الموضوع مش انها كوميتا او حاجة غيرها الموضوع انه لو واحد واصل من بره وجايبها معاه يبقى انسى البندقية كلنا حاولنا فى الموضوع ده و ممكن تعمله مشكله كمان اما لو شركة شحن فده ممكن لانهم ليهم طرق ومعارف فى الموانى والمطارات مع وجود احتمال انها تنحجز برده مع انها بندقية عصافير هههههههه ومش محتاجة نرخيص بس لو كدة اتاكد من جهة الشحن على ضمان الوصول قبل ما تشترى