![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#4 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: cairo-nasr city
المشاركات: 837
معدل تقييم المستوى: 14 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اولا شكرا لييك يا استاذ احمد على النصيحه
ثانيا انا سألت اخويا هوه دكتور و قولتله على طريقه دي .. قالي مفيش حاجه اسمها كده لان الخلايا إلى في الرئتين بيكونوا ادمروا بس هوه اقلع عن التدخين بسبب الحاله النفسيه .. بمعني هوه اقتنع بالطريقه دي ان هيه إلى هتخليه يقلع عنها و دي حاجه ايجابيه و يارب نبطلها زي صاحبه .... تقبل تحياتي يا استاذ احمد
__________________
محاسب قانوني و خبير ضرائب "إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ " اشهد ان لا إله إلا الله و ان محمد رسول الله |
|
|
|
|
|