عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-09-10, 12:12 AM   #4
mohd_wafik
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية mohd_wafik
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: cairo-nasr city
المشاركات: 837
معدل تقييم المستوى: 14
mohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريق
افتراضي رد: الى كل المدخنين

اولا شكرا لييك يا استاذ احمد على النصيحه
ثانيا انا سألت اخويا هوه دكتور و قولتله على طريقه دي .. قالي مفيش حاجه اسمها كده لان الخلايا إلى في الرئتين بيكونوا ادمروا بس هوه اقلع عن التدخين بسبب الحاله النفسيه .. بمعني هوه اقتنع بالطريقه دي ان هيه إلى هتخليه يقلع عنها و دي حاجه ايجابيه و يارب نبطلها زي صاحبه .... تقبل تحياتي يا استاذ احمد
__________________
محاسب قانوني و خبير ضرائب

"إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ "


اشهد ان لا إله إلا الله و ان محمد رسول الله


mohd_wafik غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس