناء وعليه فان قيادة الاركان في الجيش المصري تدرس خطة عسكرية لتنفيذ هجوم بري وجوي لقواعد المسلحين خاصة في منطقتي رفح والشيخ زويد والعريش وبعض مناطق في وسط سيناء على. وتتوقع قيادات الجيش المصري بانها ستواجه قرابة 5 الاف عنصر مسلح ينتمون للقاعدة والسلفية الجهادية والجماعات التكفيرية اضافة الى وجود عناصر اجنبية. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: May 2012
المشاركات: 1,049
معدل تقييم المستوى: 56 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
يله بالتوفبق لقوتنا المسلحه في قمع الارهاب
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: May 2013
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,689
معدل تقييم المستوى: 353 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
بالتنسيق بين مصر و"اسرائيل" !!!!!!!!! خير خير ان شاء الله طالما بالتنثيق مع اصدقائنا (( الاسرائيليين )) مفيش مشكلة وتحيا الوحده الاسرائيلية المصرية ضد اعداء الوطن الارهابيين
ولا حول ولا قوة الا بالله ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
التعديل الأخير تم بواسطة وليد سالم ; 13-07-08 الساعة 11:18 AM سبب آخر: اضافة |
|
|
|
|
|
#4 |
|
مشرف قسم التسليح المصري و العالمي
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: شبرا مصر
المشاركات: 3,610
معدل تقييم المستوى: 276 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اسرائيل مبتعملش حاجه لله اتاكد ان ليها مصلحه ومصر مش هتعمل حاجه لله مع الكيان الصهيوني تاكد برضه ان فيه مصلحه ومصلحه اسرائيل اخلاء سيناء من البؤر الاجراميه لان دي تهديد صريح ليها عن طريق مباشر بالصواريخ او غزه او المجاهدين لان لو مصر بدات تلمهم ممكن يهربوا لغزه ومصلحه مصر برضه كذلك واعتقد حاجه تانيه كمان
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|