الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 11-09-10, 04:51 PM   #4
kiko_2015
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: نادي الزمالك اسمي و عنواني
المشاركات: 2,371
معدل تقييم المستوى: 38
kiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: رســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالة الى المسئول عن 9-9

كان احسن نطنش و نصهين علي اللي حصل علي الحدود
واعمل عبيط او اعمل عبده...اعمل نفسي مسمعتش او مش موجود
حاميها حراميها بتوع شعارات..دمنا رخيص ولا ببلاش و يقولك جيش الاسود
رجع يا عم قانون الطوارئ..اضرب يا عم اهالي الشهدا..ما طول عمرك ابو البرود
عاند و كسر..لجل ما تتغير..خاف علي كرسيك وخاف من عدوك ووصلنا لطريق مسدود
اللي حصل مطلب شعبي .. وانا كنت معاهم..ولا هسكت ولا هصهين..واهتف يسقط يسقط اليهود
ولو بنيت الف جدار وسور..اقسم بربي بكره يكون زي اللي قبله...مهدود
__________________
كل اناء ينضح بما فية
kiko_2015 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
سؤال فنى : ما هو المسئول عن عدم رجوع الاجزاء ؟؟ Batman الورشة 6 11-04-27 01:03 AM


الساعة الآن 05:32 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir