الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت

محدثات الصوت محدثات الصوت.

إضافة رد
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-04-22, 09:05 AM   #1
hanitarek
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية hanitarek
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المشاركات: 88
معدل تقييم المستوى: 6
hanitarek مستواه غير معروف
افتراضي للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

الأخوة أعضاء المنتدى المحترمين,

أعتذر عن كتابة هذا الموضوع و لكن وجب التحذير حتى لا تتعرضوا لنفس الموقف:

كان فى زميل عارض إليكتريك طويل بسعر 600 جم و قال أنه عارضه و ما بيتاجرش فيه و مش عايز يستغل الظروف الحالية (شوف الأخلاق و الأمانة).

المهم اتصلت بيه و قابلت الأخ فى المهندسين و لقيت الصاعق شغال نور و سرينة بس , و لما سألته ليه الإليكتريك مش شغال قاللى أصله كان مركون و مش مشحون.
قمت قلتله طيب حاخده و أشحنه و أجرب بس لو ما اشتغلش حرجعه , قاللى طبعاَ لو فيه حاجة بتاعى.

طبعاَ ما اشتغلش و طبعاَ اتصالات و ماسجات مفيش فايدة و مبيردش أو تليفونه مقفول.

للأسف الأمانة ضاعت بين الناس ,ونصيحة للزملاء محدش ياخد حاجة من حد إلا إذا كانت سليمة 100% لأن ضمير الناس أصبح شبه معدوم. مع العلم إن مظهره و العربية اللى كان راكبها متدلش إنه حتى محتاج الفلوش عشان ينصب على الناس

آسف للإطالة لكن وجب التحذير وحسبى الله و نعم الوكيل فيه.

مع تحياتى.

رابط الموضوع الأصلى

http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=6864
hanitarek غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 11-04-22, 09:09 AM   #2
mostafa_hunter122
Banned
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 238
معدل تقييم المستوى: 0
mostafa_hunter122 مستواه غير معروف
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

ربنه يعوض عليك اخى الكريم
mostafa_hunter122 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-22, 09:24 AM   #3
hokaboka
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 261
معدل تقييم المستوى: 6
hokaboka مستواه غير معروف
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

انا اصلي بدن في مالطة...والله صوتي اتبح وانا يقول يا جماعة اللي يشتري حاجة لازم يجربها ويفتحها ويلعب فيها براحتة ويلقب...غير كده ميشتريش..

عموما ربنا يعوض عليك...وفداك مليون جنيه ..يمكن ربنا فداك بالخسارة دي مصيبة اكبر....واديك اتعلمت ان فيه ناس اشرار والحذر مطلوب..
hokaboka غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-22, 09:41 AM   #4
رمزى البيلى
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية رمزى البيلى
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: طنطا
المشاركات: 307
معدل تقييم المستوى: 7
رمزى البيلى في بداية الطريقرمزى البيلى في بداية الطريقرمزى البيلى في بداية الطريقرمزى البيلى في بداية الطريقرمزى البيلى في بداية الطريقرمزى البيلى في بداية الطريقرمزى البيلى في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى رمزى البيلى
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

الله يعوض عليك
__________________
سبحان الله وبحمدة سبحان الله العظيم
رمزى البيلى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-22, 09:45 AM   #5
welly210
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية welly210
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 107
معدل تقييم المستوى: 6
welly210 مستواه غير معروفwelly210 مستواه غير معروف
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

لن اقول الا لا حول ولا قوة الا بالله
welly210 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-22, 10:10 AM   #6
hanitarek
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية hanitarek
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المشاركات: 88
معدل تقييم المستوى: 6
hanitarek مستواه غير معروف
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

و الله جربته و اتفقت معاه انه لو اتشحن و ما اشتغلش إنى أرجعه , و مخطرش فبالى من هيئته إنه مش حيراعى ربنا , على العموم الواحد مبيتعلمش ببلاش.

شكرا ليك و لكل الأعضاء على ردودهم.

مع تحياتى
hanitarek غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-22, 11:27 AM   #7
ibraheem
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 20
معدل تقييم المستوى: 5
ibraheem مستواه غير معروف
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

معلشى بس سؤالى اية الى اقنعك تجيب واحد كبير والموضة انة بقى بحجم الموبايل او ولاعة السجاير
ibraheem غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-22, 12:51 PM   #8
sultan
صياد قديم
 
الصورة الرمزية sultan
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 1,261
معدل تقييم المستوى: 13
sultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر ICQ إلى sultan إرسال رسالة عبر MSN إلى sultan إرسال رسالة عبر Yahoo إلى sultan
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

فى الاول ربنا يعوض عليك وعل فكره انا قبلت الراجل ده او حد غيره مش فاكر بس كان الصاعق برده مش شغال والى انه عايز يتشحن بصراحه انا قلقت لولتله اشحنه وكلمنى ومكلمنيش واتصلت بيه تانى مش بيرد عليا
sultan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-22, 01:04 PM   #9
Eng Badran
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية Eng Badran
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: الزقازيق
المشاركات: 328
معدل تقييم المستوى: 6
Eng Badran مستواه غير معروفEng Badran مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر MSN إلى Eng Badran
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

لا حول ولا قوة الا بالله
اخي الكريم انا مهندس اليكترونيات - ومستعد ابصلك عليه لو عايز وبدون مقابل
حضرتك تقدر تشرفني وهشوفلك الموضوع ده مفيش عندي مشكله بس انا من الزقازيق وان شاء الله سهل تصليحة
مهندس / احمد بدران
0172215456
Eng Badran غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-22, 01:08 PM   #10
خالد ابو العلا
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: 6october city
المشاركات: 143
معدل تقييم المستوى: 5
خالد ابو العلا مستواه غير معروف
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

حسبى الله ونعم الوكيل ... محدش بيتعلم ببلاش بس اهم حاجه ان اما حد يحصل معاه حاجه ينبه الاخرين زى حضرتك كده ...تحياتى لك وربنا يعوض عليك
خالد ابو العلا غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-22, 01:09 PM   #11
dr.ahmed shahin
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 135
معدل تقييم المستوى: 5
dr.ahmed shahin مستواه غير معروفdr.ahmed shahin مستواه غير معروف
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

حاول تعرف ال ip اللى عمل بيه مشاركات على المنتدى هنا يمكن لعل وعسى كان بيدخل من بيتهم
dr.ahmed shahin غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-22, 01:27 PM   #12
smsmn8888
صياد قديم
 
الصورة الرمزية smsmn8888
 
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 2,653
معدل تقييم المستوى: 21
smsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريق
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

تا للاسف منتشر علي المنتداء الان يسجل الواحد منهم ويبع ويخلع فا ارجو تجربة القطعة كويس اوى او عدم الشراء من اي عضو يكون مسجل حديث وتا حفاظ علي فلوسكو
__________________
لا تعليق
smsmn8888 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-22, 01:42 PM   #13
AFROTTO
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية AFROTTO
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: CAIRO
المشاركات: 560
معدل تقييم المستوى: 8
AFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريق
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

أولا ربنا يعوض عليك
بس أنت التانى غلطان لآن دة اليكتريك ولية وظيفة واحدة وهو أحداث شرز عند الضغط على الزرار
يعنى لاكشاف ولا سرينة وهو التانى برضة عديم الضمير أنة يبعة بدون مايقول فية أية
مع العلم أى موضوع أنا بعرضة اللى بيجيلى بديلة الحاجة اللى طالبها بيحطها فى جيبة بقولة
لآ طلعها وشوفها وجربها مش يمكن ماتعجبكش
__________________
COMING SOON
AFROTTO غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-22, 01:56 PM   #14
osha966
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 611
معدل تقييم المستوى: 10
osha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريق
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

