![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| عيادة المنتدى الاسعافات الاوليه واجراءات الطواريء فى حالة الاصابه. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 469
معدل تقييم المستوى: 42 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
من الافضل وقف الاندرال لان دوا تنظيم ضربات القلب وليسه لرعشة يدك
وكما ذكر الاخ medozs خد ديبوفيت او تراي بي حلوين جدا ودي لتقوية الاعصاب والاطراف العصبية وهتخليك كويس جدا بس شوف الجرعة المناسبة ليك ودي مش مضرة نهائيا |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
اقتباس:
بس حكايه الحقن ديه انا متعقد منها بقالي مده كبيره لو فيه اي حاجه طبيعيه يبقي احسن |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المدينه: المنصوره
المشاركات: 344
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
مفيش حاجه اسمها متعقد جرب وخد ولما تحس بالفرق ان شاء الله مش هيبقى فيه عقد ولا حاجه وقبل ما تقدم حربيه عدى عليا فى البلد وانا هظبطك
__________________
[SIZE="4"][CENTER]http://www10.0zz0.com/2011/11/10/11/390902438.jpg أبــــو ديـــــاب [/FONT]
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
اقتباس:
واكيد طبعا قبل ما اقدم اعدي عليك علي الاكل اظبط نفسي شويه واتعرف بيك ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
بس علي فكره انا واحد كلمني وقالي ان فيها اقراص برضه التراي بي
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|