الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > البنادق الهوائيه

البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-10-19, 01:10 PM   #1
momen brakoda
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 464
معدل تقييم المستوى: 15
momen brakoda لديه مشاركات جيدهmomen brakoda لديه مشاركات جيدهmomen brakoda لديه مشاركات جيدهmomen brakoda لديه مشاركات جيدهmomen brakoda لديه مشاركات جيدهmomen brakoda لديه مشاركات جيدهmomen brakoda لديه مشاركات جيدهmomen brakoda لديه مشاركات جيدهmomen brakoda لديه مشاركات جيدهmomen brakoda لديه مشاركات جيدهmomen brakoda لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: سكوب 3-7*28 للبيع..جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 مشاهدة المشاركة
والله ياأستاذ مؤمن انا لو عارف ماكنتش سألت. انا عارف ان zos ماركة روسى علشان كده كنت بتأكد من بلد الصناعة. ولعلم حضرتك وعلم الجميع انا مش تاجر ولا عمرى كنت تاجر.
كل سنة وانت والعائلة الكريمة بالف خير ياباشا.
'طيب طالما حضرتك مش تاجر تبقى فااااضى اذن نطلع نصطاد سوا لو معندكش مانع...
momen brakoda غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-10-19, 02:41 PM   #2
adel152
خبير اسلحه .& عضو ذهبى

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: أسكندرية
المشاركات: 3,065
معدل تقييم المستوى: 282
adel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: سكوب 3-7*28 للبيع..جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momen brakoda مشاهدة المشاركة
'طيب طالما حضرتك مش تاجر تبقى فااااضى اذن نطلع نصطاد سوا لو معندكش مانع...
يعنى هما التجار بس اللى مشغولين ياباشا. ههههههههههههههه.
رغم انى مش صياد لكن انا عارف انك من العجمى شوف يوم كده يوم ننزل فيه فى العجمى بس بشرط ما نمشيش كثير لحسن العضمة كبرت وما بيقتش تستحمل المشى الكثير.
adel152 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-10-19, 03:22 PM   #3
momen brakoda
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 464
معدل تقييم المستوى: 15
momen brakoda لديه مشاركات جيدهmomen brakoda لديه مشاركات جيدهmomen brakoda لديه مشاركات جيدهmomen brakoda لديه مشاركات جيدهmomen brakoda لديه مشاركات جيدهmomen brakoda لديه مشاركات جيدهmomen brakoda لديه مشاركات جيدهmomen brakoda لديه مشاركات جيدهmomen brakoda لديه مشاركات جيدهmomen brakoda لديه مشاركات جيدهmomen brakoda لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: سكوب 3-7*28 للبيع..جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 مشاهدة المشاركة
يعنى هما التجار بس اللى مشغولين ياباشا. ههههههههههههههه.
رغم انى مش صياد لكن انا عارف انك من العجمى شوف يوم كده يوم ننزل فيه فى العجمى بس بشرط ما نمشيش كثير لحسن العضمة كبرت وما بيقتش تستحمل المشى الكثير.
انا مش من العجمى انا من محرم بك يا استاذ عادل وعمتا انا مش هتعبك لانى انا كمان كبرت وحتى العظمة مش لاقيها هههههههههه.
momen brakoda غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 07:06 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir