الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت

محدثات الصوت محدثات الصوت.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 13-08-21, 06:12 PM   #1
sniper hero
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Aug 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 155
معدل تقييم المستوى: 7
sniper hero في بداية الطريقsniper hero في بداية الطريقsniper hero في بداية الطريقsniper hero في بداية الطريقsniper hero في بداية الطريقsniper hero في بداية الطريقsniper hero في بداية الطريقsniper hero في بداية الطريق
افتراضي رد: استفسار على السريع

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 مشاهدة المشاركة
الاسعار مبالغ فيها جدا الولتر ب 1450 جديد
الروم ال9 ملى بالسعرده مش ال8
اولا شكرا على المرور
ثانيا ممكن الاقى الاسعار اللى حضرتك بتقول عليها دى فين ؟؟
انا اسمع ان ال rohm 9mm فوق 2500 و ممكن 3000
لو حضرتك تعرف حد ممكن تدلنى عليه
sniper hero غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-08-21, 06:15 PM   #2
elmasrey123
صياد قديم

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى: 431
elmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: استفسار على السريع

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniper hero مشاهدة المشاركة
اولا شكرا على المرور
ثانيا ممكن الاقى الاسعار اللى حضرتك بتقول عليها دى فين ؟؟
انا اسمع ان ال rohm 9mm فوق 2500 و ممكن 3000
لو حضرتك تعرف حد ممكن تدلنى عليه
من الاخر كدهروح عند حسن منير محل القناص اسال وليد سالم المشرف بتاع القسم ده هيدلك على عنوانه
__________________
elmasrey123 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-08-21, 06:24 PM   #3
sniper hero
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Aug 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 155
معدل تقييم المستوى: 7
sniper hero في بداية الطريقsniper hero في بداية الطريقsniper hero في بداية الطريقsniper hero في بداية الطريقsniper hero في بداية الطريقsniper hero في بداية الطريقsniper hero في بداية الطريقsniper hero في بداية الطريق
افتراضي رد: استفسار على السريع

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 مشاهدة المشاركة
من الاخر كدهروح عند حسن منير محل القناص اسال وليد سالم المشرف بتاع القسم ده هيدلك على عنوانه
شكرااااااااااااااا يا مصرى على الافادة و ربنا يجعلة فى ميزان حسناتك بإذن الله
sniper hero غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-08-21, 06:25 PM   #4
elmasrey123
صياد قديم

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى: 431
elmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: استفسار على السريع

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniper hero مشاهدة المشاركة
شكرااااااااااااااا يا مصرى على الافادة و ربنا يجعلة فى ميزان حسناتك بإذن الله
تحت امر حضرتك يافندم ولو انى الصراحة ليه راى فى الحتتين دول ان سعرهم مبالغ فيه انته ممكن تجيب حتتين بارون اصدار قديم بتمن حته من دول والبارون ميكانيكا وشغل عالى جدا
__________________
elmasrey123 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-08-21, 06:31 PM   #5
sniper hero
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Aug 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 155
معدل تقييم المستوى: 7
sniper hero في بداية الطريقsniper hero في بداية الطريقsniper hero في بداية الطريقsniper hero في بداية الطريقsniper hero في بداية الطريقsniper hero في بداية الطريقsniper hero في بداية الطريقsniper hero في بداية الطريق
افتراضي رد: استفسار على السريع

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 مشاهدة المشاركة
تحت امر حضرتك يافندم ولو انى الصراحة ليه راى فى الحتتين دول ان سعرهم مبالغ فيه انته ممكن تجيب حتتين بارون اصدار قديم بتمن حته من دول والبارون ميكانيكا وشغل عالى جدا
بس على حد علمى ان الالمانى لا يعلى عليه و بالاخص الrohm 9mm اداء و صوت قوى جدا عكس التركى تماما و الايطالى نمرة 2 بعد الالمانى
sniper hero غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-08-21, 06:37 PM   #6
elmasrey123
صياد قديم

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى: 431
elmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: استفسار على السريع

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniper hero مشاهدة المشاركة
بس على حد علمى ان الالمانى لا يعلى عليه و بالاخص الrohm 9mm اداء و صوت قوى جدا عكس التركى تماما و الايطالى نمرة 2 بعد الالمانى
والله لولا اختلاف الازواق لبارت السلع الالمانى شديد مفيش كلام بس هيه اهواء
__________________
elmasrey123 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-08-21, 08:06 PM   #7
M.SHADY
مشرف قسم السوق و المسابقات

اوسمتي

 
الصورة الرمزية M.SHADY
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,473
معدل تقييم المستوى: 231
M.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى M.SHADY
افتراضي رد: استفسار على السريع

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniper hero مشاهدة المشاركة
بس على حد علمى ان الالمانى لا يعلى عليه و بالاخص الrohm 9mm اداء و صوت قوى جدا عكس التركى تماما و الايطالى نمرة 2 بعد الالمانى
بس الطبنجات التركى افضل من الالمانى فى مصر بالذات و السبب توافر قطع الغيار و سهوله الصيانه و سرعه اللبيع لسعرها المناسب و القريب من الناس
__________________
http://img849.imageshack.us/img849/600/o642.jpg
اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك و عظيم سلطانك
M.SHADY غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13-08-21, 08:09 PM   #8
illustrator
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المشاركات: 715
معدل تقييم المستوى: 32
illustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: استفسار على السريع

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.shady مشاهدة المشاركة
بس الطبنجات التركى افضل من الالمانى فى مصر بالذات و السبب توافر قطع الغيار و سهوله الصيانه و سرعه اللبيع لسعرها المناسب و القريب من الناس
مع الاسف انا كنت متخيل ذيك كده
بس الالمانى مش محتاج قطع غيار يعنى الالمانى والايطالى معملر عن التركى
على فكرة بفضل الله امتلكت كل انواع الطبنجات الصوت التركى والالمانى والايطالى وبعتهم كلهم واحتفظت بالروم والبريتا فقط
وانا ضد الاسعار الغريبه اللى بنسمع عنها دلوقت للايطالى والالمانى يعنى الروم انا جبته ب2000 وده مناسب ليه كمسدس صوت ووقتها البرونى مهما كان نوعه بيعمل 1400 انما اكتر من كده حرام فيهم الفلوس
تحياتى
illustrator غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 02:01 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir