الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت

محدثات الصوت محدثات الصوت.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-08-04, 03:40 AM   #1
أبو علي
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jun 2013
المشاركات: 331
معدل تقييم المستوى: 9
أبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريق
افتراضي رد: قطع غيار ريتاي بارون

الكوبري سعره كام ؟ و هل عندك النيكل و اللا الاسود فقط ؟
شكرا
تحياتي
أبو علي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-08-04, 10:34 AM   #2
fishtic
صياد قديم
 
الصورة الرمزية fishtic
 
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المدينه: The Forbiden Kingdom
المشاركات: 1,344
معدل تقييم المستوى: 59
fishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى fishtic
افتراضي رد: قطع غيار ريتاي بارون

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو علي مشاهدة المشاركة
الكوبري سعره كام ؟ و هل عندك النيكل و اللا الاسود فقط ؟
شكرا
تحياتي
الكوبري مشتمل الضوفر وابرة ضرب النار (حالة ممتازة جدا)
السعر 175
__________________
✔ Professional Hunter Vertified ║▌│█│║▌║││█║▌║▌▌
لــــــــــافـــيــنــي ســـلــاح وعــد الجـــثــث
fishtic غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-08-04, 07:42 PM   #3
أبو علي
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jun 2013
المشاركات: 331
معدل تقييم المستوى: 9
أبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريق
افتراضي رد: قطع غيار ريتاي بارون

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fishtic مشاهدة المشاركة
الكوبري مشتمل الضوفر وابرة ضرب النار (حالة ممتازة جدا)
السعر 175
شكرا جزيلا ربنا يباركلك ..يا ريت تديني فكرة بالنسبة للون اسود و اللا نيكل .. و بالمرة لو الخزنة متاحة يكون سعرها كام؟
أبو علي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-08-04, 08:37 PM   #4
fishtic
صياد قديم
 
الصورة الرمزية fishtic
 
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المدينه: The Forbiden Kingdom
المشاركات: 1,344
معدل تقييم المستوى: 59
fishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى fishtic
افتراضي رد: قطع غيار ريتاي بارون

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو علي مشاهدة المشاركة
شكرا جزيلا ربنا يباركلك ..يا ريت تديني فكرة بالنسبة للون اسود و اللا نيكل .. و بالمرة لو الخزنة متاحة يكون سعرها كام؟
اسود
والخزنه كسر زيرو بـ 150 (جديدة بـ225)
__________________
✔ Professional Hunter Vertified ║▌│█│║▌║││█║▌║▌▌
لــــــــــافـــيــنــي ســـلــاح وعــد الجـــثــث
fishtic غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 05:07 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir