الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

محدثات الصوت محدثات الصوت.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-07-20, 09:58 PM   #1
الصقر المصرى
صياد متفاعل

المدينه: cairo
الصقر المصرى مستواه غير معروفالصقر المصرى مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر MSN إلى الصقر المصرى إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الصقر المصرى إرسال رسالة عبر Skype إلى الصقر المصرى
افتراضي رد: تغير ماسوره الحلوان

طبعا مع احترامى الكامل لجميع الاراء وتقديرى لاصحابها بس انا حاسس انكوا بتتكلموا عن حلوان تانى غير اللى انا اعرفه الحلوان بقى مسدس كويس عجبت لك يا زمن سلاح تقيل وضخم وغير دقيق بالمره ومداه صغير جدا وكلامى مش كلام هراء انا كنت فى تيم الفك والتركيب وتيم الرمايه فى الكليه الحربيه وخدتها من الحلوان للمتعدد وال ار بى جى 7 وافشل شئ اتعاملت معاه كان الحلوان واللى بيقول بيضرب اى طلقات قديمه السر هنا فى التخزين لو الطلقه خدت رطوبه يبقى لو اتحطت فى مدفع مش هتضرب ده مش مقياس لان الكبسوله واحده وهتطلع الشراره الكهربائيه مع اقل طرق عليها بس لو الطلقه واخده رطوبه البارود السلطانى مش هيشتعل والحلوان ابو التكديب ومش عقده خواجه ولا حاجه لانى فى فرقه الصاعقه اتعاملت مع معظم انواع الاسلحه الخفيفه المعروفه جلوك بيريتا والتر اف ان لاما ام 16 ...الخ وعمليا افضل انواع المسدسات عموما هى ذات الشريحه المنزلقه المغلقه او الاسم الدارج ليها هو القميص المقفول زى الجلوك والكراكال وال اف ان 57
وده رايى
خالص تحياتى للجميع،،،،

حد يفهمنى الصوره مش راضيه تظهر ليه رغم انى جربت مراكز رفع صور كتير ومنها مراكز صورها موجوده فى المنتدى؟؟؟؟
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
خذوا العلم على أعلامه واطلبوا الحكمة َ عند الحكماء
واطلبوا المجد على الأَرض، فإن هي ضاقت فاطلبوه في السماء
الصقر المصرى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 11-07-28, 05:25 AM   #2
Seiko
صياد نشيط

المدينه: ممتنع عن المنتدى
Seiko مستواه غير معروف
Thumbs up رد: تغير ماسوره الحلوان

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الصقر المصرى مشاهدة المشاركة
طبعا مع احترامى الكامل لجميع الاراء وتقديرى لاصحابها بس انا حاسس انكوا بتتكلموا عن حلوان تانى غير اللى انا اعرفه الحلوان بقى مسدس كويس عجبت لك يا زمن سلاح تقيل وضخم وغير دقيق بالمره ومداه صغير جدا وكلامى مش كلام هراء انا كنت فى تيم الفك والتركيب وتيم الرمايه فى الكليه الحربيه وخدتها من الحلوان للمتعدد وال ار بى جى 7 وافشل شئ اتعاملت معاه كان الحلوان واللى بيقول بيضرب اى طلقات قديمه السر هنا فى التخزين لو الطلقه خدت رطوبه يبقى لو اتحطت فى مدفع مش هتضرب ده مش مقياس لان الكبسوله واحده وهتطلع الشراره الكهربائيه مع اقل طرق عليها بس لو الطلقه واخده رطوبه البارود السلطانى مش هيشتعل والحلوان ابو التكديب ومش عقده خواجه ولا حاجه لانى فى فرقه الصاعقه اتعاملت مع معظم انواع الاسلحه الخفيفه المعروفه جلوك بيريتا والتر اف ان لاما ام 16 ...الخ وعمليا افضل انواع المسدسات عموما هى ذات الشريحه المنزلقه المغلقه او الاسم الدارج ليها هو القميص المقفول زى الجلوك والكراكال وال اف ان 57
وده رايى
خالص تحياتى للجميع،،،،

كلام مضبوط و صح و 100 100

سؤال بسيط , ممكن اعرف مواصفات ال اف ان 57 , و رايك هى احسن ولا جلوك 19 , و ياريت لو تعرف اقرب طلق مناسب لجلوك 29 وده 10 مم عشان مفيش فى مصر 10 مم خالص و انا صعبان علية الطبنجة و ركنتها من ساعة ما جت
Seiko غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links