ربنا يعوض عليك ..بس الخطأ خطأك معلش ..
osha966 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-22, 02:01 PM   #15
mosho
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: الجيزة
المشاركات: 261
معدل تقييم المستوى: 6
mosho مستواه غير معروف
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

لا حول ولا قوة الا بالله
mosho غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-22, 02:30 PM   #16
max666666
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية max666666
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 92
معدل تقييم المستوى: 5
max666666 مستواه غير معروف
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

فداك الف الواحد المهم انك بخير بس من غير زعل انت رايح تشترى الكتريك شوك مش سرينة و كشاف فكان المفروض تتاكد انه شغال وبرضه متزعلش نفسك الحمد لله انها جات لحد كدة
max666666 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-22, 03:44 PM   #17
hosam ibrahem
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 568
معدل تقييم المستوى: 7
hosam ibrahem مستواه غير معروف
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

ربنا يعوض عليك
hosam ibrahem غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-22, 03:51 PM   #18
Consul
الاب الروحي للمنتدى

اوسمتي

 
الصورة الرمزية Consul
 
تاريخ التسجيل: Sep 2010
المدينه: مصر المحروسة
المشاركات: 1,573
معدل تقييم المستوى: 23
Consul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Skype إلى Consul
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

أخي الحبيب الأستاذ هاني طارق...الأخوة الأعزاء الأفاضل...بادئ ذي بدء أحب أن أنوه وألفت نظركم جميعا أنني ليس لي سابق معرفة بأخونا الغائب بائع هذا الصاعق الإليكتروني والمشكو في حقه والمتهم في ذمته وأمانته...وللأمانة وحتى لا أكون متسرعا في حكمي عليه وآثما في سوء ظني به ( إن بعض الظن إثم )...فقد قمت بمراجعة وقراءة كل مواضيعه ومشاركاته السابقة والتي كان آخرها بتاريخ أمس...بصراحة وبأمانة لم ألاحظ في مشاركاته أو مواضيعه مايفيد أو يوحي بأنه محترف التجارة أو دخل منتدانا بنية المتاجرة وبغرض التكسب والتربح ( المتاجرون معروفون لنا جميعا ويتعدوا على الأصابع...وهناك كثيرون دخلوا عرضوا وباعوا وغادروا دون مشاركة في أي مواضيع )...بل وجدت أنه مشارك وله حضور في مواضيع مختلفة كثيرة...وإكتشفت بأنه ليس دراية أو خبرة أو معرفة سابقة بأسلحة الصيد ومسدسات الصوت وبالذات حتى في الصواعق الإلكترونية وكثير من الأخوة الأعزاء صححوا له معلومات كان قد ذكرها بالخطأ وبدون معرفة ( وهو بنفسه ذكر ذلك صراحة )...كل ما أطلبه منكم أن تتريثوا ولا تتسرعوا في حكمكم عليه وأعطوه مجالا وفسحة من الوقت ليتمكن من الدخول وتوضيح ملابسات الموضوع...ولاحظت أن هناك من راسله وإتهمه بأنه ( أعتذر لهذا اللفظ ) معفن وحرامي و نصاب...كيف هذا بالله عليكم وماذا تنتظرون بعد أن تسرعتم وأصدرتم حكمكم بالإعدام على شخص دون أن تسمعوه...أنا لا إدافع عنه ولست موكلا منه للتحدث بلسانه ولكنني منتظر مثلكم رده وتوضيحه لكي أفهم منه...وكما ذكر أخونا الحبيب الأستاذ هاني طارق بأن مظهره وحتى إسلوبه لا يوحي بأنه حرامي أو نصاب ( 600 جنيه ليست بمغنم أو مطمع أو ثروة يسيل لها اللعاب ) ومن ذا الذي يعرض نفسه للقيل والقال ويلوث شرفه وسمعته طمعا في مثل هذا المبلغ...أنا أقدر طبعا وأتفهم جيدا ضيق وزعل أخي الحبيب الأستاذ هاني طارق وصدمته لتعرضه لهذا الموقف...ولكن نحن كمنصفين ومحايدين كان من واجبنا أن نتريث ولا نتسرع ونحاول أن نهدئ ونحد من روعة وصدمة أخونا الحبيب المشتري ونطمئنه وفي نفس الوقت نستفسر ونستوضح من الأخ العزيز البائع ( والذي نفترض فيه حسن النيه حتي يثبت العكس ) حق الدفاع والتوضيح والرد مكفول ومن منطلق إننا حريصون على الإثنن ( المشتري والبائع )...وكما سمعنا من المشتري وأنصتنا له وتعاطفنا معه...كان من الواجب أن نعطي نفس الحق للبائع ونستمع له لكي يوضح لنا الملابسات...ودعوني أقولها لكم بصراحة ومن منطلق حرصي على مصلحة المشتري والمتواجد معنا وحتى لا يضيع حقه...لا بد أن أتحلي بالصبر والحكمة ولا أتسرع في حكمي على البائع وأغلق الباب في وجهه وأعتبر الموضوع منتهي...وأعطيه فرصه للتوضيح أو التصليح أو إعادة الحق للمشتري وترضيته...المفترض أننا محايدون وغرضنا الصالح العام...وسواء المشتري أو البائع فهم أخوتنا في أسرتنا الحبيبة...أسرة المنتدى...ونأمل وفي إنتظار رد وتوضيح أخونا العزيز الأستاذ البرنس777...وأنا واثق إن شاء الله من رده للتوضيح وترضية أخونا الحبيب الأستاذ هاني طارق...وربنا يخلف الظنون...إضافة أخيرة أحبائي...هذا لايمنع أن نكون حريصين في تعاملاتنا ونتعلم ونتعظ من أخطاء غيرنا...خالص تحياتي...
__________________
اللهم آتنا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة وقنا عذاب النار
Consul غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-22, 04:03 PM   #19
بدر
صياد قديم
 
