الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > مقتنيات الاعضاء
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

مقتنيات الاعضاء مقتنيات الاعضاء الاخرى الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 14-08-19, 03:11 PM   #1
abdalla nabel
صياد قديم

اوسمتي

الصورة الرمزية abdalla nabel

المدينه: شبرا
abdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدى
افتراضي عاوز ايفادة في نوت 3 هاي كوبي

https://www.youtube.com/watch?v=z1mHiWyyDLU
الفديو دة بيوضح امكنياتة معروض علية بسعر 1150 هل دة كويس ولا غالي مع العلم انو مش معة الهداية الي في الفديوة مثل السكرينة والشاحن والجراب بس نفس الموصفات بالملي ارجو الرد سريعا

يامن لكي في القلب اعظم منزله ... كنت الحياه وبضها كنت الامل

يامن لذكراك انظم اعظم قافيه ..... فلقاك ما اسمو اليه على عجل

ابتسم ولم تزال عيوني باكيه... وقتي يمر علي كالطود الجبل

توقف الحلم الجميل فلن ارك ثانيه .... اماه ينطقها لساني في وجل

الموت فرق بيننا يااماه ياغاليه ........ فالععمر يمضي دربه ذقت الملل

مر الحياه انا ذقته في فقدجك ......... مر تحول خالص الشهد العسل
abdalla nabel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 14-08-20, 04:37 AM   #2
ميشو الحاوى
صياد نشيط

المدينه: مصر
ميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريقميشو الحاوى في بداية الطريق
افتراضي رد: عاوز ايفادة في نوت 3 هاي كوبي

اولا انا ما ارجحلكشى انك تشترى موبيل صينى لانه مش هيبقى عملى معاك ف الاستعمال ومع الوقت هتحس انه لعبه تهنيج وتقل وشبكه ضعيفه ومشاكل هتظهر مع مرور الوقت والاستعمال خصوصا مع اقرب وقع او خبطه او صيانه هتلاقيه قل 30% فانا نصيحتى ليك انك تجيب حاجه اوريجنال افضل يعنى دلوقتى الاس3 مينى وصل ل1500 و1450 يعنى 200 او 300 زياده بس تمسك حاجه اوريجنال تعيش معاك ولو حبيت تبيعه بعد كده هتنزل من تمنه التلتين......
تحياتى
أَحْبِبْ مَنْ شِئْتَ ؛ فَإِنَّكَ مُفَارِقُه , وَاعْمَلْ مَا شِئْتَ ؛ فَإِنَّكَ مَجْزِيٌّ بِهِ , وَعِشْ مَا شِئْتَ ؛ فَإِنَّكَ مَيِّتٌ , وَاعْلَمْ أَنَّ شَرَفَ الْمُؤْمِنِ قِيَامُهُ بِاللَّيْلِ , وَعِزُّهُ اسْتِغْنَاؤُهُ عَنِ . النَّاسِ .
ميشو الحاوى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 14-08-21, 06:31 AM   #3
ايهاب الشرقاوى
صياد جديد

ايهاب الشرقاوى في بداية الطريقايهاب الشرقاوى في بداية الطريقايهاب الشرقاوى في بداية الطريقايهاب الشرقاوى في بداية الطريق

نصيحة اخوية ايعد عن الهاى كوبي بجميع انواعو حتى ولو بنصف التمن لانى شيلتو قبل ما اجيب النوت 3 الاصلى زى الزفت وكاميرا رديئة وفلاش ضعيف جدا جدا ولما تعملو ضبط مصنع كلمة سامسونج فى البداية تتشال وفى القفل وتهنيج وشبكة ضعيفة جدا وبطارية مش بتكل شغل نت ساعة الا ربع واقل كنان ولازم ترسترو 10 مرات فى اليوم من كتر التهنيج وبيبقى زى الموبايل الصينى اللى ب 150 جنية وزود 100 جنية واشترى جراند ديوس جهاز روعة وجميل بيتباع مستعمل على دوبيزل بالسعر دة وحالتو كويسة ويكفى انك شايل تليفون اورجينال كاميرا زى الفل وفلاش واندرويد اصلى معتمد ويعيش معاك ولو عاجبك النوت 3 هاى كوبى موجود جديد عندنا احسن نسخة هاى كوبى جديدة ب 850 جنية لان السعر اللى انت كاتبو دة كتير جدا علية لانك لو حبيبت تبيعو بعد كدة مش ايجبلك 400 جنية وفى ناس كتير ومحلات مش بيتشترى الهاى كوبى وبالتوفيك فى الاختيار
ايهاب الشرقاوى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 14-08-22, 11:53 AM   #4
abdalla nabel
صياد قديم

اوسمتي

abdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ميشو الحاوى مشاهدة المشاركة
اولا انا ما ارجحلكشى انك تشترى موبيل صينى لانه مش هيبقى عملى معاك ف الاستعمال ومع الوقت هتحس انه لعبه تهنيج وتقل وشبكه ضعيفه ومشاكل هتظهر مع مرور الوقت والاستعمال خصوصا مع اقرب وقع او خبطه او صيانه هتلاقيه قل 30% فانا نصيحتى ليك انك تجيب حاجه اوريجنال افضل يعنى دلوقتى الاس3 مينى وصل ل1500 و1450 يعنى 200 او 300 زياده بس تمسك حاجه اوريجنال تعيش معاك ولو حبيت تبيعه بعد كده هتنزل من تمنه التلتين......
تحياتى
فعلا كلامك مظبوط بس امكنيات الجهاز تخلي الوحد يطمع فيه وشكرا جدا

غير مقروء 14-08-22, 11:55 AM   #5
abdalla nabel
صياد قديم

اوسمتي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايهاب الشرقاوى مشاهدة المشاركة
نصيحة اخوية ايعد عن الهاى كوبي بجميع انواعو حتى ولو بنصف التمن لانى شيلتو قبل ما اجيب النوت 3 الاصلى زى الزفت وكاميرا رديئة وفلاش ضعيف جدا جدا ولما تعملو ضبط مصنع كلمة سامسونج فى البداية تتشال وفى القفل وتهنيج وشبكة ضعيفة جدا وبطارية مش بتكل شغل نت ساعة الا ربع واقل كنان ولازم ترسترو 10 مرات فى اليوم من كتر التهنيج وبيبقى زى الموبايل الصينى اللى ب 150 جنية وزود 100 جنية واشترى جراند ديوس جهاز روعة وجميل بيتباع مستعمل على دوبيزل بالسعر دة وحالتو كويسة ويكفى انك شايل تليفون اورجينال كاميرا زى الفل وفلاش واندرويد اصلى معتمد ويعيش معاك ولو عاجبك النوت 3 هاى كوبى موجود جديد عندنا احسن نسخة هاى كوبى جديدة ب 850 جنية لان السعر اللى انت كاتبو دة كتير جدا علية لانك لو حبيبت تبيعو بعد كدة مش ايجبلك 400 جنية وفى ناس كتير ومحلات مش بيتشترى الهاى كوبى وبالتوفيك فى الاختيار
والله يا باشا هو فعلا الوحد بيحب يبعد عن العاي كوبي والصيني ولاكن صحبي جيبو بقالو شه وكويس رغم اني خايف منو ولاكن الي موجود عند حضرتك نفس موصفات الفديو وبسعر 850 فعلا

غير مقروء 14-08-22, 12:42 PM   #6
ايهاب الشرقاوى
صياد جديد

ايهاب الشرقاوى في بداية الطريقايهاب الشرقاوى في بداية الطريقايهاب الشرقاوى في بداية الطريقايهاب الشرقاوى في بداية الطريق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdalla nabel مشاهدة المشاركة
والله يا باشا هو فعلا الوحد بيحب يبعد عن العاي كوبي والصيني ولاكن صحبي جيبو بقالو شه وكويس رغم اني خايف منو ولاكن الي موجود عند حضرتك نفس موصفات الفديو وبسعر 850 فعلا
ايوة يا فندم بالظبط ولو نويت اجبهولك بدون مقابل محبة بينى وبينك ومتصدقش حد يقولك فى اصدارات والكلام دة انا كنت مدمن اجزة هاى كوبى فحافظ القصة كلها بس الاصلي ميعلاش علية
غير مقروء 14-08-22, 06:17 PM   #7
Mohamed Ismaiel
صياد متفاعل

