الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 14-02-12, 10:35 AM   #1
AhmeD EslaM
صياد قديم

الصورة الرمزية AhmeD EslaM

AhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدى
افتراضي مشكله فى لاب توب

انا اللاب بتاعى samsung np350v5c

انا جالى اللاب ده وعليه ويندوز 8 وكان الهارد عباره عن بارتشن واحد اللى هو عليه السيستم,طبعا قولت اقسم الهارد وانزل نسخة جديدة ولكن...
مش عارف اختار الديفي دي فالبوت بدوس f9 مش بيظهر الا الاهارد..
بدخل على البويس بيبان الهارد والديفي دي انهم واصلين لكن لو دخلت عليهم فالبوت اوردر مش بيبان الا الهارد..
على فكرة الديفي دي كان شغال تمام على ال8 ...... وعلى فكرة بردو ال8 سقطت لانى كنت برستر الللاب كل شويه عشان ادخل على الديفي دي
AhmeD EslaM غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 14-02-12, 02:03 PM   #2
جولدن ايجل
صياد متفاعل

المدينه: القاهرة
جولدن ايجل من كبار اسرة المنتدىجولدن ايجل من كبار اسرة المنتدىجولدن ايجل من كبار اسرة المنتدىجولدن ايجل من كبار اسرة المنتدىجولدن ايجل من كبار اسرة المنتدىجولدن ايجل من كبار اسرة المنتدىجولدن ايجل من كبار اسرة المنتدىجولدن ايجل من كبار اسرة المنتدىجولدن ايجل من كبار اسرة المنتدىجولدن ايجل من كبار اسرة المنتدىجولدن ايجل من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: مشكله فى لاب توب

الي انا اعرفه وانا داخل انزل نسخه جديده بخش شاشة السيتب من f12 وبختار الهارد او ال سي دي
ارجو ان اكون افدتك
جولدن ايجل غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 14-02-13, 02:18 AM   #3
AhmeD EslaM
صياد قديم

AhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدىAhmeD EslaM من كبار اسرة المنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جولدن ايجل مشاهدة المشاركة
الي انا اعرفه وانا داخل انزل نسخه جديده بخش شاشة السيتب من f12 وبختار الهارد او ال سي دي
ارجو ان اكون افدتك
شكرا لاهتماك بس انا بخش وبيجبش اليواس بى وجرب اسطوانه برضضو كدا
غير مقروء 14-02-15, 01:09 AM   #4
AhmeD EslaM
صياد قديم

ايه يا جماعه محدش عارف وï»» ايه

sponsor links