الصورة الرمزية بدر
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: 6 اكتوبر
المشاركات: 1,819
معدل تقييم المستوى: 33
بدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

الاخ الفاضل
الاخوة الاعزاء
اولا ربنا يعوضك عنة خير
اسمحلى انا تعرضت لموقف مشابة واتنصب عليا فى مسدس صوت شوف اللى بتقولة علية خبير مسدسات اضحك علية لانى توسمت الامانة والمصداقية فى البائع وطبعا راكب سيارة فارهة يعنى الموضوع مش موضوع عربية دى ناس سقط من قاموسها الامانة
حسبى الله ونعم الوكيل فى كل واحد يستحل الحرام
وانا لا اتكلم عن ما حدث معك ولكن بصفة عامة نصيحة لكل الاعضاء ذى ما المثل البلدى بيقول حرص من اخوك ومتخونوش يعنى جرب حاجتك قبل الشراء دة لو واخدها من شخص اما من محل ففية مرجعية
والاخ صاحب الموضوع فداك الفلوس ومعلش محدش بيتعلم ببلاش
وربنا لا يبارك فى الحرام
تحياتى
__________________
لا حيلة فى الرزق ولا شفاعة فى الموت
بدر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-22, 04:06 PM   #20
AFROTTO
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية AFROTTO
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: CAIRO
المشاركات: 560
معدل تقييم المستوى: 8
AFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريق
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر مشاهدة المشاركة
الاخ الفاضل
الاخوة الاعزاء
اولا ربنا يعوضك عنة خير
اسمحلى انا تعرضت لموقف مشابة واتنصب عليا فى مسدس صوت شوف اللى بتقولة علية خبير مسدسات اضحك علية لانى توسمت الامانة والمصداقية فى البائع وطبعا راكب سيارة فارهة يعنى الموضوع مش موضوع عربية دى ناس سقط من قاموسها الامانة
حسبى الله ونعم الوكيل فى كل واحد يستحل الحرام
وانا لا اتكلم عن ما حدث معك ولكن بصفة عامة نصيحة لكل الاعضاء ذى ما المثل البلدى بيقول حرص من اخوك ومتخونوش يعنى جرب حاجتك قبل الشراء دة لو واخدها من شخص اما من محل ففية مرجعية
والاخ صاحب الموضوع فداك الفلوس ومعلش محدش بيتعلم ببلاش
وربنا لا يبارك فى الحرام
تحياتى
كلام جميل أستاذ بدر
__________________
COMING SOON
AFROTTO غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-22, 04:50 PM   #21
pooforever_2010
المشرف العام

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,678
معدل تقييم المستوى: 437
pooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

الاخ العزيز /أ هانى طارق
بجد انا زعلان جدا
حضرتك راجل محترم جدا جدا جدا لابعد الحدود وانا اتشرفت بمعرفتك
لو مش فاكر انا محمد اللى قابلتك عند الغلبان اللى فالمظلات بالالكتريك الصغير
ولو حضرتك وافقت انا سالت وعارف حد ممكن يبصلك على الالكتريك اللى معاك ويصينه وانا تحت امرك
بس ابعتلى على الخاص
ومتزعلش يا باشا ان شاء الله خير
اخوك الصغير / محمد
__________________
أتمنى تكون فيه معلومه مفيده فموضوعاتى
تحياتى
ابو نور
http://im63.gulfup.com/Q32Z84.jpg
pooforever_2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-22, 06:55 PM   #22
سيدخالد
مشرف الصيد البري
 
الصورة الرمزية سيدخالد
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: الهرم_جيزة
المشاركات: 1,105
معدل تقييم المستوى: 11
سيدخالد في بداية الطريقسيدخالد في بداية الطريقسيدخالد في بداية الطريقسيدخالد في بداية الطريقسيدخالد في بداية الطريقسيدخالد في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى سيدخالد
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

ربنا يعوض عليك وعلى فكرة حضرتك غلطان لانى انت ملقتهوش شغاال رجعوه ومتخدهوش لانى النصب كتير اوى الايام ديت؟؟؟؟
سيدخالد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-22, 07:24 PM   #23
tarekvb
مشرف عام سابق
 
الصورة الرمزية tarekvb
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 5,674
معدل تقييم المستوى: 138
tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر مشاهدة المشاركة
الاخ الفاضل
الاخوة الاعزاء
اولا ربنا يعوضك عنة خير
اسمحلى انا تعرضت لموقف مشابة واتنصب عليا فى مسدس صوت شوف اللى بتقولة علية خبير مسدسات اضحك علية لانى توسمت الامانة والمصداقية فى البائع وطبعا راكب سيارة فارهة يعنى الموضوع مش موضوع عربية دى ناس سقط من قاموسها الامانة
حسبى الله ونعم الوكيل فى كل واحد يستحل الحرام
وانا لا اتكلم عن ما حدث معك ولكن بصفة عامة نصيحة لكل الاعضاء ذى ما المثل البلدى بيقول حرص من اخوك ومتخونوش يعنى جرب حاجتك قبل الشراء دة لو واخدها من شخص اما من محل ففية مرجعية
والاخ صاحب الموضوع فداك الفلوس ومعلش محدش بيتعلم ببلاش
وربنا لا يبارك فى الحرام
تحياتى
انت ايه حكايتك يا عم مرة ملثمين مرة نصب بس مش هسيبك لازم اعرف موضوع النصب ده بس على جنب وانت فاهمنى ههههههههه
tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-22, 07:40 PM   #24
الراعى
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 11
معدل تقييم المستوى: 5
الراعى مستواه غير معروف
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

السلام عليكم
موقف لزم تقراه بخصوص هدا الصاعق
انا جديد معاكم فى المنتدا وعجبنى اسلوب الاعضاء فى قسم سوق المنتدا وحسيت انهم امناء مع بعض ومفيش حد بيبخل بالنصيحه
وكمان عجبنى اكتر ادارة المنتدا لانهم مش بيتدخلوا ى كل صغيره زى منتديات كتير
انا كتبت دلواتى لانى اتشرفت بالكلام مع صاحب الالكترتك هقولك الحوار اللى دار ووالله انا مش بدافع عنه بس انا بقول الكلام ده علشانن اكون مش حجبت حقيقه

انا اتصلت بصاحب الصاعق فى نفس اليوم اللى حضرتك كلمته فيه وكلمته تحديدا بعد مكالمتك ب 10 دقائق
وهو رد عليا بكل احترام
وطلبت اشترى الصاعق اللى معاك دلواتى كان رده عليا ( انا اسف انا لسه مدى كلمة لواحد ومش هقدر اقولك اوك بس هو لو مش جالى انهارده اعتبره بتاعك)
بصراحه حاولت اقنعه ان الفيصل فى البيع هو التقابل واتمام البيع
وكان رده بردو
( انا مش محتاج ابيعه وانا قولتلك لو مش اتباع اعتبره بتاعك )
شكرته وقولتله اسمحلى اكلمك بالليل على 10 بالليل واتمنى يكون من نصيبى قالى اوكى
وبالفعل كلمته كنت حضرتك اخدته ورده كان
(انا اسف هبلغك خبر مش هيكون كويس الجهاز اتباع)
شكرته وقفلت وقولتله اتمنى يكون تعامل بينا لانى بصراحه حسيت من اسلوبه انه شخصيه جاده ومحترم
وبيلتزم بكلمته


بعديها بكم يوم بعتله على المنتدا كنت عاوز استفسر عن جهاز صاعق وبصراحه الراجل رد عليا


اقسم بالله انا مش اعرف الراجل صاحب الموضوع ولا الراجل اللى باع الصاعق وانا قولت الموقف اللى حصل معايا
واتمنى يكون الجهاز شغال بس يكون معلق او فى حاجه مقفوله زى الامان
وان شاء الله نباركلك اول ما يشتغل
الراعى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-22, 08:23 PM   #25
alaa@virus
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية alaa@virus
 
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المدينه: Cairo
المشاركات: 128
معدل تقييم المستوى: 5
alaa@virus مستواه غير معروف
Exclamation رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

منتظرين رد الطرف الاخر
وياريت فعلا منظلمش حد ولا حد يظلمنا لازم نحاول نصلح من نفسنا ونبتعد عن الكذب والغش وعدم الامانة
__________________
اللهم انصر المسلمين فى كل مكان
متى يامة محمد نصلى فى القدس ؟!



alaa@virus غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-23, 11:59 AM   #26
hanitarek
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية hanitarek
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المشاركات: 88
معدل تقييم المستوى: 6
hanitarek مستواه غير معروف
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

أشكر جميع الأخوة الأعضاء على ردودهم و أخص بالشكر سيادة القنصل و أستاذ بدر و أخويا محمد و أرجو من الأستاذ اللى باعلى الصاعق اللى مش شغال توضيح موقفه أو الإتصال لإرجاعه و أنا مستعد للإعتذار له أمام جميع الأعضاء فى حالة إذا كان هناك مانع شغله عن الرد على إتصالاتى به طوال الأسبوع اللى فات غير رسائلى اللى بعتهاله.

مع تحياتى للجميع
hanitarek غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-23, 12:14 PM   #27
Consul
الاب الروحي للمنتدى

اوسمتي

 
الصورة الرمزية Consul
 
تاريخ التسجيل: Sep 2010
المدينه: مصر المحروسة
المشاركات: 1,573
معدل تقييم المستوى: 23
Consul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Skype إلى Consul
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hanitarek مشاهدة المشاركة
أشكر جميع الأخوة الأعضاء على ردودهم و أخص بالشكر سيادة القنصل و أستاذ بدر و أخويا محمد و أرجو من الأستاذ اللى باعلى الصاعق اللى مش شغال توضيح موقفه أو الإتصال لإرجاعه و أنا مستعد للإعتذار له أمام جميع الأعضاء فى حالة إذا كان هناك مانع شغله عن الرد على إتصالاتى به طوال الأسبوع اللى فات غير رسائلى اللى بعتهاله.

مع تحياتى للجميع
بارك الله فيك أخي الحبيب...عداك العيب ولا يستطيع أحد أن يلومك...وإن شاء الله ربنا يخلف الظنون والحق يظهر ويبان ويعود لأصحابه والجميع يكون متراضي...وعموما أنا راسلته على الخاص ومنتظرين رده وتوضيحه...خالص تحياتي...
__________________
اللهم آتنا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة وقنا عذاب النار
Consul غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-23, 12:15 PM   #28
dr.ahmed shahin
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 135
معدل تقييم المستوى: 5
dr.ahmed shahin مستواه غير معروفdr.ahmed shahin مستواه غير معروف
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

ده حرامى اخى الفاضل بدليل انه بيدخل على المنتدى وقرى الكلام اللى انت كتبته عنه كمان ومردش
dr.ahmed shahin غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-23, 02:05 PM   #29
engneer56
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 121
معدل تقييم المستوى: 5
engneer56 مستواه غير معروفengneer56 مستواه غير معروف
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

ممكن اساعد حضرتك لان عندي صيانه اليكتريك انشاء الله نصلحه و طلع بقل خساره ابعتلي بس علي الاميل او رقمك علي الخاص وانا اكلم حضرتك
engneer56 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-23, 02:26 PM   #30
pooforever_2010
المشرف العام

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,678
معدل تقييم المستوى: 437
pooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hanitarek مشاهدة المشاركة
أشكر جميع الأخوة الأعضاء على ردودهم و أخص بالشكر سيادة القنصل و أستاذ بدر و أخويا محمد و أرجو من الأستاذ اللى باعلى الصاعق اللى مش شغال توضيح موقفه أو الإتصال لإرجاعه و أنا مستعد للإعتذار له أمام جميع الأعضاء فى حالة إذا كان هناك مانع شغله عن الرد على إتصالاتى به طوال الأسبوع اللى فات غير رسائلى اللى بعتهاله.

مع تحياتى للجميع
الاخ الاكبر ا / هانى
ياباشا انا تحت امرك ومش كلام والله
حضرتك بس تامر وتيجى تنورنى وتشرفنى فشبرا
يا باشا وان شاء الله المشكله تتحل بعون الله
وانا برضه تحت امرك فاى وقت يا باشا
__________________
أتمنى تكون فيه معلومه مفيده فموضوعاتى
تحياتى
ابو نور
http://im63.gulfup.com/Q32Z84.jpg
pooforever_2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-28, 11:55 AM   #31
hanitarek
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية hanitarek
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المشاركات: 88
معدل تقييم المستوى: 6
hanitarek مستواه غير معروف
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

ربنا يخليك يا محمد و متشكر على إهتمامك و ألف شكر للمهندس أحمد بدران , و هو حاليا عند المهندس محمد (Engineer56 ) بيحاول معاه .

ألف شكر مرة تانية لإهتمامكم و مساعدتكم.
hanitarek غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-04-30, 10:43 AM   #32
محمد أشرف
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 65
معدل تقييم المستوى: 5
محمد أشرف مستواه غير معروف
افتراضي رد: للأسف ضاعت الأمانة بين الناس

ربنا يعوض عليك

وممكن تلاقى حد يصلحه
محمد أشرف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

sponsor links

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
موقع ممتاز لبيان أسعار الأسلحة ومستلزماتها لكن للأسف فى أمريكا فقط !!! Ahmed914 ادوات الصيد الثقيله 8 11-04-12 01:57 PM
طلب من الناس العسل جرابس ادوات الصيد الثقيله 2 11-03-20 10:56 PM
الغارة رقم 2 على اليمام للأسف alone ellithy2009 صور وفيديو الصيد ورحلاته 26 10-10-27 12:39 PM
الى جنة الخلد يا اعز واغلى الناس ayman22 الصيد العام 18 10-01-20 04:38 PM


الساعة الآن 02:36 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir