الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

محدثات الصوت محدثات الصوت.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-07-10, 04:03 PM   #1
mazenger
صياد متقدم

الصورة الرمزية mazenger

المدينه: فيصل
mazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريق
Cool قائمه سوداء با لنصابين والتجار الجشعين والغير محترمين

باختصار انا جتلى الفكرة دى حتى لايتعرض احد من اعضاء المنتدى لما تعرضتلة وارجو ان تثبت ادارة المنتدى هذا الموضوع عشان يكون عارفين النصابين والتجار الجشعين النصابين على المنتدى او بمعنى اصح الدخلاء على المنتدى
اولا : واحد يدعى TIDOJ
هو شخص بيدعى انه عندة مسدس بريجيدير ويبتدى يدع مواعيد وانلاق الضحية سهلة بيبتدى يلف عليها لحد مايهبش هبشته وان كان الضحية جامدة بيديلة مواعيد على انه من طنطا ثم يفرقع الميعاد بعد مايلطع الذبون كام ساعة هههههههه ضحكت عليك وهذا موضوعة الى بيحتال بيه على اعضاء المنتدىhttp://www.egypthunt.net/showthread.php?t=10821
ثانيا:واحد تانى اسمة علاء وهو شخص مش محترم قبل كدة حط اسعار جامدة لبيع التركى وبعدين كثير من الاعضاء اتصلوا بيه غيته هو قيام الاعضاء بالتصال بيه والى راحلة مكانة والى راحلة اسكندرية والى راحلة مصر الجديدة وفى الاخر ربنا يسهل هجيب بضاعة البضاعة الى معايا خلصتها خالص ممكن عربون وهب فص ملح وداب وادى اسمه فى المنتدىOLOOS ,ودة الرابط بتاع موضوعة فى المنتدى http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=10367 ارجو من الادارة تثبي هذا الموضوع وان وجد احد من الاعضاء عندة تجربه اخرى ارجو ان لايبخل عن الاعضاء بهولاء النصابين والتحذير من التعامل معهم باى تعامل اى كان وشكرا لادارة المنتدى
غير مقروء 11-07-10, 04:05 PM   #2
Ahmed El Sarky
صياد قديم

الصورة الرمزية Ahmed El Sarky

المدينه: Cairo
Ahmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدىAhmed El Sarky من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: قائمه سوداء با لنصابين والتجار الجشعين والغير محترمين

تسلم ايدك يا ما زينجر

مات فى الحى كلب فأسترحنا من عواه فخلف الملعون جرو فاق فى النبح أباه، احرار قومى يقتلون ويذبحون كالشياه وفئة من القوم تنبح وتبرر للجرو مبتغاه
Ahmed El Sarky غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-10, 04:09 PM   #3
sayedlabib
صياد قديم

الصورة الرمزية sayedlabib

المدينه: القاهره
sayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريق

احمد بيه مشكور جدا على التحذير

اولا بخصوص titodj عندك دليل على كده عشان يا احمد مانتهمش الناس بالباطل ده بخصوص تيتو دى جى

بخصوص olossa الراجل ده بيعمل اعلانات فى مصراوى وانا اعرف بيته كويس فى اكتوبر وكان بيعمل الاعلانات بنفس الاسم olossa ولو عايز معلومات عنه عندى كل شئ واسمه الحقيقى مش علاء
غير مقروء 11-07-10, 04:18 PM   #4
bravehro1
صياد متقدم

الصورة الرمزية bravehro1

bravehro1 في بداية الطريقbravehro1 في بداية الطريقbravehro1 في بداية الطريقbravehro1 في بداية الطريقbravehro1 في بداية الطريقbravehro1 في بداية الطريقbravehro1 في بداية الطريقbravehro1 في بداية الطريقbravehro1 في بداية الطريقbravehro1 في بداية الطريقbravehro1 في بداية الطريق

فعلا انا اكلمت قبل كده على علاء ده واترفع الموضوع من غيير سبب وده اللي بنطالب بيه من زمان وبارك الله لكم
bravehro1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-10, 04:21 PM   #5
sayedlabib
صياد قديم

sayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريق

معلش يا احمد مطلعش اللى انا اقصده انتا قولت olossa لكن اللى انا اعرفه اسمه laloos عشان كده اتلغبط انا دخلت اصلى على مصراوى وشفت اعلانه اسمه laloos معلش على الخطأ لكن برضه هاسئلك تانى انتا متأكد ان دول نصابين
غير مقروء 11-07-10, 04:25 PM   #6
tarekvb
مشرف عام سابق

الصورة الرمزية tarekvb

المدينه: القاهرة
tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى

يا ريت ادلة على الكلام يعنى اللى حصل معاه مشكلة مع حد من الاعضاء يقول
tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-10, 04:34 PM   #7
sameer elbana
صياد متفاعل

الصورة الرمزية sameer elbana

المدينه: مرسى مطروح
sameer elbana مستواه غير معروف

لا اله الا الله يا جماعه حد يكلم الاعضاء المتهمين دول ويطلب منهم الرد عشان نعرف اين الخطأ وده كلام خطير يا استاذ احمد نرجو وضع اى دليل
sameer elbana غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-10, 04:35 PM   #8
sameer elbana
صياد متفاعل

الصورة الرمزية sameer elbana

المدينه: مرسى مطروح
sameer elbana مستواه غير معروف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib مشاهدة المشاركة
معلش يا احمد مطلعش اللى انا اقصده انتا قولت olossa لكن اللى انا اعرفه اسمه laloos عشان كده اتلغبط انا دخلت اصلى على مصراوى وشفت اعلانه اسمه laloos معلش على الخطأ لكن برضه هاسئلك تانى انتا متأكد ان دول نصابين
كويس انك راجعت الموضوعات عشان الحق يبان وشكرا لمجهودك
sameer elbana غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-10, 04:38 PM   #9
Biso007
صياد نشيط

المدينه: القاهرة الجديدة
Biso007 مستواه غير معروف

انا محصلش معايا مشكلة لكن اللى اسمه تيتو ده كاتب فى الاعلان بتاعه انه مش تاجر بس عايز يبيع البريجيدير عشان جاب مسدس حى و مش لازمه الصوت و بعدين تلاقيه بيسأل فى كل المواضيع اللى فيها مسدس صوت للبيع .. طب بتسأل ليه اذا مش لازمك ؟؟؟؟
Biso007 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-10, 04:53 PM   #10
sayedlabib
صياد قديم

هو عضو محير جدا وانا كمان سبق ليا معاه موضوع كده عن تفطيس اسعار الحاجه دايما يقولك ل ب كذا انا شارى
لكن لما نتلكم عن نصب لا لازم توخى الحذر دى سمعه ناس يعنى ممكن يتيو ده يكون بينزل من السعر كهوايه لكن موضوع انه نصاب دى مش مفهومه

يا ريت التوضيح منك يا تيتو ومنك يا احمد مازينجر
غير مقروء 11-07-10, 05:07 PM   #11
ahmed hamdy
صياد متفاعل

الصورة الرمزية ahmed hamdy

المدينه: القاهرة
ahmed hamdy مستواه غير معروف

فكرة ممتازة يا استاذ/ mazenger وياريت اى حد حصل معه مثل هدا الموقف يدخل ويحكي الحصل ويذكر اسم الشخص و رقم تيلفونه مع تحياتي للجميع

المهزوم إذا ابتسم, افقد المنتصر لذة الفوز!.
ahmed hamdy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-10, 05:38 PM   #12
hunter store
تاجر مسجل بالمنتديات

hunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريق

تمام اوى الفكرة ديه ياباشا وياريت نزود عليها كمان الاعضاء اللى بيطلبوا الحاجه ويجوش يشتروه والاعضاء اللى كل شغلهم الاتصال علشان بدون تنفيذ
hunter store غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-10, 05:40 PM   #13
hunter store
تاجر مسجل بالمنتديات

hunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريق

وممكن نعمل موضوع عن كل واحد اتعامل مع تاجر وكل تاجر اتعامل مع واحد وطلع كويس علشان يستفيد منها الناس كلها

يعنى باختصار يبقى عندنا بلاك ليست ووايت ليست بالتجار والمشترين
hunter store غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-10, 05:42 PM   #14
sayedlabib
صياد قديم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kemoboss مشاهدة المشاركة
تمام اوى الفكرة ديه ياباشا وياريت نزود عليها كمان الاعضاء اللى بيطلبوا الحاجه ويجوش يشتروه والاعضاء اللى كل شغلهم الاتصال علشان بدون تنفيذ

كلام مظبوط ميه الميه ويا ريت الادارة تثبت البلاك ليست بس على شرط يكون فى ادله قاطعه
غير مقروء 11-07-10, 05:42 PM   #15
pooforever_2010
المشرف العام

اوسمتي

pooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kemoboss مشاهدة المشاركة
وممكن نعمل موضوع عن كل واحد اتعامل مع تاجر وكل تاجر اتعامل مع واحد وطلع كويس علشان يستفيد منها الناس كلها

يعنى باختصار يبقى عندنا بلاك ليست ووايت ليست بالتجار والمشترين
والله يا باشا عملت الموضوع ده من بدرى ومحدش غبرنى
هههههههههههههههه
الناس بتحب تهاجم الوحش بس
pooforever_2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-10, 07:23 PM   #16
اسامة
صياد نشيط

الصورة الرمزية اسامة

اسامة في بداية الطريقاسامة في بداية الطريقاسامة في بداية الطريقاسامة في بداية الطريقاسامة في بداية الطريقاسامة في بداية الطريق

بارك الله فيك انا كنت مسافر طنطا له
هههههههههههههههههههههههه
راحت فلوسك ياصابر لوكنت وحت ههههههههههههههههههههه

sponsor links