رد: رســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالة الى المسئول عن 9-9
كان احسن نطنش و نصهين علي اللي حصل علي الحدود
واعمل عبيط او اعمل عبده...اعمل نفسي مسمعتش او مش موجود
حاميها حراميها بتوع شعارات..دمنا رخيص ولا ببلاش و يقولك جيش الاسود
رجع يا عم قانون الطوارئ..اضرب يا عم اهالي الشهدا..ما طول عمرك ابو البرود
عاند و كسر..لجل ما تتغير..خاف علي كرسيك وخاف من عدوك ووصلنا لطريق مسدود
اللي حصل مطلب شعبي .. وانا كنت معاهم..ولا هسكت ولا هصهين..واهتف يسقط يسقط اليهود
ولو بنيت الف جدار وسور..اقسم بربي بكره يكون زي اللي قبله...مهدود
__________________
كل اناء ينضح بما فية
|