![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| مقتنيات الاعضاء مقتنيات الاعضاء الاخرى الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المشاركات: 1,270
معدل تقييم المستوى: 91 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
حضرتك هتلاقيها فالكوربه ب150 جنيه هقول لحضرتك بعدين تجبها منين بالضبط
__________________
ان خانتك قيم المبادئ فاحرص ان لا تخونك قيم الرجوله عايش في اكبر سجن بس من جوايا حر مهما راحت روح الفكره مش هتموت الحريه مش كلام الحرية طلعت اوهام كيرو
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: شبرا
المشاركات: 1,764
معدل تقييم المستوى: 31 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
شكرا يا بيشو ومستني معرفت اجبها ازاي
__________________
امي ابحث عنها كل ليله بين كومه الاحلام المتناثره يامن لكي في القلب اعظم منزله ... كنت الحياه وبضها كنت الامل يامن لذكراك انظم اعظم قافيه ..... فلقاك ما اسمو اليه على عجل ابتسم ولم تزال عيوني باكيه... وقتي يمر علي كالطود الجبل توقف الحلم الجميل فلن ارك ثانيه .... اماه ينطقها لساني في وجل الموت فرق بيننا يااماه ياغاليه ........ فالععمر يمضي دربه ذقت الملل مر الحياه انا ذقته في فقدجك ......... مر تحول خالص الشهد العسل |
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: شبرا
المشاركات: 1,764
معدل تقييم المستوى: 31 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
رد علية يا باشا ضروري حتي لو علي الخاص انا عاوز اجبها ضروري اليوم
__________________
امي ابحث عنها كل ليله بين كومه الاحلام المتناثره يامن لكي في القلب اعظم منزله ... كنت الحياه وبضها كنت الامل يامن لذكراك انظم اعظم قافيه ..... فلقاك ما اسمو اليه على عجل ابتسم ولم تزال عيوني باكيه... وقتي يمر علي كالطود الجبل توقف الحلم الجميل فلن ارك ثانيه .... اماه ينطقها لساني في وجل الموت فرق بيننا يااماه ياغاليه ........ فالععمر يمضي دربه ذقت الملل مر الحياه انا ذقته في فقدجك ......... مر تحول خالص الشهد العسل |
|
|
|
|
|
#4 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 2,532
معدل تقييم المستوى: 45 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
هتلاقيها فى اون زا رن فى ب 150 وفى ب 250 جنية او هتلاقيها فى كافيه اسمو بانايوتى فى شارع متفرع من عباس العقاد على ناصيه الشارع كشرى شيخ البلد ادخل فى هذا الشارع هتلاقى الكافيه على بعد 150 متر
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: شبرا
المشاركات: 1,764
معدل تقييم المستوى: 31 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
شكرا جدا استاذ محمد وحشني جدا انتا اخبارك اية
__________________
امي ابحث عنها كل ليله بين كومه الاحلام المتناثره يامن لكي في القلب اعظم منزله ... كنت الحياه وبضها كنت الامل يامن لذكراك انظم اعظم قافيه ..... فلقاك ما اسمو اليه على عجل ابتسم ولم تزال عيوني باكيه... وقتي يمر علي كالطود الجبل توقف الحلم الجميل فلن ارك ثانيه .... اماه ينطقها لساني في وجل الموت فرق بيننا يااماه ياغاليه ........ فالععمر يمضي دربه ذقت الملل مر الحياه انا ذقته في فقدجك ......... مر تحول خالص الشهد العسل |
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|