Mohamed Ismaiel مستواه غير معروف

اقتباس:
ايوة يا فندم بالظبط ولو نويت اجبهولك بدون مقابل محبة بينى وبينك ومتصدقش حد يقولك فى اصدارات والكلام دة انا كنت مدمن اجزة هاى كوبى فحافظ القصة كلها بس الاصلي ميعلاش علية
اسف يا باشا لتدخلي,لكن الكوبي له اصدارات كتيره و انا بأكد لحضرتك الكلام ده,و لو روحت لبتوع الصيانه في عبد العزيز و العتبه هيأكدولك الكلام ده,,,,و انا مش بقول ان الكوبي كله كويس,الاصلي برده تمنه فيه و لا يعلي عليه...و عيوب الكوبي بتبان بعدها بفتره مش بين يوم و ليله
Mohamed Ismaiel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 14-08-22, 11:14 PM   #8
ايهاب الشرقاوى
صياد جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed ismaiel مشاهدة المشاركة
اسف يا باشا لتدخلي,لكن الكوبي له اصدارات كتيره و انا بأكد لحضرتك الكلام ده,و لو روحت لبتوع الصيانه في عبد العزيز و العتبه هيأكدولك الكلام ده,,,,و انا مش بقول ان الكوبي كله كويس,الاصلي برده تمنه فيه و لا يعلي عليه...و عيوب الكوبي بتبان بعدها بفتره مش بين يوم و ليله
يا باشا انا بحب اجرب التليفون بنفسى واطلع مواصفاتو وعيوبو والهاى كوبى ملهاش علاقة بالاصلى وكاميرة رديئة جدا وبطارية زى النيلة ولو عملت اعادة ضبط المصنع للموبايل اتلاقى كلمة سامسونج اللى فى الفتح راحت انها شفرة معمولة وبتهنج وكلها عيوب وانا شيلت 8 احهزى هاى كوبى بجميع موديلتهم لغاية لما قرفت منهم ومليش دعوة بمحلات لانهم لازم يقولك زى الاصلى بالظبط ومفيش زيو علشان يبيعو واكتر مخلات عبد العزيز نصابين وبلطجية والكل عارف بكدة

ولو المسدسات الصوت فيها فرز اول وفرز تانى التليفونات ايكون فيها فرز اول وتانى ولو مع حضرتك هاى كوبى كاميرتو نصف الاصلى والفلاش قوى وزاكرة داخلية 16 جيجا او 32 جيجا على حسب موديل الاصلي اشترية منك فورا والسلام عليكم
غير مقروء 14-08-22, 11:57 PM   #9
Mohamed Ismaiel
صياد متفاعل

Mohamed Ismaiel مستواه غير معروف

اقتباس:
يا باشا انا بحب اجرب التليفون بنفسى واطلع مواصفاتو وعيوبو والهاى كوبى ملهاش علاقة بالاصلى وكاميرة رديئة جدا وبطارية زى النيلة ولو عملت اعادة ضبط المصنع للموبايل اتلاقى كلمة سامسونج اللى فى الفتح راحت انها شفرة معمولة وبتهنج وكلها عيوب وانا شيلت 8 احهزى هاى كوبى بجميع موديلتهم لغاية لما قرفت منهم ومليش دعوة بمحلات لانهم لازم يقولك زى الاصلى بالظبط ومفيش زيو علشان يبيعو واكتر مخلات عبد العزيز نصابين وبلطجية والكل عارف بكدة

ولو المسدسات الصوت فيها فرز اول وفرز تانى التليفونات ايكون فيها فرز اول وتانى ولو مع حضرتك هاى كوبى كاميرتو نصف الاصلى والفلاش قوى وزاكرة داخلية 16 جيجا او 32 جيجا على حسب موديل الاصلي اشترية منك فورا والسلام عليكم
يا باشا انا مادفعتش عن الكوبي,انا متفق معاك تماما في موضوع الكاميرا و الذاكره و الرام و البطاريه مش حاجه مقارنه بالاصلي,كل اللي بقوله ان الكوبي اصدارات مختلفه و سعره بيبدا من 300 جنيه ل 1500 جنيه علي ما اعتقد,و انا مبشكرش في شارع عبد العزيز ولا حاجه,كل اللي بقوله ان المحلات اللي عبد العزيز و شارع العطار بالعتبه بعتبروا ملوك الصيانه في مصر كوبي و اورجينال,و عدي عليهم اصدارات كتيره من الكوبي,و بالنسبه لكلمه سامسونج بعد ضبط المصنه,صاحبي كان معاه موبايل اس4 كوبي و عمله ضبط مصنه اكتر من مره و شعار سمامسونج كان زي ما هو
و نصيحتي لعبدالله باشا,,الكوبي اعطاله كتيره,و لو جيت تبيعه هتخسر فيه كتير اوي لان اللي هيشتري مش هيفهم انه اصدار مختلف عن اللي ب 300 جنيه
Mohamed Ismaiel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 14-08-25, 10:54 PM   #10
abdalla nabel
صياد قديم

اوسمتي

شكرا لكم جميع للئفادة ردود محترمة ومفيدة بجد شكرا

sponsor links