عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 11-09-10, 04:53 PM   #1
ahmadkader
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 1,657
معدل تقييم المستوى: 17
ahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريق
افتراضي رد: رســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالة الى المسئول عن 9-9

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 مشاهدة المشاركة
كان احسن نطنش و نصهين علي اللي حصل علي الحدود
واعمل عبيط او اعمل عبده...اعمل نفسي مسمعتش او مش موجود
حاميها حراميها بتوع شعارات..دمنا رخيص ولا ببلاش و يقولك جيش الاسود
جيشنا كله أسود غصب عن عين التخين ، و يا ريت بقى نقرا شوية و نتابع بحيادية و كفاية تخوين بقى !!!
ahmadkader غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس