![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#2 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: شبرا
المشاركات: 672
معدل تقييم المستوى: 43 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ما انصحكش ..... وعن تجربة ....
سواء الطلقة فضي او دهبي ...... اركن الطلقة او ارميها .... او اضربها ..... و استعوض ربنا فى ال5 جنيه تمن الطلقة احسن ما تعمل لك مصيبة و لا تبوظ لك حاجة ...... و ساعتها تقول يا ريت اللى جرا ما كان .....
__________________
ما تحاولش تعمل فيها ناصح مع اى شبراوي احسن لك خليك جدع .... والا استحمل اللى هيحصل لك لو مشاركتى او موضوعى عجبك ... ما تبخلش بالتقييم 3 فيديوهات لفك وتنظيف الجاكال ( فك الابرة ) http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=9671 |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|