الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

محدثات الصوت محدثات الصوت.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-03-07, 02:30 AM   #11
hemi afifi
صياد نشيط

الصورة الرمزية hemi afifi

المدينه: الاسكندريه
hemi afifi مستواه غير معروف
افتراضي رد: تعديل الصوت الي حي (تم بنجاح)

انا اخدت بالي من كام يوم من موضوع الطبه اللي بتتحل دي و من ساعتها بدور علي حلول مبدئيا انسوا ان الفارغ يطلع عشان اكتر من سبب الماسوره اكبر من البليه و ده مش حيخلي في ضغط راجع يساعد في نطر الفارغ و ان الحل الوحيد ان الماسوره تبقي اد البليه و فيها ششخان و ده ميمنعش انها حتتحشر بردو عشان الطلقات الصوت دائما اضعف من الحي و مش حتولد الضغط الكافي لاطلاق البليه و نطر المقذوف
بالنسبه للمشكله دي مش موجوده في الساقيه بس الساقيه طلقته مينفعش يتحشر فيها بلي و ده حيفهمه اللي شاف طلقة الساقيه قبل كده بس بيتحط رش قدام كل طلقه في الساقيه المشكله ان الطبه بتبقا حته واحده مع الماسوره بس بتبقا المونيوم يعني الشنيور حيفرومها في كلمه بس بالعقل عشان الماسوره ميجرلهاش حاجه بس طبعا انسوا يرجع بالطبه تاني بعد الاحداث دي ما تخلص و انا شايف الايكول الفيبر مسدس جامد و محترم جدا للموضوع ده بس الطبه زي ما قلت حته من الماسوره يعني اللي حيعمل كده في ساقيه ينسي يرجع تاني و موضوع خرط الطبه بعد حلها لتوسيعها و تركيبها تاني ممكن يبقي حل جزئي يعني مش كله حيتضرب و ينطر اكيد حاجه حتعلق و علي فكره حيبقي في مشكله في ربطها عشان اكيد مكان الالانكيه حيتمسح و مش حنعرف نلفه عشان يربط تاني
سؤال بقي محيرني انا شايف ايكول جاكال ديوال ماسورته مفتوحه النهارده عند السجلابي ده بجد ولا انا ما بشوفش ؟
hemi afifi غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links