المنتدى: الورشة
12-06-24, 10:43 PM
|
|
مشاركات: 13
المشاهدات: 4,877
|
المنتدى: الورشة
12-06-24, 05:34 PM
|
|
مشاركات: 13
المشاهدات: 4,877
رد: problem with p29
الف شكر علي الرد
والبلاستيك اللي بين السوستة والرصاص جوه الخزنة ينفع اعوضه بأيه؟
|
المنتدى: الورشة
12-06-24, 04:56 PM
|
|
مشاركات: 13
المشاهدات: 4,877
problem with p29
سلام عليكم علي اعضاء المنتدي
انا عندي مشكلة غريبة مع ekol p29
المشكلة اني شاريه من حوالي سنة ومش بستخدمة يعني كل فترة ازيته واشيله
لكن من فترة كل ما اجي امسكه الاقي البلاستيك اللي فيه بيتفتت او...
|
المنتدى: محدثات الصوت
12-06-18, 10:45 AM
|
|
مشاركات: 26
المشاهدات: 11,781
|
المنتدى: البنادق الهوائيه
12-06-14, 04:53 PM
|
|
مشاركات: 18
المشاهدات: 7,883
|
المنتدى: ادوات الصيد الثقيله
12-03-27, 10:22 AM
|
|
مشاركات: 20
المشاهدات: 5,292
|
المنتدى: البنادق الهوائيه
12-03-10, 08:40 PM
|
|
مشاركات: 11
المشاهدات: 3,772
|
المنتدى: البنادق الهوائيه
12-03-10, 08:23 PM
|
|
مشاركات: 11
المشاهدات: 3,772
رد: مطلوب من زوي الخبرة بخصوص مسدسات الرش
الف شكر علي ردك بس مش هيكون عملي ليه
هو في عيب موضوع التعمير بس غير كده ايه العيوب التانية
انا بفكر اجيب جاموو شفت واحد في النتدي بيضرب بلي وبياخد 8 طلقات تفتكر ده هيبقي مناسب
|
المنتدى: البنادق الهوائيه
12-03-10, 01:48 PM
|
|
مشاركات: 11
المشاهدات: 3,772
|
المنتدى: البنادق الهوائيه
12-02-27, 11:27 AM
|
|
مشاركات: 1
المشاهدات: 2,597
ممكن ترشيح لمسدس كويس
السلام عليكم
ازيكم جميعا
كنت حابب اجيب مسدس رش غاز لتعلم الرماية والحماية
فهل ممكن ترشحولي ايه الانواع الكويسة
وكمان انا اعارف انه مسدسات الرش بتاخد طلق رش بس شفت في بعض المواضيع انها...
|
المنتدى: ادوات الصيد الثقيله
12-02-02, 08:35 AM
|
|
مشاركات: 15
المشاهدات: 5,828
|
المنتدى: محدثات الصوت
12-01-26, 04:49 PM
|
|
مشاركات: 848
المشاهدات: 209,893
|
المنتدى: البنادق الهوائيه
12-01-24, 10:35 AM
|
|
مشاركات: 6
المشاهدات: 2,790
|
المنتدى: البنادق الهوائيه
12-01-24, 09:02 AM
|
|
مشاركات: 6
المشاهدات: 2,790
|
المنتدى: محدثات الصوت
12-01-23, 06:31 PM
|
|
مشاركات: 95
المشاهدات: 21,084
|
المنتدى: محدثات الصوت
12-01-23, 06:06 PM
|
|
مشاركات: 95
المشاهدات: 21,084
|
المنتدى: الموضوعات العامه
12-01-23, 04:27 PM
|
|
مشاركات: 33
المشاهدات: 7,543
|
المنتدى: محدثات الصوت
12-01-23, 12:51 PM
|
|
مشاركات: 15
المشاهدات: 3,872
|
المنتدى: محدثات الصوت
12-01-19, 01:10 PM
|
|
مشاركات: 989
المشاهدات: 216,468
رد: العرض العالمي من ابو سيف
مبارك ياباشا
كنت عاوز اعرف هيا طبة الصعايدة دي تنفع لل بي 29 ولو ومتنفعش
انا كنت محتاج طبة طووووويلة لل بي 29 وطلق بلي
|
المنتدى: الصيد العام
12-01-19, 10:35 AM
|
|
مشاركات: 17
المشاهدات: 5,396
|
المنتدى: ادوات الصيد الثقيله
12-01-15, 10:48 AM
|
|
مشاركات: 153
المشاهدات: 41,423
رد: تجربة جميلة
ياجنرال المرة اللي جاية ابقي قولي ,احب برضه اطلع في التجارب دي
|
المنتدى: رابطة مالكى الاسلحه
12-01-11, 02:14 PM
|
|
مشاركات: 83
المشاهدات: 86,988
رد: رابطة مالكي ekol p29
سلام عليكم
ياشباب بالنسبة لو ركبت ليه الطبة البلي
هل لازم الطبة تبقي بطول الماسورة ولا بتكون اقل منها ؟
|
المنتدى: رابطة مالكى الاسلحه
12-01-10, 09:58 AM
|
|
مشاركات: 83
المشاهدات: 86,988
رد: رابطة مالكي ekol p29
انا معايا ekol p29 جبته من البارودي اللي في عباس العقاد بس للاسف من غير علبة ولا اي حاجة فرداني كده وب 1500 من من حوالي شهرين ايام احداث محمد محمود
الحمد لله علي كل حال ,بس هو مسدس كويس والكل...
|
المنتدى: محدثات الصوت
11-12-09, 08:14 PM
|
|
مشاركات: 45
المشاهدات: 12,263
|
المنتدى: ادوات الصيد الثقيله
11-12-09, 05:40 PM
|
|
مشاركات: 2
المشاهدات: 2,327
طبة لل ekol p29
السلام عليكم
معلش انا عضو جديد في المنتدي وعالم الاسلحة ومحتاج اعرف شوية حاجات
انا اشتريت Ekol 29 طبعا عشان موضوع البلي
البياع قالي لازم تفك الطابة بس ده مش هيخلي الاجزاء ترجع اوتوماتيك...
|