الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-11-16, 05:22 PM   #1
alx
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المشاركات: 14
معدل تقييم المستوى: 5
alx مستواه غير معروف
Thumbs down داونلود

الموضوع ده انا كاتبه فى احد المنتديات اخر يناير 2011
لما
الويندوز ضرب

فحصت و محصت و دورت
وفكرت
فى كل الدول العربيه عن
ملك او عاهل او امير او رئيس او سلطان
يبل الريق او يفتح النفس
بجد ما لقيتش
كلهم ينشفو الريق و يسدو النفس
يعنى بالبلدى
ومع المجامله كمان
مفيهومش واحد يتسن عليه سكينه
ايشى عبيط وايشى بيستعبط وايشى سايق الهبل على الدروشه
وتبقى دائما مقارنه بينهم
فيمن هو سئ ومن هو اسوء ومن هو مهبب بهباب
ومع ان من القذافى لمبارك يا قلبى لا تحزن
بس اللى يشوف بالوت القذافى
تهون عليه بلوت مبارك
و ما ........ من زفتا , الا ميت غمر
عموما مش عايز اطول عليكم ... قولو لا طول
هما كلهم هيتكرو واحد ورا واحد
مين قبل مين ؟ ............. مين بعد مين ؟
عملتلهم داونلود
بس الداونلود دا مش هينزلهم على الجهاز
دا هينزلهم فى سلة المهملات او بالاصح فى مزبلة التاريخ
وكل بلد وسرعة الانترنت فيها بقى
طبعا كان نفسى احطهم كلهم بس لقيت الكمبيوتر هيهنج
دا تخيلى عن سرعة الانترنت فى كل بلد
واللى عنده ترتيب تانى يشاركنى فيه
والله الموفق والمستعان


alx غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 11-11-16, 06:22 PM   #2
Qoldus
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية Qoldus
 
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المدينه: مدينة نصر- القاهرة
المشاركات: 344
معدل تقييم المستوى: 6
Qoldus مستواه غير معروفQoldus مستواه غير معروفQoldus مستواه غير معروف
افتراضي رد: داونلود

من غير مانقول أسامي علشان الحيطة لسه ليها ودان...ومن خاف سلم...الأولاني أنا معاك غار بلا رجعة ماحطش منطق...والتاني لسة بيعافر وراجل رياضي عنيد صحته زي البمب أحسن مني ومنك...وبيقولوا إنه بيدير شئون البلاد من على السرير في المستشفي الـ7 نجوم...والثالث لا تجوز عليه إلا الرحمه...المفروض يكون في الترتيب الثاني لأنه أخد إستمارة 6 من الدنيا فمعندوش أي طموح يرجع تاني...والرابع بيقول ماكانش عنده نية يترشح لفترة جديدة...ولكن ظروف قهرية غصب عنه فرضت عليه كده...المفروض نعذره ونقدر ظروفه وندعيله...ربنا ياخده ويرحمنا ويرحم شعبه منه ومن بطشه...والثامن أبو رقبة طويلة زي الجمل...بكره لما يتعلق منها هايعرف إنها ماكانتش ميزة ولا كانت أبدا في مصلحته...وهايعض على أصابع يده ويقول ياريت كانت قصيرة بس سيبوني أعيش...والتاسع زي مابيقولوا عليه الفلاحين ده....( كلمة عيب أقولها ) بتاع الأرض...والمثل بيقول إتقي شر من إقترب من الأرض...ده سوسة ولقيم جدا ماحدش يستهون بيه أو يتغر في قصره...والديناصور الخامس ده مريض وصاحب عيا ( عنده إلتصاق فخذين ) وباين على وشه في الصورة...تقدر تشوفه بوضوح في برنامج جوجل إيرث بالأقمار الصناعية...كبر حجمة وضخامة جثته مخلياه ظاهر ويسد عين الشمس مافيش حتة يقدر يستخبى فيها أو تشيله...أمانة عليكم تدعوله ربنا يشفيه ويبردهاله...الثلاثة الباقيين ( السادس والسابع والعاشر ) مافيش منهم خوف في الوقت الحالي...دول أحباب الله...بيلعبوا في الوقت الضائع...لكن ده مايمنعش إن الدور جاي عليهم لما يصفر الحكم...ويعلن نهاية اللعبة...
__________________
لا تنظر في عين ضحيتك...عندما تكون جاهزا والهدف في مرماك...إحتفظ بهدوئك...خذ نفس عميق...أخرج نصفه...إكتم نفسك...ركز...إستعد...إضرب...إياك أن تتردد...الأولى لك...والثانية عليك...
Qoldus غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-11-16, 06:45 PM   #3
ahmed6394
صياد قديم
 
الصورة الرمزية ahmed6394
 
تاريخ التسجيل: Aug 2011
المدينه: القاهرة ’ الزيتون
المشاركات: 1,965
معدل تقييم المستوى: 17
ahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريق
افتراضي رد: داونلود

احنا هنا فى مصر شيلنا رأس الفساد و جبنا الفساد كله ياعم الحج
__________________


{صعب تسمع يوم سكوتنا}

ahmed6394 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-11-16, 06:56 PM   #4
egypt_farmer
صياد جديد
 
الصورة الرمزية egypt_farmer
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المشاركات: 39
معدل تقييم المستوى: 5
egypt_farmer مستواه غير معروف
افتراضي رد: داونلود

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed6394 مشاهدة المشاركة
احنا هنا فى مصر شيلنا رأس الفساد و جبنا الفساد كله ياعم الحج
ا هقول وجهة نظرى .. وعارف انى هتهاجم ... بس الارزاق على الله
ايما كنتم ولى عليكم
بمعنى
احنا لو دققنا كويس فى المجموعه كلها
هنلاقى انها جزء من شعبها
ودا طبعا مع احترامى لكل الشعوب
لكن
لما كان صدام غاشم وعنيف ,, بالملاحظه العراقيين معظمهم كده
ولما كان القذافى غريب ومش مفهوم ,, بالملاحظه الليبيين معظمهم كده
ولما كان على صالح عبيط ,, بالملاحظه اليمنيين ..... وكذا وكذا
واخيرا لما كان مبارك حرامى فللاسف
اللى بقصده ان كل بئر ينضح بما فيه ..
وان صلاح الحاكم من صلاح المحكومين وفساده من فسادهم
egypt_farmer غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-11-16, 09:14 PM   #5
boody
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 1,002
معدل تقييم المستوى: 11
boody في بداية الطريقboody في بداية الطريقboody في بداية الطريقboody في بداية الطريقboody في بداية الطريقboody في بداية الطريق
افتراضي رد: داونلود

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egypt_farmer مشاهدة المشاركة
ا هقول وجهة نظرى .. وعارف انى هتهاجم ... بس الارزاق على الله
ايما كنتم ولى عليكم
بمعنى
احنا لو دققنا كويس فى المجموعه كلها
هنلاقى انها جزء من شعبها
ودا طبعا مع احترامى لكل الشعوب
لكن
لما كان صدام غاشم وعنيف ,, بالملاحظه العراقيين معظمهم كده
ولما كان القذافى غريب ومش مفهوم ,, بالملاحظه الليبيين معظمهم كده
ولما كان على صالح عبيط ,, بالملاحظه اليمنيين ..... وكذا وكذا
واخيرا لما كان مبارك حرامى فللاسف
اللى بقصده ان كل بئر ينضح بما فيه ..
وان صلاح الحاكم من صلاح المحكومين وفساده من فسادهم
صح الصح
اؤيدك
boody غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-11-17, 01:07 AM   #6
alx
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المشاركات: 14
معدل تقييم المستوى: 5
alx مستواه غير معروف
افتراضي رد: داونلود

تعرفوا
انا امته هتأكد ان
الثوره نجحت
وان مصر هتبقى بلد
كويسه
وان اللى هيحكمها هيبقى
حد محترم
لما
العربيات ما تبقاش واقفه صف تانى وتالت فى الشارع
ولما
البياعين ما يفرشوش بضايعهم على الرصيف بتاع الماره
ولما
الطلاب ما يكتبوش على كراسى الاتوبيسات
ولما
الناس تطفى نور الاوده قبل ما تطلع منها
ولما
نقفل الحنفيه وما نسيبهاش تخر
ولما
يبقى مش عيب ان الواحد يشترى ربع كيلو فاكهه طالما هو لوحده
ولما
ولما ولما
ولما ولما ولما

ولما
alx غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-11-18, 03:08 PM   #7
egypt_farmer
صياد جديد
 
الصورة الرمزية egypt_farmer
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المشاركات: 39
معدل تقييم المستوى: 5
egypt_farmer مستواه غير معروف
افتراضي رد: داونلود

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alx مشاهدة المشاركة
تعرفوا
انا امته هتأكد ان
الثوره نجحت
وان مصر هتبقى بلد
كويسه
وان اللى هيحكمها هيبقى
حد محترم
لما
العربيات ما تبقاش واقفه صف تانى وتالت فى الشارع
ولما
البياعين ما يفرشوش بضايعهم على الرصيف بتاع الماره
ولما
الطلاب ما يكتبوش على كراسى الاتوبيسات
ولما
الناس تطفى نور الاوده قبل ما تطلع منها
ولما
نقفل الحنفيه وما نسيبهاش تخر
ولما
يبقى مش عيب ان الواحد يشترى ربع كيلو فاكهه طالما هو لوحده
ولما
ولما ولما
ولما ولما ولما

ولما
يا رب انصر مصر
egypt_farmer غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
مصر, تونس, جكال, سوريا, ظلم, قطر

sponsor links

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 02:55 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir