الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-09-24, 11:28 PM   #1
mo7 faqih
خبير اسحله & عضو وصياد ذهبى

اوسمتي

الصورة الرمزية mo7 faqih

المدينه: وسط الدلتا - طنطا
mo7 faqih من اهم اعضاء المنتدىmo7 faqih من اهم اعضاء المنتدىmo7 faqih من اهم اعضاء المنتدىmo7 faqih من اهم اعضاء المنتدىmo7 faqih من اهم اعضاء المنتدىmo7 faqih من اهم اعضاء المنتدىmo7 faqih من اهم اعضاء المنتدىmo7 faqih من اهم اعضاء المنتدىmo7 faqih من اهم اعضاء المنتدىmo7 faqih من اهم اعضاء المنتدىmo7 faqih من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: تقديراً لمن احبهم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 مشاهدة المشاركة
حبيبى محمد باشا بعد التحية.
المنتدى منور بوجودك فيه.
الجميع يعلم ان مجهود حضرتك وحسن باشا غير قابل للنقاش وده بأعتراف الجميع وانا أولهم.
وهشام اعتذاره واضح وصريح زى ماقال أخونا المصرى وخص حضرتك وا/ محمد فكيه.
انا ماأعرفش اذا كان فيه حد من اللى حضرتك زكرت اسمهم أكبر منى سنا (51 سنة و7 شهور).
لو أنا أكبركم سنا فأرجو من الجميع كل شخص بأسمه المذكور فى مشاركتك أن يقبل أعتذارى انا شخصيا كأخ أكبر نيابة عن أخى الصغير هشام.
اللى احنا عايزينه فى النهاية ان النفوس كلها تصفى وترجع المياه الى مجراها ونتعاون مع بعض كأخوة وهو ده اللى هيدوم فى الاخر.
أنا متأكد ان كلكم شخصيات غاية فى الاحترام وسوف يتقبل الجميع أعتزارى وأعتزار هشام.
ارجو واعوا الله ان تتقبل ردى ولكم منى جميعا كل أحترام ومحبة.
خالص تحياتى للجميع.
انا لست على خلاف مع هشام سيد عادل يقصد كتابة الموضوع لانى حزنت لعدم كتابته لهذا الموضوع لان بعض الاخوة يريدون ذلك وهاهو فعل وإن شاء الله محدش يزعل من هشام وصافى يالبن.

ليس العاطل من لا يؤدي عملاً فقط،
العاطل من يؤدي عملاً في وسعه
أني يؤدي أفضل منه..سقراط
mo7 faqih غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 13-09-24, 11:42 PM   #2
adel152
خبير اسلحه .& عضو ذهبى

اوسمتي

المدينه: أسكندرية
adel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: تقديراً لمن احبهم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo7 faqih مشاهدة المشاركة
انا لست على خلاف مع هشام سيد عادل يقصد كتابة الموضوع لانى حزنت لعدم كتابته لهذا الموضوع لان بعض الاخوة يريدون ذلك وهاهو فعل وإن شاء الله محدش يزعل من هشام وصافى يالبن.
طول ما فيه شخصيات محترمه زى حضرتك واسطة خير ان شاء الله الامور ترجع لأحسن مما كانت عليه. ولو هشام يفكر بس فى زعلك انا شخصيا اروحله البحيره واخطفه وأجسبه لحضرتك لغاية عندك فى الغربية. ربنا يهدى الجميع ان شاء الله.
adel152 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links