الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-11-01, 05:01 PM   #1
Amr.Mohamed
صياد متفاعل

الصورة الرمزية Amr.Mohamed

المدينه: القاهره
Amr.Mohamed في بداية الطريقAmr.Mohamed في بداية الطريقAmr.Mohamed في بداية الطريقAmr.Mohamed في بداية الطريقAmr.Mohamed في بداية الطريقAmr.Mohamed في بداية الطريقAmr.Mohamed في بداية الطريقAmr.Mohamed في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Amr.Mohamed إرسال رسالة عبر Skype إلى Amr.Mohamed
افتراضي مبتدئ ومحتاج مساعده

السلام عليكم كل سنه وحضراتكم طيبين

انا بقالى كذا يوم بتصفح المنتدى وبامانه اكثر من رائع
بس انا كنت ف المنتدى التانى اللى هو ايجيبت هانت هل فعلا المنتدى التانى دا خلاص مبقاتش الاداره فيه و ف هاكر ودا اللى شغال ولا الاتنين شغالين ؟

اولا انا من عشاق الاسلحه بجميع انواعها ومن عشاق الصيد ايضا بس للاسف محصلش لغايه دلوقتى فانا كان عندى كام سؤال كدا ياريت تجاوبنى عليهم

اولا عايز اتعلم النشان طبعا فهل لو روحت مثلا نادى زى الرمايه ف الهرم او الصيد هتعلم ولا دا حاجه و دا حاجه يعنى انا عايز اتعلم سواء الضرب بالبنادق والمسدسات الرش عشان الصيد و الحى لانى ناوى باذن الله ارخص سلاح و تعلم التصويب او النشان يبقى بمسدس رش ولا بندقيه انهى احسن

وياريت اعرف احسن انواع سواء البنادق الرش او المسدسات و اسعارها وياريت تقولولى احسن محلات ممكن اشترى منها

دى خاجه الحاجه التانيه يعنى انا ساكن ف الهرم ومعرفش اى مكان اصتاد فيه وبعدين عشان امشى ببندقيه رش كمان انا عارف انها مش محتاجه ترخيص بس رخامه الظباط انا عارفها بس عشان كدا كنت عايز اتدرب ع نشان دلوقتى لغايه متخرج انا اخر سنه ليا ف الكليه باذن الله بس هل عشان شاب يعنى انا عندى 20 سنه لو دخلت محل ممكن ميرداش يبعلى سواء رش او صوت ؟

انا كدا كدا ان شاء الله ع المدى البعيد هعمل طابلو ف شقتى اسلحه لانى من عشاق الاسلحه سواء رش او صوت او بعد كدا قدام ان شاء الله حى فتنصحونى ابدا بانواع ايه حاليا سواء مسدسات وبنادق رش و مسدسات صوت اكيد مش هاجبهم مره واحده يعنى هيبقى واحده واحده كدا بس عايز حاجه تساعدنى ف تدريب رمايه والافضل التدريب بالبندقيه ولا المسدس والنوادى بتدرب الرمايه بحى ولا رش يعنى عايز اعرف لو اتدربت ف نادى هيدربنى ازاى
وايه الافضل رش نمره 1 ولا 2
والحاجه الاخيره كمان بعيدا عن الصيد لان دا حاجه لوحدها ع جنب انا نفسى يبقى معايا حاجه ادافع بيها ع نفسى يعنى الصوت المفتوح اللى بيضرب بلى فى ناس بتقول كويس وناس بتحذر منه وناس بتقولى الرش يستخدم ف الدفاع عن النفس ويعور وانا خالى معاه والتر cp99 وفعلا استخدمه ف الدفاع عن النفس وقدر يدافع بيه عن نفسه فتنصحونى بايه ؟
انا ف حاجات كتير ف ماغى ا اللى فاكره ياريت لو فى نصيحه من اى حد او افاده ليا واسف جدا على الاطاله
Amr.Mohamed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 12-11-01, 06:39 PM   #2
tarekvb
مشرف عام سابق

الصورة الرمزية tarekvb

المدينه: القاهرة
tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: مبتدئ ومحتاج مساعده

تابع موضوعات المنتدى السابقة ستجد ايجابات كثيره
tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-11-01, 07:30 PM   #3
Amr.Mohamed
صياد متفاعل

Amr.Mohamed في بداية الطريقAmr.Mohamed في بداية الطريقAmr.Mohamed في بداية الطريقAmr.Mohamed في بداية الطريقAmr.Mohamed في بداية الطريقAmr.Mohamed في بداية الطريقAmr.Mohamed في بداية الطريقAmr.Mohamed في بداية الطريق

على فكره حضرتك انا بقالى 3 ايام بتصفح ف المنتدى ومحتار برده فعشان كدا عملت الموضوع دا بعد اذن حضرتك ممكن ترجع الموضوع تانى
غير مقروء 12-11-02, 03:41 PM   #4
Amr.Mohamed
صياد متفاعل

يارجاله 36 مشاهده ومفيش عنده اى معلومه صغيره حتى
غير مقروء 12-11-02, 09:01 PM   #5
mr hunter
صياد متفاعل

المدينه: اسكندريه
mr hunter في بداية الطريقmr hunter في بداية الطريقmr hunter في بداية الطريقmr hunter في بداية الطريقmr hunter في بداية الطريقmr hunter في بداية الطريق

وعليكم السلام

اهلا بحضرتك معانا ونورت المنتدى

بالنسبة للمنتدى التانى على ما اظن محدد ليه وقت وهيتم الغائه وهو كان هاك وده المنتدى الجديد ان شاء الله

والتمرين على البنادق والمسدسات الرش غير الحى طبعا
ولو حضرتك عايز تتمرن على التصويب انصحك تجيب مسدس ايرسوفت
افضل علشان بيعلم كتير فى التصويب وكويس كبداية لاستخدام الرش

بالنسبة للاحسن دى بتختلف على حسب الحالة والسعر الى متوفر مع حضرتك
فى الاعلى بتكون الديانا وسعرها بيكون غالى جدا وفى حاجة زى الكرال مثلا 1200 تقريبا
وكويسة جدا وفى الاقل زى الرمسيس والمعادى 600 بالكتير

بالنسبة للرخامة فحضرتك ممكن تجيب جراب كويس تحط فيه البندقية هيفى بالغرض

بالنسبة للاماكن حضرتك هتلاقى هنا صيادين من كل مكان بينظمو رحلات وممكن تخرج
مع اى حد منهم هيكون افضل وانك تكتسب خبرة من صياد قديم افضل من الصيد الفردى

والتعامل مع المحلات انا عن نفسى مش بفضله عند حضرتك هنا تجار ممكن تتعامل معاهم
وممكن يوصلو لحضرتك الى انت عايزه وناس محترمة جدا

وحضرتك ممكن لو عايز حاجة تعيش بيها كرال ماجنوم نمرة 2 وتبقى عشرة عمر

وبالنسبة للصوت المفتوح بيكون فيه ضرر عليك وحبس فمش بفضله
ممكن تجيب مسدس فايبر ساقية كويس جدا جدا ومش بيحتاج طبة علشان يضرب بلى
يعنى مظنش ان عليه عقوبة وشيك وصوته كويس جدا

اتمنى اكون افدتك
وشكرا
mr hunter غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-11-02, 10:27 PM   #6
Amr.Mohamed
صياد متفاعل

انا مش عارف اقول لحضرتك ايه بجد افادتنى جدا والله ربنا يكرمك وان شاء الله هعمل بكلامك ولو فى اى حد هنا عنده اى نصيحه ياريت ميبخلش بيها ياحلى اعضاء
غير مقروء 12-11-02, 10:36 PM   #7
M.Hatem
صياد قديم

الصورة الرمزية M.Hatem

المدينه: Cairo
M.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريق
افتراضي Re: مبتدئ ومحتاج مساعده

ممكن حضرتك تصطاد ف المريوطيه وهضبه الاهرام وممكن تروح كرداسه وابو صير والحرانيه وممكن تطلع بره شويه تروح كفر غطاطي وممكن تروح الفيوم ارض الله وسعه يا معلم
غير مقروء 12-11-03, 06:37 PM   #8
Amr.Mohamed
صياد متفاعل

افتراضي رد: Re: مبتدئ ومحتاج مساعده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.hatem مشاهدة المشاركة
ممكن حضرتك تصطاد ف المريوطيه وهضبه الاهرام وممكن تروح كرداسه وابو صير والحرانيه وممكن تطلع بره شويه تروح كفر غطاطي وممكن تروح الفيوم ارض الله وسعه يا معلم
شكرا لحضرتك و ان شاء الله هعمل كدا وشكرا جدا لاهتمام حضرتك
غير مقروء 12-11-03, 09:01 PM   #9
احمدفتحىمحمد
صياد متفاعل

الصورة الرمزية احمدفتحىمحمد

المدينه: شبرا الخيمة
احمدفتحىمحمد من كبار اسرة المنتدىاحمدفتحىمحمد من كبار اسرة المنتدىاحمدفتحىمحمد من كبار اسرة المنتدىاحمدفتحىمحمد من كبار اسرة المنتدىاحمدفتحىمحمد من كبار اسرة المنتدىاحمدفتحىمحمد من كبار اسرة المنتدىاحمدفتحىمحمد من كبار اسرة المنتدىاحمدفتحىمحمد من كبار اسرة المنتدىاحمدفتحىمحمد من كبار اسرة المنتدىاحمدفتحىمحمد من كبار اسرة المنتدىاحمدفتحىمحمد من كبار اسرة المنتدى

هاتلك بندقية كرال وعدلها عند الاستاذ عادل عبدة هتبقى هاى باور والصيد اماكن كتير والله الموفق
ودة المنتدى الاصلى والتانى هاك
وهاتلك جراب يحميك ويحمى البندقية
ومتطلعش تصطاد لوحدك
تقبل مرورى
احمدفتحىمحمد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-11-03, 11:14 PM   #10
Amr.Mohamed
صياد متفاعل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمدفتحىمحمد مشاهدة المشاركة
هاتلك بندقية كرال وعدلها عند الاستاذ عادل عبدة هتبقى هاى باور والصيد اماكن كتير والله الموفق
ودة المنتدى الاصلى والتانى هاك
وهاتلك جراب يحميك ويحمى البندقية
ومتطلعش تصطاد لوحدك
تقبل مرورى
شكرا على اهتمام حضرتك وهل طلوع لصيد لوحدى فى خطوره عليا لانى بامانه معرفش حد اطلع اصتطاد معاه وشكرا لرد حضرتك وافادتك
غير مقروء 12-11-04, 10:53 AM   #11
hogan
الاداره تحذر التعامل مع هذا العضو فى البيع والشراء

الصورة الرمزية hogan

المدينه: Philippines
hogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر ICQ إلى hogan إرسال رسالة عبر AIM إلى hogan إرسال رسالة عبر Yahoo إلى hogan إرسال رسالة عبر Skype إلى hogan

اى شئ احنا فى خدمتك
غير مقروء 12-11-04, 11:50 AM   #12
engineero eslam
صياد نشيط

المدينه: البحيرة
engineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدى

اهلا بيك فى المنتدى معانا
وانا لسه عضو جديد ومبتدئ زيك واستفدت كتير من المنتدى

انا هنقلك كل ال عرفته من المنتدى ومن تجربتى الشخصية مع بنادق الرش ويارب اقدر افيدك

----------------------------------------------------------

انا عشان لسه مبتدئ قولت حرام اشترى بندقية غالية فترجع تبوظ منى ولا الهواية ماتعجبنيش فأبقا خسرت كتير

فالحمد لله لقيت بندقية مستعملة عند واحد وجبتها بمبلغ صغير وهى شنغهاى صينى نمرة 2

فاول حاجة تعملها تشوفلك بندقية زى كده كبداية وكام علبة رش وانا جربت مارسمان مصرى العلبة ب 5 جنيه وابتدى جرب نفسك ف النشان وادخل ف مود الصيد

هتحيرك شويه حكاية تظبيط النشان ف الاول لان مفيش حاجة بالساهل ابدا

هتطلع تصطاد وهتصاب بالاحباط ف البداية لانك غالبا مش هتصطاد حاجة ,,,,, فماتزهقش دا طبيعى جدا وحصل معايا

كل مرة هتطلع تصطاد فيها ومش هتصطاد حاجة هتاخد خبرة فماتتضايقش

وكل مرة خد واحد صاحبك معاك أديك بتتسلى وبتتمشى واهى رياضة وهواية حلوة

بعد كام مرة هتبدأ تصطاد وتلاقى ربنا بيرزقك من حيث لا تدرى
وهتبقا عايز تطلع تصطاد كل يوم ,,,,,,, بس دى ارزاق

ظبط بندقية وشيك ع المسامير واربطها كويس وشحم البندقية وزيتها وعلبتين رش واطلع جرب ف النهار وخد معاك حد من اصحابك ودا مهم يعنى عشان انتا بتكون مشغول بالبندقية والصيد ومش واخد بالك كويس م نالطريق فهوا عامل أمان برضو

ونصيحتى ليك
تطلع تصطاد بالليل وخد كشاف نوره قوى معاك لانك هتحس بمتعه كبيرة جدا لانك مبتدئ ومش قد كده ف النشان زى حالاتى فالليل اليمام مش بيطير غالبا وممكن تضرب ع اليمامة 5 رشات وماتطيرش

وعليك بشجر التوت اولا وبعدين غالبية الشجر
وهكذا

اتمنى اكون قدرت افيدك
ولو احتجت اى حاجة انا ف الخدمة على قد معلوماتى المتواضعة
غير مقروء 12-11-04, 01:52 PM   #13
Amr.Mohamed
صياد متفاعل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hogan مشاهدة المشاركة
اى شئ احنا فى خدمتك
تسلم يااستاذ هوجن ربنا يخليك

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng eslam bakr مشاهدة المشاركة
اهلا بيك فى المنتدى معانا
وانا لسه عضو جديد ومبتدئ زيك واستفدت كتير من المنتدى

انا هنقلك كل ال عرفته من المنتدى ومن تجربتى الشخصية مع بنادق الرش ويارب اقدر افيدك

----------------------------------------------------------

انا عشان لسه مبتدئ قولت حرام اشترى بندقية غالية فترجع تبوظ منى ولا الهواية ماتعجبنيش فأبقا خسرت كتير

فالحمد لله لقيت بندقية مستعملة عند واحد وجبتها بمبلغ صغير وهى شنغهاى صينى نمرة 2

فاول حاجة تعملها تشوفلك بندقية زى كده كبداية وكام علبة رش وانا جربت مارسمان مصرى العلبة ب 5 جنيه وابتدى جرب نفسك ف النشان وادخل ف مود الصيد

هتحيرك شويه حكاية تظبيط النشان ف الاول لان مفيش حاجة بالساهل ابدا

هتطلع تصطاد وهتصاب بالاحباط ف البداية لانك غالبا مش هتصطاد حاجة ,,,,, فماتزهقش دا طبيعى جدا وحصل معايا

كل مرة هتطلع تصطاد فيها ومش هتصطاد حاجة هتاخد خبرة فماتتضايقش

وكل مرة خد واحد صاحبك معاك أديك بتتسلى وبتتمشى واهى رياضة وهواية حلوة

بعد كام مرة هتبدأ تصطاد وتلاقى ربنا بيرزقك من حيث لا تدرى
وهتبقا عايز تطلع تصطاد كل يوم ,,,,,,, بس دى ارزاق

ظبط بندقية وشيك ع المسامير واربطها كويس وشحم البندقية وزيتها وعلبتين رش واطلع جرب ف النهار وخد معاك حد من اصحابك ودا مهم يعنى عشان انتا بتكون مشغول بالبندقية والصيد ومش واخد بالك كويس م نالطريق فهوا عامل أمان برضو

ونصيحتى ليك
تطلع تصطاد بالليل وخد كشاف نوره قوى معاك لانك هتحس بمتعه كبيرة جدا لانك مبتدئ ومش قد كده ف النشان زى حالاتى فالليل اليمام مش بيطير غالبا وممكن تضرب ع اليمامة 5 رشات وماتطيرش

وعليك بشجر التوت اولا وبعدين غالبية الشجر
وهكذا

اتمنى اكون قدرت افيدك
ولو احتجت اى حاجة انا ف الخدمة على قد معلوماتى المتواضعة
تجربه جميله فعلا وافاتدنى كتير جدا كفايه ان حضرتك اهتميت بالموضوع ورديت عليا شكرا جدا بجد طب مشكله النشان اللى حضرتك قولت عليها بيبقى حلها ايه ؟ يعنى حضرتك قدرت تظبط نشانك ازاى ؟ واسف على ازعاج حضرتك
غير مقروء 12-11-04, 02:46 PM   #14
engineero eslam
صياد نشيط

engineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدى

لا ماتقولش كده يا عمرو احنا اخوات ويارب اقدر افيدك بكل ال اقدر عليه

بص النشان عذبنى شويه بس كل شئ محلول بأمر الله
فانا عملت ايه

ورقة كرتونة وعملت فيها دايرة زى ماهو باين ف الصورة كدة وع مسافة 10 متر كنت بثبت البندقية على حاجة وانا بضرب عشان ماتتهزش منى
واذا الرشة جات يمين اجيب النشان شمال شويه واذا جات الرشة فوق اجيبه تحت شويه وهكذا
لحد ما تقدر تجيب 5 رشات مثلا ف الدايرة بالظبط

بس اهم حاجة ما تزهقش لان النشان بيحتاج خبرة وكل يوم بتقضيه ف الضرب بيزيدك خبرة

حتى الرش ال كنت بستخدمه كنت بلاقى معظمة ف الكرتونة من ورا سليم وارجع اضربه تانى
بخل يعنى مع ان العلبة فيها 100 رشة ب 5 جنيه بس هههههههههه

بص ودى الصورة
وكل ماتضرب اكتر كل ما هتستفاد اكتر

وبجد هواية جميلة جدا وبتحميك من حاجات كتير وبتستفاد بحاجات كتير

مشى ورياضة

قوة اعصاب وتركيز

هواية مفيدة ومغذية طبعا هههههههههههه اليمام المقلى مفيش احسن منه

تحياتى
غير مقروء 12-11-04, 08:49 PM   #15
engineero eslam
صياد نشيط

............................
غير مقروء 12-11-04, 09:44 PM   #16
Amr.Mohamed
صياد متفاعل

اقتباس:
لا ماتقولش كده يا عمرو احنا اخوات ويارب اقدر افيدك بكل ال اقدر عليه

بص النشان عذبنى شويه بس كل شئ محلول بأمر الله
فانا عملت ايه

ورقة كرتونة وعملت فيها دايرة زى ماهو باين ف الصورة كدة وع مسافة 10 متر كنت بثبت البندقية على حاجة وانا بضرب عشان ماتتهزش منى
واذا الرشة جات يمين اجيب النشان شمال شويه واذا جات الرشة فوق اجيبه تحت شويه وهكذا
لحد ما تقدر تجيب 5 رشات مثلا ف الدايرة بالظبط

بس اهم حاجة ما تزهقش لان النشان بيحتاج خبرة وكل يوم بتقضيه ف الضرب بيزيدك خبرة

حتى الرش ال كنت بستخدمه كنت بلاقى معظمة ف الكرتونة من ورا سليم وارجع اضربه تانى
بخل يعنى مع ان العلبة فيها 100 رشة ب 5 جنيه بس هههههههههه

بص ودى الصورة
وكل ماتضرب اكتر كل ما هتستفاد اكتر

وبجد هواية جميلة جدا وبتحميك من حاجات كتير وبتستفاد بحاجات كتير

مشى ورياضة

قوة اعصاب وتركيز

هواية مفيدة ومغذية طبعا هههههههههههه اليمام المقلى مفيش احسن منه

تحياتى
طبعا اخوات وانا ليا الشرف بمعرفه حضرتك

فكره جميله اللى حضرتك قولتها فعلا ومفيده وطبعا كل مدى بتزود المسافه وتدرب

ههههههههههههههههههههه هى من ناحيه مغذيه فهى مغذيه بس بتطلع عينك عقبال متعرف تتغذى هههههههههههههه :d

شكرا على اهتمام ورد حضرتك ربنا يكرمك يارب
غير مقروء 12-11-04, 10:26 PM   #17
engineero eslam
صياد نشيط

ههههههههههههههههههه بس جميلة والله يا عمرو
انا شخصيا كفاية عندى انى اشوف اليمامة لحظة ما بتنضرب وتقع واروح اجبها احساس رائع
ولسه مجربه دلوقت مرتين ,,,, ربنا رزق بيمامتين حلوين بس مشيت كتيررررررررررر
غير مقروء 12-11-04, 10:30 PM   #18
ahmed yasser
ادمن صفحة المنتدى

الصورة الرمزية ahmed yasser

المدينه: الزقازيق
ahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed yasser

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr.mohamed مشاهدة المشاركة
شكرا على اهتمام حضرتك وهل طلوع لصيد لوحدى فى خطوره عليا لانى بامانه معرفش حد اطلع اصتطاد معاه وشكرا لرد حضرتك وافادتك
بتهيالى مافيش اى خطورة انا عندى 18 سنة وبطلع ساعات لوحدى وبسافر بالبندقية من بلد لبلد مواصلات عادى جدا بس بتكون فى الجراب
ahmed yasser غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-11-04, 10:49 PM   #19
Amr.Mohamed
صياد متفاعل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed yasser مشاهدة المشاركة
بتهيالى مافيش اى خطورة انا عندى 18 سنة وبطلع ساعات لوحدى وبسافر بالبندقية من بلد لبلد مواصلات عادى جدا بس بتكون فى الجراب
تمام شجعتنى والله ياا استاذ احمد انا عندى 20 سنه طب بالنسبه انك بتسافر من بلد لبلد او حتى لو هنا طب البندقيه محدش بيتكلم معاك عليها ؟ كمين او حاجه كدا
غير مقروء 12-11-04, 11:27 PM   #20
ahmed yasser
ادمن صفحة المنتدى

الصورة الرمزية ahmed yasser

المدينه: الزقازيق
ahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed yasser

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr.mohamed مشاهدة المشاركة
تمام شجعتنى والله ياا استاذ احمد انا عندى 20 سنه طب بالنسبه انك بتسافر من بلد لبلد او حتى لو هنا طب البندقيه محدش بيتكلم معاك عليها ؟ كمين او حاجه كدا
والله انا عمرى ماقابلنى كمين وكلمنى بس ساعات عربيات شرطة بتعدى جنبى وانا بصتاد ومابيتكلموش والظابط برضو بيكون له نظرة فى المجرم
ahmed yasser غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-11-05, 09:38 PM   #21
Amr.Mohamed
صياد متفاعل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed yasser مشاهدة المشاركة
والله انا عمرى ماقابلنى كمين وكلمنى بس ساعات عربيات شرطة بتعدى جنبى وانا بصتاد ومابيتكلموش والظابط برضو بيكون له نظرة فى المجرم
اكيد طبعا وبعدين بيبقى باين الشخص المحترم من اللى مش محترم تمام طمنتنى والله باذن الله عن قريب الواحد يبتدى ف مشواره وربنا يكرمك يارب وشكرا على اهتمامك
غير مقروء 12-11-05, 09:39 PM   #22
Amr.Mohamed
صياد متفاعل

اقتباس:
ههههههههههههههههههه بس جميلة والله يا عمرو
انا شخصيا كفاية عندى انى اشوف اليمامة لحظة ما بتنضرب وتقع واروح اجبها احساس رائع
ولسه مجربه دلوقت مرتين ,,,, ربنا رزق بيمامتين حلوين بس مشيت كتيررررررررررر
هههههههههههههههههههههههههه هو احساس رائع فعلا

معلش اهى رياضه برده وربنا يرزفك كمان وكمان يارب ويكتر من رزقك ان شاء الله وعقبالنا يارب :d

sponsor links