![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#1 |
|
صياد قديم
|
استكمالاً لموضوعاتي الفظيعة انا عارف
![]() حاجة جديدة وحلوة علي الاقل بالنسبة ليه تشغيل برامج الاندرويد للكمبيوتر :] الموضوع مهم ليا خاصة عشان whatsapp اللي لغاية دلوقتي مش عارف اشغله علي ipad وعشان كده عملت الموضوع ده علي فكرة الطريقة دي لكل برامج الاندرويد ![]() نبدأ باسم الله شركة Bluestacks وفرت اخيرا الميزة دي اننا نشغل برامج الاندرويد علي الكمبيوتر طريقة العرض اما تابليت او طريقة عرض موبيل بصورة كبيرة او طريقة عرض موبيل عادي برنامج ولا اروع بجد تحس انك بتتعامل مع موبيل اندرويد مش كمبيوتر نيجي بقا للخطوات الخطوة 1: نحتاج لتثبيت منصة اندرويد Bluestacks اضغط هنا للتحميل من الموقع الرسمي الخطوة 2: بعد ماتحمل البرنامج من الموقع مطلوب منك بس تشغله وتودس next لغاية ما يبدأ التسطيب علي جهازك ![]() الخطوة 3: بعد ما يخلص التسطيب ويشتغل هيظهر قدامك واجهة البرنامج ومنها ممكن تحمل كل البرامج اللي انتا عايزها زي الواتس اب والفايبر والكثيرررر ... ![]() الخطوة 4: نختار مثلا برنامج whats app نضغط عليه ونعمل install وهيبدأ التسطيب ![]() الخطوة 5: بعد مايخلص تحميل هتشوف فيه على الشمال فوق My Apps ادخل عليها هتلاقي البرامج اللي حملتها ومنها الواتس اب ادخل عليه واستمتع ^_^ ![]() ومبروك عليكم ![]() دمتم في رعاية الله ورمضان أبو الكرم كله منقول بردو بس ما حطيت عليه التتش خاصتي
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد قديم
|
دي بقا هديتي للمشرفين بعد كمية التقييم الفظيعة اللي خدتها امبارح
![]() وان شاء الله كل يوم هنزل موضوع في هذا الصميم دمتم في رعاية الله |
|
|
|
|
|
#3 |
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
تسلم يا معلم موضوع مهم
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|