الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

محدثات الصوت محدثات الصوت.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 11-03-08, 08:56 PM   #1
Peace Missile
صياد متقدم

الصورة الرمزية Peace Missile

المدينه: Damietta
Peace Missile مستواه غير معروفPeace Missile مستواه غير معروفPeace Missile مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر MSN إلى Peace Missile
افتراضي رد: مسدسات صوت لمن يريد

يا جماعه محدش بيعبرنى ليه بس ....؟؟؟؟ عايز اعرف اسعار السكوبس الموجودة ولو حد عندة وعايز اعرف امكانيتها ياريت حد يرد عليه لانى بصراحة زهقت محدش فى المنتدى معبرنى خالللللللللللللللللللللللللللللللللص
قديم 11-03-08, 09:56 PM   #2
basemzero
صياد متفاعل

المدينه: الاسكندرية
basemzero مستواه غير معروف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة peace missile مشاهدة المشاركة
يا جماعه محدش بيعبرنى ليه بس ....؟؟؟؟ عايز اعرف اسعار السكوبس الموجودة ولو حد عندة وعايز اعرف امكانيتها ياريت حد يرد عليه لانى بصراحة زهقت محدش فى المنتدى معبرنى خالللللللللللللللللللللللللللللللللص
يافندم ازاى محدش معبرك..واحنا نقدر بردو؟؟؟!
الفكره ان يمكن محدش اخد بالو و كان الاحسن انك تدور فى المواضيع القديمه و لو ملاقيتش تعمل موضوع جديد
ارجو ان صاحب الموضوع مايتضايقش
بالنسبه للسكوب اللى موجود صينى بس فيه منه درجه اولى ممتاز جدا و الاسعار تبدا من 125 جم الى 700 و 800 ويمكن اكتر حسب امكانيات السكوب و نوعه و قطر العدسه و درجه التقريب و الاضاءه
و لو عاوز تستفسر اكتر كلم الاخ هشام سمير و انا متأكد انه هيفيدك اكتر و يستحسن تدور فى المواضيع القديمه لان على ما اتذكر انه كان عامل موضوع هايل عن السكوبات...واى استفسار انا فى الخدمة.....تحياتى
basemzero غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-03-09, 08:21 AM   #3
هشام سمير
قنـــاص من الدرجه الاولى

اوسمتي

الصورة الرمزية هشام سمير

المدينه: البحيره- القاهره- الاسكندريه
هشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى هشام سمير

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة peace missile مشاهدة المشاركة
اخى الغالى معاش ولا كان اللى ميعبركش احنا نشيلك فوق روسنا كمان بس والله كم الضغوط عليه كتير جداً ودا اللى بيخرنى انى ارد على اخونا فى المنتدى
والحمد لله الاخ باسم جاوبك اجابه مفصله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة basemzero مشاهدة المشاركة
يافندم ازاى محدش معبرك..واحنا نقدر بردو؟؟؟!
الفكره ان يمكن محدش اخد بالو و كان الاحسن انك تدور فى المواضيع القديمه و لو ملاقيتش تعمل موضوع جديد
ارجو ان صاحب الموضوع مايتضايقش
بالنسبه للسكوب اللى موجود صينى بس فيه منه درجه اولى ممتاز جدا و الاسعار تبدا من 125 جم الى 700 و 800 ويمكن اكتر حسب امكانيات السكوب و نوعه و قطر العدسه و درجه التقريب و الاضاءه
و لو عاوز تستفسر اكتر كلم الاخ هشام سمير و انا متأكد انه هيفيدك اكتر و يستحسن تدور فى المواضيع القديمه لان على ما اتذكر انه كان عامل موضوع هايل عن السكوبات...واى استفسار انا فى الخدمة.....تحياتى
اجابه وافيه اخى الكريم جزاك الله خيراً

الكلمات الدلالية (Tags)
مع تحياتى للجمع, اسعار مسدسات صوت للبيع

sponsor links