الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ادوات الصيد الثقيله
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-12-11, 09:58 AM   #38
mo7y2007
Banned

المدينه: الاسماعيلية
mo7y2007 مستواه غير معروف
افتراضي Re: رد: Re: فكرة شيطانية تخلي مسدسك الصوت حي بدون تعديل ولا حتي فتح ماسورة و قانوني 100*100

اولا احب اقولك صباح الخير استاذ محمد مكاوى ثانيا حضرتك اهنتنى جدا بس ولا يهمك ثالثا حضرتك الكلام الى قولت عليه ده غير صحيح بالمرة والدليل انى عملت موضوع تانى برد بيه وبشرح طريقة عمل السلاح بالطريقة ديه بس للاسف الادارة قافلتو وانا بالعل ارسلت ادراة ليهم شرحت الموقف وطلبت بما ان موضوعى اتسنف خطر فا الاولى تتشال العشوائية ديه ثالثا بالنسبة لطول المسار الى قولت عليه يا باشا الى هو 60 سم حضرتك لااحظ فى كلامى انى نصحت عدم قص او قطع ماسورة البندقية الرش
وكمان الطلق الخرطوش استاذ محمد هيضرب عادى لان هيكون فى ماسورة منفصلة كل الى هنستفيدو من البندقية الرش فقط هنستخدم الرشاية بتاعتها الى هتطلع بالظبط بالقوة المطلوبة وفى المنتصب لتضرب الكبسولة وحضرتك الفكرة ديه موجودا على بنادق الامن المركزى بيطلقو بيه قنابل الغاز وكمان على الرشاشات باسم قاذف قنايل وموجودا من ايام الحرب العالمية الثانية على البنادق الانجليز لايا انفيلد واليابانية ةممكن اجب لحضرتك صور ليهم متركب عليهم نفس الفكرة وهى تحويلة بمقاسين مختلفين وماسورة اخرى يركب فيها نفس العيار الثانى وحضرتك انا مش شخص جاهل زاى ما انتا فاكر حضرتك انا مصمم اسلحة فى اكبر المكاتب الهندسية الروسية وهو مكتب تولا الهندسى وكمان معايا شهادات عديدة فى مجال صناعة الاسلحة من جامعات امريكية وروسية وحضرتك زاى ما انتا فاهم انا فخر للمصريين فى الخارج واشتركت قبل كدا فى اكتر من مشروع لتطوير اسلحة واشكرك وممكن نتناقش فى الفكرة وانا هجيب لحضرتك دليل على امكانية تحقيق الفكرة
mo7y2007 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links