الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الصيد البري > الصيد البري وادواته

الصيد البري وادواته معلومات عن الصيد البري فى مصر ومستلزماته.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 14-09-05, 02:20 AM   #1
Mr_mody
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 581
معدل تقييم المستوى: 30
Mr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: الامريكان استيك

يعني ازاي قانونيا مش ممنوع و في الكماين ممنوع؟ الكمين بيفتش عن اي شيء من المخدرات او سلاح قاتل ذو مقذوف او ذو اطراف حاده و هي الأسلحة البيضاء علشان يطبق القانون! ازاي بقي القانون نفسة بيقول انه مش ممنوع و يجي حد يمنعة؟! حيبقي فعلا مستفز جدا ان ظابط يعمل محضر او غيرة لشخص حامل لأمريكان ستيك! حاجة تحزن والله!
Mr_mody غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 14-09-21, 02:35 AM   #2
مورو
صياد قديم

اوسمتي

 
الصورة الرمزية مورو
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة , شبرا مصر
المشاركات: 2,982
معدل تقييم المستوى: 236
مورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدى
افتراضي رد: الامريكان استيك

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_mody مشاهدة المشاركة
يعني ازاي قانونيا مش ممنوع و في الكماين ممنوع؟ الكمين بيفتش عن اي شيء من المخدرات او سلاح قاتل ذو مقذوف او ذو اطراف حاده و هي الأسلحة البيضاء علشان يطبق القانون! ازاي بقي القانون نفسة بيقول انه مش ممنوع و يجي حد يمنعة؟! حيبقي فعلا مستفز جدا ان ظابط يعمل محضر او غيرة لشخص حامل لأمريكان ستيك! حاجة تحزن والله!
يعني ياباشا لو معاك شومه وحد حب يرخم عليك ممكن يعملك محضر فرض سيطره وترويع مواطنين امنين وسرقه بالاكراه

وحدثت بالفعل
انت في مصر ياعم الحاج
بلد اللي مالهوش ضهر افاه بيورم
__________________
وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلاً عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الأَبْصَارُ
مورو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 11:00 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir