الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-10-23, 05:25 PM   #1
mman2005
صياد متقدم

الصورة الرمزية mman2005

المدينه: جمال عبد الناصر- جسر السويس
mman2005 في بداية الطريقmman2005 في بداية الطريقmman2005 في بداية الطريقmman2005 في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى mman2005
افتراضي عمار يا مصر.. متقدمة فى كل حاجة

فيه ظاهرة جديدة أنتشرت فى المجتمع المصرى ومش عارف أزاى بالشكل ده، وأنا جاى من الشغل ومعدى على المدارس والعيال خارجة إبتدائى وإعدادى العيال خارجة من المدارس ومعاهم إلكترك وعمالين يهزروا مع بعض ويتخانقوا مع بعض، ومش عارف أزاى أهلهم سمحوا لإبنائهم أنهم يروحوا المدرسة فى وسط زملائهم ومعاهم صاعق كهربائى، وأزاى أساساً المدارس تسمح بدخول تلاميذ إبتدائى وإعدادى المدارس ومعاهم صواعق، ده ممكن يقتل بيه تلميذ زميله، إلى هذا الحد وصل الجهل بأولياء الأمور والإهمال فى المدارس أن الصواعق تنتشر بهذا الشكل، مستنيين يقع كم تلميذ قتيل جوة المدارس علشان نصحى ونفوق من الجنان والجهل ده، يا ريت نوعى قرايبنا وصحابنا بخطورة الموضوع ده، العيال ماشية فى الشوارع مشغلة الصواعق وطول الوقت الواحد سامع صوت صاعق شغال فى الشارع قبل ما يقع ضحايا.
غير مقروء 11-10-23, 05:35 PM   #2
okapi knife
صياد قديم

الصورة الرمزية okapi knife

المدينه: القاهرة
okapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدى
افتراضي رد: عمار يا مصر.. متقدمة فى كل حاجة

يا ريتها تيجي على قد الأليكتريك انا في المدرسة الثانوي الي انا فيها لو واحد اتخانق مع واحد مابيطلعش اليكتريك لا بيطلع سوق السلاح الأبيض و فردة خرطوش و آخر قلة ادب بعيد عنك
غير مقروء 11-10-23, 05:43 PM   #3
ِAhmedAlaa2007
صياد قديم

المدينه: القاهرة
ِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدىِAhmedAlaa2007 من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ِAhmedAlaa2007 إرسال رسالة عبر Skype إلى ِAhmedAlaa2007

يا عم انا في اولي ثانوي وكان عندنا من كام خناقة بين ناس في 3ث وطلع فيها مطاوي لا حصر رغم اننا في مدينة ضباط والجيش مالي المدينة بالالي انا اه منكرش انا عندي كام متوه واليكترك بس بابا عارف طبعا وعمري ما ارضي اني اشيل حاجة منها الا ايام الثورة عشان كان عندنا قلق كنت شايل الالكترك بس طبعا عشان الظروف لكن اشيل مطوة في المدرسة او اليكترك دي صعبة اوي
ِAhmedAlaa2007 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-10-23, 06:05 PM   #4
commando
صياد نشيط

الصورة الرمزية commando

المدينه: حلوان
commando في بداية الطريقcommando في بداية الطريقcommando في بداية الطريقcommando في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى commando

فعلا دى ظاهرة منتشرة اليومين دوول
commando غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-10-24, 12:12 AM   #5
خواجة
صياد نشيط

الصورة الرمزية خواجة

المدينه: الجيزة
خواجة مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى خواجة