الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-05-08, 10:33 PM   #1
mr vigo
صياد قديم

الصورة الرمزية mr vigo

mr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: عربيتي اتسرقت ..عاوز دعواتكم تكون جنبي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة afouad مشاهدة المشاركة
بص ياباشا انا لو عليا أبعتلى البيانات وانا اخدمك من عنيا بس الفكرة فى الحظ انهم يكونوا عارفين بعض .. إبعتلى على الخاص رقم المحضر أكيد هيكون متأيد جنح ابعتلى رقمه واسم المبلغ و التاريخ ورقم تليفونك وانا هتكل على الله وهديهم لحبايبى فى اكتوبر لو طلعوا عارفين بعض هتصل بك
ربنا يخليك يا فؤاد بجد انت انسان محترم جدا وكتر خيرك يا غالي

انا لسه مكلم صديقي من شويه وقاللي ان اخوه ظابط في مباحث العريش

وحيروح معايا هو وأخوه بكره قسم الهرم ونكلم الظباط هناك لعل وعسى يشوفو حيعملو ايه في الحوار

ده وربنا يكرمنا ويسهلنا طريقنا قاااااااااااادر ياكريم
غير مقروء 13-05-09, 01:28 AM   #2
afouad
صياد متفاعل

afouad في بداية الطريقafouad في بداية الطريقafouad في بداية الطريقafouad في بداية الطريقafouad في بداية الطريقafouad في بداية الطريقafouad في بداية الطريق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr vigo مشاهدة المشاركة
ربنا يخليك يا فؤاد بجد انت انسان محترم جدا وكتر خيرك يا غالي

انا لسه مكلم صديقي من شويه وقاللي ان اخوه ظابط في مباحث العريش

وحيروح معايا هو وأخوه بكره قسم الهرم ونكلم الظباط هناك لعل وعسى يشوفو حيعملو ايه في الحوار

ده وربنا يكرمنا ويسهلنا طريقنا قاااااااااااادر ياكريم
ياباشا إحنا إخوة .. عموما موضوع اخو صاحبك ده حاجة كويسه جدا فهمه الموضوع كويس وانت رايح وسيبه هو يتكلم فى الاول وإن شاء الله يقعدوا ويسمعوا منك كويس وغالبا مدام هو ظابط مباحث هيعرف يتكلم معاهم ويشوفلك سكة ودية يجيبوا بها العربية بس نصيحة حاول تعلم مع الناس اوى بكرة وتاخد تليفون رئيس المباحث عشان لما ترجعله تانى لوحدك ميعملش مش عارفك .. وإبقى طمنى وعلى أى حال انا فى الخدمة زى ما قولتلك .. ربنا يوفقك إن شاء الله.
غير مقروء 13-05-10, 04:55 PM   #3
mr vigo
صياد قديم

الصورة الرمزية mr vigo

mr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيدهmr vigo لديه مشاركات جيده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة afouad مشاهدة المشاركة
ياباشا إحنا إخوة .. عموما موضوع اخو صاحبك ده حاجة كويسه جدا فهمه الموضوع كويس وانت رايح وسيبه هو يتكلم فى الاول وإن شاء الله يقعدوا ويسمعوا منك كويس وغالبا مدام هو ظابط مباحث هيعرف يتكلم معاهم ويشوفلك سكة ودية يجيبوا بها العربية بس نصيحة حاول تعلم مع الناس اوى بكرة وتاخد تليفون رئيس المباحث عشان لما ترجعله تانى لوحدك ميعملش مش عارفك .. وإبقى طمنى وعلى أى حال انا فى الخدمة زى ما قولتلك .. ربنا يوفقك إن شاء الله.
ربنا يخليك يا فؤاد
وبجد انت اخ وزميل عزيز والله ويكفي احساسك الجميل ورغبتك في التعاون معايا
ربنا يكرمك ويسعدك ويوقفلك ولاد الحلال في اي مكان
بإذن الله سوف اعمل بكلامك وربنا يسهل ونتوصل لنتيجه بعد التعب ده كله ونتوصل للعربيه

sponsor links