![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: مدينة نصر
المشاركات: 166
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
والله القديم افضل...وربنا يوفق الجميع
__________________
قل لن يصبنا الا ماكتب الله لنا هو مولانا وعلى الله فليتوكل المؤمنون |
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 250
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() |
اكيد يا باشا بس الناس بقيت غريبه الي يقولي عاوز تبيعه ليه والي يوقولي لو 700 اخده والي يقولي تدخلوا بانواع غير المكتوبه مزاجي ابيعه هو لزم اشرح يعني عندي ظرف يا سيدي ولو هو كان ب 700 كنت قولت سعره 700 ولو كنت عاوز نوع غير الي انا كتبهم كنت قولت برده الموضوع مش مستحمل خنقه اكتر من الواحد فيها
__________________
بِسْمِ الْلَّهِ الْرَّحْمَنِ الْرَّحِيْمِ
(وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ) صَدَق الْلَّه الْعَظِيْم |
|
|
|
![]() |
|
|