الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-10-01, 01:41 AM   #1
fesal
صياد قديم

الصورة الرمزية fesal

المدينه: مصر الجديده
fesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيده
افتراضي بخصوص مسدسات الغاز

عايز حد يفيدني ويديني الرد الأكيد في موضوع المسدسات الرش الغاز ويكون حد مجرب

اولا انا بدور علي حاجه تكون قويه جدا واعطالها قليله ويفضل ألماني سرعه للطلقه كويسه وعاليه ودقيق انا بحب الألماني بس انتم الي تقولولي مين الي احسن

سمعت ان في مسدسات رش غاز فيها خزنه زي الحي او الصوت وكمان الأجزاء بتاعتها بتتحرك
يريت تفيدوني بأسماء وصور كمان
fesal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 11-10-01, 04:52 AM   #2
mo_rateb
صياد متقدم

الصورة الرمزية mo_rateb

المدينه: القاهرة
mo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريق
افتراضي رد: بخصوص مسدسات الغاز

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fesal مشاهدة المشاركة
عايز حد يفيدني ويديني الرد الأكيد في موضوع المسدسات الرش الغاز ويكون حد مجرب

اولا انا بدور علي حاجه تكون قويه جدا واعطالها قليله ويفضل ألماني سرعه للطلقه كويسه وعاليه ودقيق انا بحب الألماني بس انتم الي تقولولي مين الي احسن

سمعت ان في مسدسات رش غاز فيها خزنه زي الحي او الصوت وكمان الأجزاء بتاعتها بتتحرك
يريت تفيدوني بأسماء وصور كمان
ايه اخبارك يا استاذ فيصل؟ بص انا جربت مسدسات غاز كتير و هيه اكتر حاجة بحبها بس ابعد عن معظم الموديلات الموجودة فى مصر. هتلاقى اجابات اسألتك كلها هنا.
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=10832
mo_rateb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links