الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-03-29, 10:26 PM   #1
Astromic
صياد متفاعل

Astromic مستواه غير معروف
افتراضي مطلوب قوس و سهم

السلام عليكم,
مطلوب شراء قوس اي نوع عادي او كومبوند, و يا ريت يا جماعة لو حد حتى يعرف اي شخص معاه و ممكن يبيعه يقولي,,,معلش يا جماعة هتعبكوا معايا بس الي يعرف يساعدني يبقى جزاه الله خيراً لان المحلات الي عندها مولعة في سعرة جدا, ففكرت ادور على واحد استعمال...

Astromic غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 11-03-30, 02:42 PM   #2
Astromic
صياد متفاعل

افتراضي رد: مطلوب قوس و سهم

ايه يا جماعة, ده على كده فعلا مش وجود خالص في مصر!!!!
غير مقروء 11-03-30, 04:05 PM   #3
ahmadkader
صياد قديم

ahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريق

إتصل بالأستاذ حسين سيد مدير المكتب الدولى و هو صاحب توكيل للقوس و السهم و مكانة فى عابدين و رقم تليفونه 0105767344 و هتلاقى تقريبا عنده الصينى فى حدود 1500 كامل و معاه ثلاث سهام و الأمريكى و الألمانى بيعدوا الألفين ، بس معلومة كدا على السريع عشان لو ماشوفتش الأقواس دى قبل كدا ، هى لأغراض الرماية فقط و لا تصلح بتاتا للدفاع عن النفس أو حتى الصيد
ahmadkader غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-30, 06:00 PM   #4
mohreda
صياد متفاعل

mohreda مستواه غير معروف

اقتباس:
و لا تصلح بتاتا للدفاع عن النفس أو حتى الصيد
]
كنا بنصطاد بيها الغزال في نورث كارولينا و ميثزتها عدم اصدار اي صوت
mohreda غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-03-30, 07:22 PM   #5
Astromic
صياد متفاعل

انا فعلا مش عايزة للدفاع عن النفس لانه لا يصلح لهذا, يعني مش حينفع امشي في الشارع ماسك قوس عنتر ابن شداد, يبقى مش ناقص غير الحصان و السيف و الطاقية الحديد . انا بس عايزه لغرض الهوايه, و انتم سيد العارفين هوايه الصيد لما بتحكم بتيجي بحاجات غريبة حبتين...انا مارست الهوايه دي من صغري و بعدت عنها سنين و ناويت ارجعلها تاني لانها هواية تتسم بالحرفة و الصبر و دي اشياء افتقدتها بمرور الايام بسبب زحمة الشغل و ايقاع الدنيا السريع...

شكرا يا استاذ احمد لمجهودك و على المعلومة القيمة, اخيرا فيه حد ناولني طرف الخيط, انا حتصل بيه و ربنا يسهل,,,

فعلا يا أ/mohreda, فيه انواع و اكسسوارات ليه بتجعل صوته كنسمة الريح بالمعنى الحرفي, بس دي حاجات عالية اوي علينا هنا في مصر, اديك شايف انا يادوبك لسة بدور على القوس نفسوا

sponsor links

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم