الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-10-06, 12:22 AM   #1
abo amar
صياد قديم

اوسمتي

 
الصورة الرمزية abo amar
 
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,131
معدل تقييم المستوى: 80
abo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: يا ترى موجود ولا لا

30 او 40 ومش عاوزهم صينى هههههههههههههههههههههههههه ده ممكن يكون مكتوب عليهم مصنوع فى حوارى الصين كمان يا باشا اى كشاف led نوره عالى لن يقل تمنه عن 150 جنيه شوف اللى عندى فى العرض الكبير ب150 جنيه والصغير ب 120 جنيه واضاءه عاليه جدا وعالى وواطى ورعاش وخامه فوق الصح وعدسه امريكى لكن بقيه الكشاف كله صينى
abo amar غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-10-06, 01:08 PM   #2
ميشو الحاوى
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Aug 2013
المدينه: مصر
المشاركات: 260
معدل تقييم المستوى: 9
ميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريق
افتراضي رد: يا ترى موجود ولا لا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo amar مشاهدة المشاركة
30 او 40 ومش عاوزهم صينى هههههههههههههههههههههههههه ده ممكن يكون مكتوب عليهم مصنوع فى حوارى الصين كمان يا باشا اى كشاف led نوره عالى لن يقل تمنه عن 150 جنيه شوف اللى عندى فى العرض الكبير ب150 جنيه والصغير ب 120 جنيه واضاءه عاليه جدا وعالى وواطى ورعاش وخامه فوق الصح وعدسه امريكى لكن بقيه الكشاف كله صينى
ههههههههههه طب ماهو اكيد مصنوع ف حوارى الصين ومش بعيد كمان يكون العيال الصينين
اللى بيلفو هنا دول هما اللى مصنعينه... عموما هو اللى موجود عندك ف العرض ده made in ايه وابعتلى النهائى بتاعه ف رساله ع الخاص...
__________________
أَحْبِبْ مَنْ شِئْتَ ؛ فَإِنَّكَ مُفَارِقُه , وَاعْمَلْ مَا شِئْتَ ؛ فَإِنَّكَ مَجْزِيٌّ بِهِ , وَعِشْ مَا شِئْتَ ؛ فَإِنَّكَ مَيِّتٌ , وَاعْلَمْ أَنَّ شَرَفَ الْمُؤْمِنِ قِيَامُهُ بِاللَّيْلِ , وَعِزُّهُ اسْتِغْنَاؤُهُ عَنِ . النَّاسِ .
ميشو الحاوى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 09:45 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir