![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,131
معدل تقييم المستوى: 80 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
30 او 40 ومش عاوزهم صينى هههههههههههههههههههههههههه ده ممكن يكون مكتوب عليهم مصنوع فى حوارى الصين كمان يا باشا اى كشاف led نوره عالى لن يقل تمنه عن 150 جنيه شوف اللى عندى فى العرض الكبير ب150 جنيه والصغير ب 120 جنيه واضاءه عاليه جدا وعالى وواطى ورعاش وخامه فوق الصح وعدسه امريكى لكن بقيه الكشاف كله صينى
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Aug 2013
المدينه: مصر
المشاركات: 260
معدل تقييم المستوى: 9 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
اللى بيلفو هنا دول هما اللى مصنعينه... عموما هو اللى موجود عندك ف العرض ده made in ايه وابعتلى النهائى بتاعه ف رساله ع الخاص...
__________________
أَحْبِبْ مَنْ شِئْتَ ؛ فَإِنَّكَ مُفَارِقُه , وَاعْمَلْ مَا شِئْتَ ؛ فَإِنَّكَ مَجْزِيٌّ بِهِ , وَعِشْ مَا شِئْتَ ؛ فَإِنَّكَ مَيِّتٌ , وَاعْلَمْ أَنَّ شَرَفَ الْمُؤْمِنِ قِيَامُهُ بِاللَّيْلِ , وَعِزُّهُ اسْتِغْنَاؤُهُ عَنِ . النَّاسِ . |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|