![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| التسليح المصرى و العالمى معلومات عن وسائل التسليح المختلفة |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المشاركات: 296
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
قبة إيه إللي حديدية يا أستاذنا
هو حضرتك بتصدق الهلس ده ![]() كل صواريخ حماس بيتم إطلاقها بدون الطابة الطارقة و هي الطابة المسؤولة عن تفجير شحنة الصاروخ عند الإصطدام ده مسلسل عربي قديم يا سيدي الفاضل حماس تاخد تعليمات من الموساد تفرقع بمبتين و كام خبر عن القبة الحديدية الخارقة منه دعاية للتسليح الإسرائيلي و منه فرصه لضرب العزل في غزة شوف فيديوهات موقع cnn عن ضرب حيفا و تل أبيب و شوف التفجير بيكون عامل إزاي بالظبط كيسين بمب متفضيين في علبة ورنيش القبة الحديدية ( إن كانت موجودة من الأساس ) فهي لم تختبر حتي الآن لأنها ببساطة تصطاد فقط مواسير المجاري إللي بتضربها حماس علي مدن إسرائيل حماس عارفه هي بتضرب إيه كويس أوي و عارفه بتضربه ليه و إمتي و فين و إزاي المعركة في غزة سيدي الفاضل و ليست في أزمير محل إقامة خالد مشعل و الزهار قادة حماس إللي بيصيفوا في أزمير و سايبين العزل بيموتوا بالعشرات أطفال و نساء و شيوخ و شباب زي الورد القبة الحديدية وهم تماما مثل خط بارليف كل سنة و حضرتك طيب
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|