عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-08-16, 09:58 AM   #1
kareem_eldesiel
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية kareem_eldesiel
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 250
معدل تقييم المستوى: 7
kareem_eldesiel مستواه غير معروفkareem_eldesiel مستواه غير معروف
افتراضي رد: للـــــــــــــــــبــــــــــــيــــــــــع او للــــــــــــــــــــبدل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shawkypuma مشاهدة المشاركة
والله القديم افضل...وربنا يوفق الجميع

اكيد يا باشا
بس الناس بقيت غريبه
الي يقولي عاوز تبيعه ليه
والي يوقولي لو 700 اخده
والي يقولي تدخلوا بانواع غير المكتوبه

مزاجي ابيعه هو لزم اشرح يعني عندي ظرف يا سيدي

ولو هو كان ب 700 كنت قولت سعره 700

ولو كنت عاوز نوع غير الي انا كتبهم كنت قولت برده


الموضوع مش مستحمل خنقه اكتر من الواحد فيها
__________________
بِسْمِ الْلَّهِ الْرَّحْمَنِ الْرَّحِيْمِ

(وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ)

صَدَق الْلَّه الْعَظِيْم
kareem_eldesiel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس