اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015
كان احسن نطنش و نصهين علي اللي حصل علي الحدود
واعمل عبيط او اعمل عبده...اعمل نفسي مسمعتش او مش موجود
حاميها حراميها بتوع شعارات..دمنا رخيص ولا ببلاش و يقولك جيش الاسود
|
جيشنا كله أسود غصب عن عين التخين ، و يا ريت بقى نقرا شوية و نتابع بحيادية و كفاية تخوين بقى !!!