الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > صور وفيديو الصيد ورحلاته
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء.

موضوع مغلق
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-12-25, 04:13 PM   #1
big man
صياد قديم

الصورة الرمزية big man

المدينه: تحت الارض
big man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي طلعة فقيرة واخر عكننة لاصغر صياد في المنتدى

النهاردة خرجت انا وصاحبي وروحنا على نادي اسمة جزيرة الورد ودة معروف جدا ان هو النادي الوحيد الي بيسمح بالصيد في المنصورة المهم قطعنا تذكرتين واستاذنا عادي جدا من الي عالباب وقالولنا اتفضلو عادي واصطادو براحتكو بس حاسبة عالعيال الي بيلعبو جوة المهم شكرناهم واول ما دخلنا لاقينة عصفورة واقفة وقمت منشن عليها من حوالي 8 او 9متر ووقعت وبعد كدة لاقينا شوية عصافير صغيرين ضربنا واحدة تانية والباقي طار وقعدنا ندور وندور ملقيناش ولا يمامة وكل الي يشوفنا يقولولنا تعالو بليل معانا واليمام بيبقا هنا بالهبل قولنالهم طيب وكملنا عادي وصاحبي الغبي عمال وانا مش واخد بالي ينشن على قطط وافضل ازعق لة واقولة حرام وهو لا في الدنيا بس الحمد للة عشان هو اعور ومبيعرفش ينشن مجبش حاجة وبعدين لاقينة قطة قربت اوي مننا وقام الفالح ضاربها في بطنها وسخسخ على نفسة من الضحك لانها قعدت تلف حوالين نفسها بس انا زعلت اوووووي ساعتها واخدت منة البندقية وقولتلة كفاية عليك كدة النهاردة وكل دة واحنا معناش غير عصفورتين وقولتلة تعالى على البوابة مكان ما ضربنا اول عصفورة يمكن نلاقي حاجة والمهم ملقناش حاجة وبعدين جة مسوؤل الامن ودة شكلة كااااااان صعب جدددا يعني اخر اجرام وايدة مشرحة وفي عين عندة رايحة وقام مزعق فينا مرة واحدة انتو اية الي دخلكو هنا وقرب مننا وشوح بادية في وشنا وقال انتو لو مخرجتوش هاخد البندقية واسلمكم المهم قلنالة احنا استالذنا من الي عالباب لاقيت وشة قلب اكتر وبدء ينعر زي البهايم اخرج يلة انت وهو وقولنالة طيب خلاص احنا هنخرج اهوة انت بتزعق لية يعني دة احنا مستاذنين وقام مزعق تاني اخرج يلة وكان جاي يلطش لنا بس احنا خرجنا بسرعة وسالنا الي عالباب ازاي تدخلونا مادام الراجل دة مانع الصيد هنا قالولي معلش احنا اسفين والراجل دة رخم جدا وهوم شوية وهيمشي وتعالو انتو بعدها قولنالهم خلاص شكرا معدناش جايين هنا تاني واخنا ماشيين طلع ورانا الكلب تاني وقالنا هو مش انا قلتلكم اخرجو وبعدين انا وصحبي مسكنا نفسنا لاني كنت مكن اهبدة في دماغة وهنزل علية ضرب لغاية اما اهرية
ومشينا واحنا متعكننين اخر عكننة منة للة

ملاحظه:الموضوع قديم

القوة الحقيقية في العقل وليس في العضلات

التعديل الأخير تم بواسطة big man ; 13-12-04 الساعة 05:44 PM
big man غير متواجد حالياً  
sponsor links
غير مقروء 12-12-25, 04:19 PM   #2
besho
صياد قديم

الصورة الرمزية besho

besho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: طلعة فقيرة واخر عكننة لاصغر صياد في المنتدى

راجل حمار تيت ولك مني تقيم

عايش في اكبر سجن بس من جوايا حر

مهما راحت روح الفكره مش هتموت

الحريه مش كلام الحرية طلعت اوهام

كيرو
besho غير متواجد حالياً  
غير مقروء 12-12-25, 04:33 PM   #3
big man
صياد قديم

الصورة الرمزية big man

big man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة besho مشاهدة المشاركة
راجل حمار تيت ولك مني تقيم
شكرا يبيشو بس انت لية بتشتم الحمار بالراجل دة
منة للة عقدني في الصيد

غير مقروء 12-12-25, 04:43 PM   #4
القبطان المصرى 77
صيــــــــاد محتـــــــــرف

اوسمتي

المدينه: الاسكندريه
القبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدى

ياكبير ولا يهمك
الحمد لله على كل حال
وتتعوض ان شاء الله
بس انا اللى زعلنى فى الموضوع ده كله القطه اللى ضربها صاحبك

القبطان المصرى 77 غير متواجد حالياً  
غير مقروء 12-12-25, 04:59 PM   #5
big man
صياد قديم

الصورة الرمزية big man

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 مشاهدة المشاركة
ياكبير ولا يهمك
الحمد لله على كل حال
وتتعوض ان شاء الله
بس انا اللى زعلنى فى الموضوع ده كله القطه اللى ضربها صاحبك
نورت الموضوع يا قبطان وشكرا لتشجيعك

غير مقروء 12-12-25, 07:26 PM   #6
moorey
صياد قديم

الصورة الرمزية moorey

moorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدى

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

انا برضو صحبي كده برضو كل ما يشوف قطه او كلب يقليهضربه و يروح معمر و انا امنعه بالعفيه و لو هو معهوش البندقيه بيضربو باي صوبه يتلاقيها هههههههههههه
طلعه موفقه و بانتظار باقي الطلعات بس يا ريت صور يبقا الموضوع احسن
moorey غير متواجد حالياً  
غير مقروء 12-12-25, 08:19 PM   #7
big man
صياد قديم

الصورة الرمزية big man

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moorey مشاهدة المشاركة
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

انا برضو صحبي كده برضو كل ما يشوف قطه او كلب يقليهضربه و يروح معمر و انا امنعه بالعفيه و لو هو معهوش البندقيه بيضربو باي صوبه يتلاقيها هههههههههههه
طلعه موفقه و بانتظار باقي الطلعات بس يا ريت صور يبقا الموضوع احسن
ههههههه انشاء اللة يعئل بس انا خلاص اتعقدت من الصيد بسبب واحد غبي قالي امشي من هنا لحسن اخد البندقية وسلمكم للقسم وللاسف كنت متعكنن فمعرفتش اصور حاجة

غير مقروء 12-12-25, 08:36 PM   #8
illustrator
صياد متقدم

illustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدى

انت غلطان كنت بعدت عنه وضربته رشه فى تييييييييييييييييييت وجريت ههههههههه
معلش فيه ناس كده كاهه نفسها والرخامه طبع فيها
بس هو انت عندك كام سنه
illustrator غير متواجد حالياً  
غير مقروء 12-12-25, 09:11 PM   #9
moorey
صياد قديم

الصورة الرمزية moorey

moorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة big man مشاهدة المشاركة
ههههههه انشاء اللة يعئل بس انا خلاص اتعقدت من الصيد بسبب واحد غبي قالي امشي من هنا لحسن اخد البندقية وسلمكم للقسم وللاسف كنت متعكنن فمعرفتش اصور حاجة
يا عم مش مهم سيبك منه متخليش واحد ابن تييييييييت زي ده يضيقك

انا برضو و انا بصطاد في مره واحد شفني بضرب يمامه راح قايلي ( مش حرام عليك كده لو انت نفسك تاكل لحمه انا هجبلك لحمه ) شوف ده بقا اعمل فيييييييييه ايه
moorey غير متواجد حالياً  
غير مقروء 12-12-25, 11:06 PM   #10
big man
صياد قديم

الصورة الرمزية big man

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة illustrator مشاهدة المشاركة
انت غلطان كنت بعدت عنه وضربته رشه فى تييييييييييييييييييت وجريت ههههههههه
معلش فيه ناس كده كاهه نفسها والرخامه طبع فيها
بس هو انت عندك كام سنه
هو كان عايش الدور عليا ابن ال.... بس انا مستغرب جدددددداا وهموت واعرف اية الي خلاهم يحطو واحد بالشكل دة ويمسكوة الامن؟
انا عندي 14 سنة

غير مقروء 12-12-25, 11:11 PM   #11
big man
صياد قديم

الصورة الرمزية big man

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moorey مشاهدة المشاركة
يا عم مش مهم سيبك منه متخليش واحد ابن تييييييييت زي ده يضيقك

انا برضو و انا بصطاد في مره واحد شفني بضرب يمامه راح قايلي ( مش حرام عليك كده لو انت نفسك تاكل لحمه انا هجبلك لحمه ) شوف ده بقا اعمل فيييييييييه ايه
السفلة كتير وامرنا للة

غير مقروء 12-12-25, 11:14 PM   #12
illustrator
صياد متقدم

illustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة big man مشاهدة المشاركة
هو كان عايش الدور عليا ابن ال.... بس انا مستغرب جدددددداا وهموت واعرف اية الي خلاهم يحطو واحد بالشكل دة ويمسكوة الامن؟
انا عندي 14 سنة
ماشاء الله ربنا يبارك فيك
وتعيش وتشوف واستمتع باجمل مرحله فى حياتك وياما هتقابل
وسيبك منه متحطوش فى دماغك وابعد عن المكان ده وشوف مكان تانى تصطاد فيه انت وصاحبك بس بلاش ضرب القطط خليها فئران هههههههه
اخوك الكبير ابو بدر ( على فكرة بدر عنده 10 سنوات )
illustrator غير متواجد حالياً  
غير مقروء 12-12-25, 11:26 PM   #13
big man
صياد قديم

الصورة الرمزية big man

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة illustrator مشاهدة المشاركة
ماشاء الله ربنا يبارك فيك
وتعيش وتشوف واستمتع باجمل مرحله فى حياتك وياما هتقابل
وسيبك منه متحطوش فى دماغك وابعد عن المكان ده وشوف مكان تانى تصطاد فيه انت وصاحبك بس بلاش ضرب القطط خليها فئران هههههههه
اخوك الكبير ابو بدر ( على فكرة بدر عنده 10 سنوات )
اتشرفلت بمعرفة حضرتك وسلملي على بدر وانشاء اللة هيبقا احسن مني

غير مقروء 12-12-25, 11:56 PM   #14
fadeel79
صياد متقدم

الصورة الرمزية fadeel79

المدينه: القاهرة - عين شمس
fadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدى

السلام عليكم ، فى البداية احب انوه على حبك الكبير لهواية الصيد الى واضح من كلامك انك بتعشقة بس اسمحلى الراجل فعلا بيتكلم صح لأنك انت وصحبك من الواضح عدم درايتكم بقواعد الامن بدليل الصيد فى وسط النادى وطبعا ده غلط جدا لأن الرشة ممكن تعمل سكتيرما وتعور حد وانت مش واخد بالك وتانى حاجة انك سبت صاحبك يضرب على القطط وده قمة الغلط انك تقتل مش للصيد لكن للقتل .

نصيحة من اخوك الكبير حاول وانت بتصطاد انك تختار مكان مفهوش ناس او الحد الادنى وده حتى علشان التركيز .

تقبل كلامى بصدر رحب انا بنصح مش بنتقد
قال الله تعالى فى اواخر سورة الكهف ( قُل هَل نُنَبِّئُكُم بِالأَخسَرينَ أَعمالًا ﴿103﴾ الَّذينَ ضَلَّ سَعيُهُم فِي الحَياةِ الدُّنيا وَهُم يَحسَبونَ أَنَّهُم يُحسِنونَ صُنعًا ﴿104﴾ أُولـئِكَ الَّذينَ كَفَروا بِآياتِ رَبِّهِم وَلِقائِهِ فَحَبِطَت أَعمالُهُم فَلا نُقيمُ لَهُم يَومَ القِيامَةِ وَزنًا ) صدق الله العظيم

محمد مصطفى ( فضيل )
fadeel79 غير متواجد حالياً  
غير مقروء 12-12-26, 12:12 AM   #15
big man
صياد قديم

الصورة الرمزية big man

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fadeel79 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ، فى البداية احب انوه على حبك الكبير لهواية الصيد الى واضح من كلامك انك بتعشقة بس اسمحلى الراجل فعلا بيتكلم صح لأنك انت وصحبك من الواضح عدم درايتكم بقواعد الامن بدليل الصيد فى وسط النادى وطبعا ده غلط جدا لأن الرشة ممكن تعمل سكتيرما وتعور حد وانت مش واخد بالك وتانى حاجة انك سبت صاحبك يضرب على القطط وده قمة الغلط انك تقتل مش للصيد لكن للقتل .

نصيحة من اخوك الكبير حاول وانت بتصطاد انك تختار مكان مفهوش ناس او الحد الادنى وده حتى علشان التركيز .

تقبل كلامى بصدر رحب انا بنصح مش بنتقد
شكرا يباشا على النصايح بس يوم الجمعة الي فات رحت جنينة الحيوان عشان استاذن اصطاد لاني بشوف فيها يماام بالعبيط وقالولي ممنوع تصطاد هنا جزيرة الورد مسموح فيها بالصيد وروحنا جزيرة الورد بعدها وبعدين استاذنت من الناس الي عالباب قالولنا خشو عادي بس حاسبو لتعورو حد والمهم دخلنا وكان معايا ابويا وصاحبي بس للاسف النشان كان بايظ ولافف 3 درجات شمال معرفش اية الي عوجة والمهم كنا ساعة العصرية فشفت ساعتها حوالي 200 عصفورة في النادي دة وبعدين روحنا وروحت النهاردة وستاذنت عادي وحصل الي حصل ودة معناه ان النادي دة مش ممانع الصيد وكل محل كافيتيريا يسلم علينا ونديلة ضربة بلبندقية في اي شجرة وكلهم قالولي تعالة بليل الناس هنا بتيجي تصطاد انا مش عارف اية الي خلى الغبي دة يطردنا رغم انهم مش ممانعين الصيد وانشاء اللة الجمعة الجاية هحاول اخلي بابا يجي معانا بالعربية يودينا في اي حتة ارض زراعية وبكرر شكري ليك يا باشا وادعيلي

غير مقروء 12-12-26, 10:29 AM   #16
fadeel79
صياد متقدم

الصورة الرمزية fadeel79

المدينه: القاهرة - عين شمس
fadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدى

السلام عليكم ، جميل انك تحاول تصلح لنفسك وخلى بالك متديش بندقيتك لحد متعرفوش علشان ميهبلش ويسببلك مشكلة وربنا يوفئك لصيد كتير المرة الجاية
قال الله تعالى فى اواخر سورة الكهف ( قُل هَل نُنَبِّئُكُم بِالأَخسَرينَ أَعمالًا ﴿103﴾ الَّذينَ ضَلَّ سَعيُهُم فِي الحَياةِ الدُّنيا وَهُم يَحسَبونَ أَنَّهُم يُحسِنونَ صُنعًا ﴿104﴾ أُولـئِكَ الَّذينَ كَفَروا بِآياتِ رَبِّهِم وَلِقائِهِ فَحَبِطَت أَعمالُهُم فَلا نُقيمُ لَهُم يَومَ القِيامَةِ وَزنًا ) صدق الله العظيم

محمد مصطفى ( فضيل )
fadeel79 غير متواجد حالياً  
غير مقروء 12-12-26, 11:44 AM   #17
big man
صياد قديم

الصورة الرمزية big man

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fadeel79 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ، جميل انك تحاول تصلح لنفسك وخلى بالك متديش بندقيتك لحد متعرفوش علشان ميهبلش ويسببلك مشكلة وربنا يوفئك لصيد كتير المرة الجاية
ميرسي جدااا ليك يا باشا على النصايح والففف شكر

غير مقروء 13-12-03, 01:31 PM   #18
engineero eslam
صياد نشيط

المدينه: البحيرة
engineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدى

عادى ولا يهمك يا كبير حصل خير
لازم تتعود ع المواقف دى لان الدنيا مليانة من الاشكال دى فلازم تطل من كل موقف بدرس تستفاده
واعتقد ان بالليل الصيد هناك هيكون اروع واسهل وممكن تلاقى يمام فعلا
غير مقروء 13-12-03, 03:22 PM   #19
Mohamed zeid
صياد نشيط

الصورة الرمزية Mohamed zeid

المدينه: Menoufia
Mohamed zeid من اهم اعضاء المنتدىMohamed zeid من اهم اعضاء المنتدىMohamed zeid من اهم اعضاء المنتدىMohamed zeid من اهم اعضاء المنتدىMohamed zeid من اهم اعضاء المنتدىMohamed zeid من اهم اعضاء المنتدىMohamed zeid من اهم اعضاء المنتدىMohamed zeid من اهم اعضاء المنتدىMohamed zeid من اهم اعضاء المنتدىMohamed zeid من اهم اعضاء المنتدىMohamed zeid من اهم اعضاء المنتدى

روق بس يابج وما تخليش حاجه زى دى تزعلك هتشوف من ده كتير ،،،ان شاء الله متعوضه المره الجايه بس شد على صاحبك شويه لانه ممكن يعملك مشاكل أنتا فى غنى عنها .....

روق بقى وما تضايقش لان زعلك غالى علينا قوى........

تستر بالسخــاء فكل عيب ********* يغطيه كمــا قيل السخـاء
ولا تر للأعـــادي قط ذلا********* فإن شماتة الأعــداء بـلاء
ولا ترج السماحة من بخيـل********* فمــا في النار للظمآن ماء
ورزقك ليس ينقصـه التأني********* وليس يزيد في الرزق العناء
ولا حزن يدوم ولا سـرور********* ولا بؤس عليك ولا رخــاء
إذا مــا كنت ذا قلب قنوع********* فأنت ومـالك الدنيــا ســـواء

Mohamed zeid غير متواجد حالياً  
غير مقروء 13-12-03, 08:29 PM   #20
محمد خلف
مشرف قسم الصيد البرى

المدينه: بورسعيد
محمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى محمد خلف

روق يا كيرو
ميهمكش من الاخ دا
هو في الاول و في الاخر كان بيشوف شغله بامانه
و دا ميزعلش
المنصوره مليانه اراضي زراعيه ممكن تصطاد فيها
و نصيحه من اخ
عزز سلاحك
اوعى تمسك بندقيتك لحد
انتظره ..
محمد خلف غير متواجد حالياً  
غير مقروء 13-12-04, 04:12 PM   #21
big man
صياد قديم

الصورة الرمزية big man

شكرا يجماعه على التشجيع بس على فكره الموضوع ده من سنه والحمد لله نسيته

غير مقروء 13-12-04, 09:12 PM   #22
TheLegnedkiller
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى

اوسمتي

الصورة الرمزية TheLegnedkiller

المدينه: ارض الله الواسعه
TheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدىTheLegnedkiller من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى TheLegnedkiller

تم الغلق بناء علي طلب صاحب الموضوع

sponsor links