![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 | |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Apr 2014
المشاركات: 45
معدل تقييم المستوى: 5 ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
ماشي يا مودى ولاكن الاخترام ليس لة اى علاقة بالسن وانت سنك صغير لكن باين عليك عاقل جدا وزوق فى كلامك ومحترم جدااااااا وانت شجعتنى انى اجيب المسدس وانا اجيبو على ضمنتك انتة هههههههه لو حصل فية مشكلة اجبهولك واخد فلوسي ههههههه على العموم يا مودى ربنا يباركلك فية ويكفيك شرو وفى الايام الجاية لو لااحظت اى مشكلة فى المسدس قولنا وانا فى خال ايام اجيب واحد وانشاء اللة انا انزل موضوع خاص بمحبى البلو اف 92 لتعم الفائدى جميعا |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Mar 2014
المشاركات: 29
معدل تقييم المستوى: 5 ![]() |
اقتباس:
ثانيا :ههههههه حضرتك جيبو على ضمنتى وانا متاكد انة هيعجب حضرتك وشكرا لحضرتك على زوق الجميل فى الرد مش قلت لحضرتك بتعلم من حضراتكم واحنا كلنا مستنين تجيب المسدس ان شاء الله وتعملوا فيديو
|
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|