المنتدى: محدثات الصوت
16-02-07, 08:58 PM
|
|
مشاركات: 4
المشاهدات: 2,213
رد: للخبراء
طب تمام وتكلف كام تقريبا عاجبنى اديله دهبى والمقبض بنى
|
المنتدى: محدثات الصوت
16-01-30, 07:03 PM
|
|
مشاركات: 4
المشاهدات: 2,213
|
المنتدى: محدثات الصوت
16-01-29, 07:08 PM
|
|
مشاركات: 4
المشاهدات: 2,213
للخبراء
السلام عليكم شباب عندى بلو اف 92 جديد وكنت عايز انكله او اذهبه بس عايز اعرف حد يكون ممتاز وسعره حنين وياريت لو اعرف التكلفه كام تقريبا ويكون هنا فى القاهرة ولكم منى الشكر كله
|
المنتدى: الورشة
16-01-28, 04:54 PM
|
|
مشاركات: 4
المشاهدات: 4,862
رد: تنكيل
شباب هو محدش عارف ولا محدش ليه نفس يرد عادى حتى ممكن نتكلم موبايل بس افهم الطريقه وكده وشاكر للجميع
|
المنتدى: الورشة
16-01-23, 06:26 PM
|
|
مشاركات: 4
المشاهدات: 4,862
رد: تنكيل
شكرا نور بس انا عايز حد في القاهرة ولسه مستقريتش دهبي ولافضي وعايز اعرف فين وكام تقريبا متشكر ليك جدا
|
المنتدى: الورشة
16-01-23, 06:43 AM
|
|
مشاركات: 4
المشاهدات: 4,862
|
المنتدى: الورشة
16-01-22, 09:38 PM
|
|
مشاركات: 4
المشاهدات: 4,862
تنكيل
السلام عليكم عندى بلو92 وحابب انكل كم جزء فيه دهبى ممكن حد يدلنى على واحد شاطر ويكون كويس ويدينى التكلفه تقريبا لو هنكل اجزاء منه او هنكله كله ياريت خد من الاخوات يجاوبنى وشاكر ليكم جميعا
|
المنتدى: الورشة
16-01-21, 06:22 AM
|
|
مشاركات: 4
المشاهدات: 5,163
|
المنتدى: الورشة
16-01-20, 05:39 PM
|
|
مشاركات: 4
المشاهدات: 5,163
|
المنتدى: الورشة
16-01-19, 10:01 AM
|
|
مشاركات: 4
المشاهدات: 5,163
الى يقدر يساعد
السلام عليكم عندى بلو اف92 الى ومرتاح معاه عايز اخليه يضرب بلى محتاج مساعده من حد يكون فاهم يدلنى اروح لمين ويكلف كام اهم حاجه شغل نضيف جدا وتحياتى للجميع مع الشكر
|