الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > صور وفيديو الصيد ورحلاته
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-09-05, 09:01 PM   #1
elmasrey123
صياد قديم

اوسمتي

المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
elmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدى
افتراضي تنبيه هام لكافة الاعضاء

بسم الله الرحمن الرحيم
اسرة منتدى الصيد فى مصر
تحية طيبه وبعد
لوحظ فى الفترة الاخيرة انتشار عده مواضيع على بعض المواقع والمنتديات بنفس الاسم ونفس التنسيق لهذا وجب العلم انه فى حالة تطابق نفس الموضوع مع موضوع اخر لنفس العضو بنفس المحتوى والتنسيق جميعها مجتمعة معا فى غير اقسام السوق سيتم حزف الموضوع فورا واذا تكرر الامر من نفس العضو سيعرض نفسه للحظر واعلم عزيزى العضو اننا لسنا ضد مشاركتك فى اى مكان اخر ولكنا لنا الحق فى المحافظة على تميزنا وانفرادنا فمعا نتقدم بمنتدانا ونحقق الافضل لنا ولمنتدانا
مع تحياة ادارة منتديات الصيد فى مصر
غير مقروء 13-09-06, 01:19 PM   #2
Hamo.Alex
صياد نشيط

المدينه: Alex,AgamY
Hamo.Alex في بداية الطريقHamo.Alex في بداية الطريقHamo.Alex في بداية الطريقHamo.Alex في بداية الطريقHamo.Alex في بداية الطريقHamo.Alex في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Skype إلى Hamo.Alex
افتراضي رد: تنبيه هام لكافة الاعضاء

مع احترامي لكلام حضرتك مش في الفترة الاخيرة بس ولا دلوقتي اننا بنعمل عده مواضيع على بعض المواقع والمنتديات بنفس الاسم والكلام دة من زمان والمنتدي طول عمرة متميز والأول عربيا علي حد علمي فأعتقد يا مصري باشا مافيهاش مشكلة !!
انا فاهم وجهة نظر حضرتك بس ممكن تتفهم علي اساس انها اسلوب من اساليب التفرقة والمنتدي طول عمرة بيشجع علي التعاون مع كل الناس مش في المنتدي بس ... شكراا
Hamo.Alex غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-09-06, 01:29 PM   #3
elmasrey123
صياد قديم

اوسمتي

elmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the small hunter مشاهدة المشاركة
مع احترامي لكلام حضرتك مش في الفترة الاخيرة بس ولا دلوقتي اننا بنعمل عده مواضيع على بعض المواقع والمنتديات بنفس الاسم والكلام دة من زمان والمنتدي طول عمرة متميز والأول عربيا علي حد علمي فأعتقد يا مصري باشا مافيهاش مشكلة !!
انا فاهم وجهة نظر حضرتك بس ممكن تتفهم علي اساس انها اسلوب من اساليب التفرقة والمنتدي طول عمرة بيشجع علي التعاون مع كل الناس مش في المنتدي بس ... شكراا
يافندم انا كاتب فوق ان انا مش بقولك ماتعملش مواضيع او متشاركش انا كلام واضح ومكتوب بالاحمر
فى حالة تطابق نفس الموضوع مع موضوع اخر لنفس العضو بنفس المحتوى والتنسيق جميعها مجتمعة معا فى غير اقسام السوق
ياخى غير اللون غير الصياغة لكن ميبقاش كله كربون وصلت
غير مقروء 13-09-06, 01:41 PM   #4
sayed amer
صياد جديد

المدينه: القاهره
sayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريقsayed amer في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Skype إلى sayed amer

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 مشاهدة المشاركة
يافندم انا كاتب فوق ان انا مش بقولك ماتعملش مواضيع او متشاركش انا كلام واضح ومكتوب بالاحمر
فى حالة تطابق نفس الموضوع مع موضوع اخر لنفس العضو بنفس المحتوى والتنسيق جميعها مجتمعة معا فى غير اقسام السوق
عالطول كده الناس فهماك غلط ههههههههههههه معلش فهمهم براحه وربنا يوفق الجميع
غير مقروء 13-09-06, 01:50 PM   #5
elmasrey123
صياد قديم

اوسمتي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayed amer مشاهدة المشاركة
عالطول كده الناس فهماك غلط ههههههههههههه معلش فهمهم براحه وربنا يوفق الجميع
قوله حاجة هههه
غير مقروء 13-09-06, 04:17 PM   #6
Hamo.Alex
صياد نشيط

المدينه: Alex,AgamY
Hamo.Alex في بداية الطريقHamo.Alex في بداية الطريقHamo.Alex في بداية الطريقHamo.Alex في بداية الطريقHamo.Alex في بداية الطريقHamo.Alex في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Skype إلى Hamo.Alex

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 مشاهدة المشاركة
أيوة فهمت يعني اعمل تموية
Hamo.Alex غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links